Verwijderen review pelusa070 op iPhone 64gb

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginji
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 17-09 22:43
Meneer heeft onterecht een review geplaatst. Deze telefoon heb ik
Hier niet eens verkocht en hij heeft hier nooit op gereageerd.

Hij heeft een review geplaatst om mij terug te pakken omdat ik hem een negatieve review hebt geplaatst nadat hij zomaar de deal afkapt omdat hij op marktplaats een beter bod heeft gekregen en vervolgens 4 min later een nieuwe ad plaats met dezelfde PlayStation alleen 125 euro duurder.

Graag bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginji
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 17-09 22:43
Ohja. Mede Tweaker berichtte mij dat dit de zelfde persoon is en met zijn oude account feedback geeft op zijn nieuwe account met dezelfde ps4 advertentie.

[Verwijderde gebruiker]

Graag hoor ik van jullie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanaalten
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 18:09
Ik heb er verder niets mee te maken en kan al helemaal geen reviews plaatsen, maar wellicht dat dit topic je kan helpen: How to - Feedback laten aanpassen

... al wil de crew wellicht al wel kijken naar de dubbele account waar naar gerefereerd wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grun93
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 17:20
Ginji schreef op vrijdag 05 augustus 2016 @ 23:06:
Ohja. Mede Tweaker berichtte mij dat dit de zelfde persoon is en met zijn oude account feedback geeft op zijn nieuwe account met dezelfde ps4 advertentie.

[Verwijderde gebruiker]

Graag hoor ik van jullie
Dat is idd heel vreemd. User ontvangt een zeer positieve feedback over iets wat hij per post verstuurd heeft op dezelfde dag waarop de user zich op tweakers geregistreerd heeft. Dat is onmogelijk binnen zo'n korte tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pepper92
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 03-10 21:54
Ginji schreef op woensdag 03 augustus 2016 @ 18:07:
Hij heeft een review geplaatst om mij terug te pakken omdat ik hem een negatieve review hebt geplaatst nadat hij zomaar de deal afkapt omdat hij op marktplaats een beter bod heeft gekregen en vervolgens 4 min later een nieuwe ad plaats met dezelfde PlayStation alleen 125 euro duurder.
Graag bedankt.
Officieel gezien mag jou review ook niet op tweakers: die mogen eigenlijk alleen als er een transactie heeft plaatsgevonden. Maar wel begrijpelijk hoor.