Het opstarten van mijn PC duurde de laatste dagen ineens ontzettend lang (20-30 minuten). Wat opviel was dat de HDD-LED continu aan het branden was tijdens het booten. Na opstarten constateerde ik dat mijn F: en G: partities weg waren en dat ze ook niet meer zichtbaar zijn binnen schijfbeheer. Ik vrees dus dat mijn schijf overleden is.
Toch wordt hij in de BIOS nog wel gedetecteerd, dus ik heb nog hoop dat ik op de een of andere manier toch nog bij mijn data kan. Gelukkig had ik het meeste wel gebackupped, maar er staan ook dingen op waar ik geen backup van heb en dat is toch een beetje jammer.
Wat kan ik nog proberen om toch bij mijn data te komen?
Overigens heb ik hem nu even losgehaald en dan start mijn PC weer als een tierelier.
Toch wordt hij in de BIOS nog wel gedetecteerd, dus ik heb nog hoop dat ik op de een of andere manier toch nog bij mijn data kan. Gelukkig had ik het meeste wel gebackupped, maar er staan ook dingen op waar ik geen backup van heb en dat is toch een beetje jammer.
Wat kan ik nog proberen om toch bij mijn data te komen?
Overigens heb ik hem nu even losgehaald en dan start mijn PC weer als een tierelier.
- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER