Preserve-3d IE10

Pagina: 1
Acties:
  • 179 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RVE_NL
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 10-10 14:11
Ik werk momenteel aan een 3d spincude, deze lijkt in alle browsers te werken behalve IE10. Nu heb ik achterhaald dat dit komt doordat 'Preserve-3d' pas vanaf IE11 ondersteund word.

Hierdoor word momenteel alleen de .back side van mijn cube in IE gespiegeld weergegeven. Nu ben ik diverse workarounds tegengekomen, zoals:
CSS3 - 3D Flip Animation - IE10 transform-origin: preserve-3d workaround

Ik heb echter geen idee hoe ik dit in mijn code met implementeren. Zou iemand mij hierbij kunnen helpen?

*SNIP* Relevante(!) Code kun je in code tags in je topic posten; links naar je dropbox staan we niet toe (al was het maar dat als je straks je bestanden in je dropbox verwijderd niemand meer iets heeft aan je topic

[ Voor 19% gewijzigd door RobIII op 03-08-2016 11:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
RVE_NL schreef op woensdag 03 augustus 2016 @ 10:44:
Zou iemand mij hierbij kunnen helpen?
Euh, Kan iemand even...?-topics zijn we hier niet zo happig op. Ik mis vooral wat je zelf al gezocht/gevonden/geprobeerd hebt (per onze Quickstart). Daarom ook 't vriendelijke verzoek een nieuw topic te openen dat voldoet aan onze quickstart en de (relevante!) code, waar nodig, in je topic zélf te plaatsen.

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Dit topic is gesloten.