Tele2-probleem: gebeld worden

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mgps
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 14-05-2023
Sinds gistermiddag 1 aug 2016 ben ik op mijn Samsung 7 edge, met Tele2 als mobiele provider, niet meer telefonisch bereikbaar. Ik kan wel zelf uit bellen.
Contact met Tele2 opgenomen. De eerste opmerking tijdens het wachten was: "wij werken hard aan het probleem dat een aantal Tele2 klanten niet gebeld kunnen worden en/of geen SMSjes kunnen ontvangen".
Toch de melding mondeling nog gedaan.
Inmiddels duurt het bijna 1 etmaal.

De ouwe

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FooLsKi
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 09:42

FooLsKi

Prutz0r 4 Life

En wat verwacht je nu van ons? Of vond je dit zulke waardevolle informatie dat je die wel met ons moest delen?

Hoezo, ik zit je raar aan te kijken? Zo kijk ik altijd! Slijpen is niet nodig, ik prefereer de botte bijl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• niels95
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 23-02-2017
wat heb je zelf al gedaan om dit probleem op te lossen?
- reboot van je toestel.
- software update
- simkaart opnieuw insteken.
- factory reset.

ik noem maar een paar dingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morocius
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 27-07 12:28
Ik kan in ieder geval verifiëren dat je niet de enige bent. Er is gewoon sprake van een storing zoals ook op de site en op de klantenservice gemeld word.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shanquish
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
ik heb er inderdaad ook last van, uitbellen kan nog wel, maar kan geen SMS verzenden (of ontvangen)
dit met mijn OP3, maar simkaart in een ander toestel gedaan en ook exact hetzelfde.

baal er wel van, tele2 klantenservice doet er vrij laconiek over :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Nu online

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
mgpschmeits schreef op dinsdag 02 augustus 2016 @ 11:43:
Contact met Tele2 opgenomen. De eerste opmerking tijdens het wachten was: "wij werken hard aan het probleem dat een aantal Tele2 klanten niet gebeld kunnen worden en/of geen SMSjes kunnen ontvangen".
Aangezien Tele2 op de hoogte is van het probleem, is het wachten totdat hun met een oplossing komen.

Maar wat is nu specifiek je vraag?

Verder is het bij het aanmaken van een openingspost belangrijk om je te houden aan een aantal regels. Lees daarvoor de FAQ's nog een keer door: Het algemeen beleid en Forum FAQ. Kort samengevat: Voldoende en volledige informatie geven over je probleem en vraag en eigen inzet doen.

Graag even je post aanpassen.

[ Voor 27% gewijzigd door rens-br op 03-08-2016 09:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijs B
  • Registratie: Augustus 1999
  • Niet online
nou toch vind ik de post wel nuttig om te lezen dat blijkbaar meer mensen hier last van hebben, je kan zelf wel bellen en sms maar niet ontvangen.

vanmorgen ook bij tele2 dit probleem gemeld voor het tele2 abbo van mijn moeder, tele2 heeft er een uitgebreide call van gemaakt en als escalatie melding doorgezet, nu maar afwachten.

op dit moment staat op de site van tele2 https://www.tele2.nl/klantenservice/storingen/ dat de storing is opgelost, wat dus blijkbaar niet bij iedereen is.

Deze storing loopt al vanaf maandag!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jopieteams
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 17-09 15:07

jopieteams

Lets make it a habit!

Gezien het probleem ook bij mij en een vriendin van mij nog steeds doorloopt. Ik loop al een half jaar met tele2 te bellen. Waar in sommige maanden niet het probleem heb ervaren. Krijg ik nu eerst een nieuwe simkaart om hopelijk daar het probleem met opgelost te hebben.

JOPIETEAMS - It's the hottest fire that makes the hardest steel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jopieteams
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 17-09 15:07

jopieteams

Lets make it a habit!

UPDATE :

Ondertussen is er een lieve medewerker van Tele2 zo vriendelijk geweest mij te helpen. Hij had contact gezocht via Tweakers.net. Nu maak ik volledig gebruik van het VoLTE netwerk, ben nu altijd bereikbaar en kan tegelijkertijd ook nog internetdata consumeren. Ik ben een tevreden consument!!

JOPIETEAMS - It's the hottest fire that makes the hardest steel

Pagina: 1