Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Vraag

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Een van de vier simkaart slot pinnetjes is afgebroken. Is deze te solderen of moet de gehele simkaart slot vervangen worden. Het gaat om een motorola G.

Thanx!

Alle reacties

• HKLM_
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 03:52
buiten hoe je dat voor elkaar krijgt 😑 heb je al geprobeerd de sim er in de doen en kijken of hij nog werkt ?

Je zou kunnen solderen maar dan moet je wel heel precies zijn verwacht ik. maar of het uiteindelijk echt gaat werken....

Cloud ☁️

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb geprobeerd om de simkaart erin te doen. Dit werkt niet. Ik ga proberen het ergens te laten solderen.

• TommyboyNL
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
Een SIM kaart heeft bij mijn weten 6 pinnetjes... Of er zijn er meer afgebroken, of je hebt verkeerd geteld.

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 22:06

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
Hallo vdekkers,

Welkom op tweakers. Op tweakers is het de bedoeling om eerst zelf onderzoek te doen voordat je een topic opent. Dat onderzoek lijkt hier te ontbreken, graag even zelf opzoek gaan naar een oplossing en mocht je er dan nog niet uitkomen, maak dan even een nieuw topic aan. Geef daar echter wel in aan wat je al gevonden en gedaan hebt. Daarbij is het ook belangrijk dat je details, foto's en je probleem duidelijk uitlegt.

Het topic in de huidige vorm kunnen we helaas weinig mee, dus hier komt een slotje op.

Lees voor een volgende keer nog een keer de FAQ's door:
Het algemeen beleid
Forum FAQ

Dit topic is gesloten.