Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaande vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.
Er is ook een speciaal topic over het configureren van een desktop. Het "Geschikte Onderdelen Kiezen" topic vind je hier: [Guide][advies] Geschikte Onderdelen Kiezen
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil het vooral gaan gebruiken om de laatste spellen op 1080p 60 fps (medium tot ultra settings) te spelen.Ook wil ik het voor school gaan gebruiken.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Mijn maximum is 850 euro
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Beeldscherm(1080p), muis, toetsenbord en headset heb ik al
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Een SSD voor windows en grote spellen, 1TB Hdd voor alle overige spellen en bestanden.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb het liefst een intel processor zodat ik later nog kan upgraden. Voor de videokaart heb ik het liefst een MSI omdat die vaak zwart met rood zijn (zie de vraag hieronder)
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Alles een beetje in de thema rood met zwart. En een case met een raampje.
Ga je overklokken?
Ik ga niet overklokken
Wat verwacht je van ons?[i]
Ik heb al wat samengesteld en vroeg me af of jullie mij kunnen helpen, of er nog verbeterpunten zijn of dat er misschien it is waardoor ik de kosten kan minderen.
Ik heb alles van de site azerty.nl gehaalt
Dit zijn de specs:
- intel i5-6500 3,2 Ghz 211,90
- MSI Radeon R9 380 4GB 226,95
- Asrock Fatal1ty H170 Performance 126,00
- 8gb ddr4 2133 mhz RAM 34,99
- Samsung 750 EVO series 120GB SSD 58,95
- 1TB WD Blue WD10EZEX 52,90
- Corsair VS650 psu 59,90
- Sharkoon VG5-W 42,99
Totaal bedrag: 814,58 euro
(Alles moet wel van één site tegelijk te bestellen zijn. Ook ga ik de pc zelf in elkaar zetten)
Er is ook een speciaal topic over het configureren van een desktop. Het "Geschikte Onderdelen Kiezen" topic vind je hier: [Guide][advies] Geschikte Onderdelen Kiezen
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil het vooral gaan gebruiken om de laatste spellen op 1080p 60 fps (medium tot ultra settings) te spelen.Ook wil ik het voor school gaan gebruiken.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Mijn maximum is 850 euro
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Beeldscherm(1080p), muis, toetsenbord en headset heb ik al
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Een SSD voor windows en grote spellen, 1TB Hdd voor alle overige spellen en bestanden.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb het liefst een intel processor zodat ik later nog kan upgraden. Voor de videokaart heb ik het liefst een MSI omdat die vaak zwart met rood zijn (zie de vraag hieronder)
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Alles een beetje in de thema rood met zwart. En een case met een raampje.
Ga je overklokken?
Ik ga niet overklokken
Wat verwacht je van ons?[i]
Ik heb al wat samengesteld en vroeg me af of jullie mij kunnen helpen, of er nog verbeterpunten zijn of dat er misschien it is waardoor ik de kosten kan minderen.
Ik heb alles van de site azerty.nl gehaalt
Dit zijn de specs:
- intel i5-6500 3,2 Ghz 211,90
- MSI Radeon R9 380 4GB 226,95
- Asrock Fatal1ty H170 Performance 126,00
- 8gb ddr4 2133 mhz RAM 34,99
- Samsung 750 EVO series 120GB SSD 58,95
- 1TB WD Blue WD10EZEX 52,90
- Corsair VS650 psu 59,90
- Sharkoon VG5-W 42,99
Totaal bedrag: 814,58 euro
(Alles moet wel van één site tegelijk te bestellen zijn. Ook ga ik de pc zelf in elkaar zetten)