Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boyette
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 12:11
Hoeveel ruimte neemt android 6 in?
Heb mijn telefoon onlangs geupgrade maar weer gereset omdat mijn opslagruimte vol liep.

Nu mee ik dat er al een dikke 7 gb naar het systeem gaat en dan staat er verder nog niets op.

Is dat normaal?

Beste antwoord (via rens-br op 29-12-2017 09:01)

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 19:07

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
boyette schreef op dinsdag 02 augustus 2016 @ 15:59:
Nou ik heb wat gegoogled maar kom die informatie niet tegen.
Heb een HTC ONE M8S
Dan heb je niet genoeg gezocht ben ik bang. Op de website van de fabrikant staat het volgende:
Beschikbare opslag is minder vanwege de telefoonsoftware. Circa 10 GB (voor 16 GB) opslagruimte beschikbaar voor inhoud van de gebruiker. Beschikbare opslagruimte kan veranderen door updates van de telefoonsoftware-updates en gebruik van apps.
Ze geven dus aan dat er al 6GB bezet is door het systeem. 7GB zoals je zelf aangeeft is dus helemaal niks geks.

Verder zou je dus voortaan mijn hele post willen doornemen en alle punten toevoegen:
rens-br schreef op dinsdag 02 augustus 2016 @ 08:42:
Verder is het belangrijk om zoveel mogelijk informatie te plaatsen, denk daarbij aan typenummer, software versies en screenshots van het probleem.

[ Voor 19% gewijzigd door rens-br op 02-08-2016 16:21 ]

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br

rens-br

Op tweakers is het de bedoeling om eerst zelf onderzoek te doen voordat je een topic opent. Mocht je dit al wel gedaan hebben, vermeld dit dan altijd in het topic. Verder is het belangrijk om zoveel mogelijk informatie te plaatsen, denk daarbij aan typenummer, software versies en screenshots van het probleem. Je openingspost(OP) in de huidige vorm kunnen we helaas weinig mee.

Graag je OP aanpassen en lees ook de FAQ's nog een keer door:
Het algemeen beleid
Forum FAQ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boyette
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 12:11
Heb een HTC ONE M8S

Acties:
  • Beste antwoord
  • +1 Henk 'm!

• rens-br

rens-br

boyette schreef op dinsdag 02 augustus 2016 @ 15:59:
Heb een HTC ONE M8S
Dan heb je niet genoeg gezocht ben ik bang. Op de website van de fabrikant staat het volgende:
Beschikbare opslag is minder vanwege de telefoonsoftware. Circa 10 GB (voor 16 GB) opslagruimte beschikbaar voor inhoud van de gebruiker. Beschikbare opslagruimte kan veranderen door updates van de telefoonsoftware-updates en gebruik van apps.
Ze geven dus aan dat er al 6GB bezet is door het systeem. 7GB zoals je zelf aangeeft is dus helemaal niks geks.

Verder zou je dus voortaan mijn hele post willen doornemen en alle punten toevoegen:
rens-br schreef op dinsdag 02 augustus 2016 @ 08:42:
Verder is het belangrijk om zoveel mogelijk informatie te plaatsen, denk daarbij aan typenummer, software versies en screenshots van het probleem.

[ Voor 19% gewijzigd door rens-br op 02-08-2016 16:21 ]