Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Toetsenbord

Pagina: 1
Acties:
  • 155 views

Vraag

• Waltro
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 22:20
Beste Tweakers,

Ik heb een vraag, wat is: heeft er iemand ervaring met Ducky toetsenborden?
Ik ben namelijk opzoek naar een gaming mechanisch toetsenbord, het liefst zo goedkoop mogelijk. Wel moet er verlichting aanwezig zijn :).

Ik heb nu nog een heel goedkoop toetsenbord, dus dit word ook mijn eerste mechanisch toetsenbord.

Mvg,
Wouter.

Alle reacties

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Veel goedkoper dan Ducky's voor echt bordjes met Cherry MX ga je ze niet vinden.
https://tweakers.net/pricewatch/zoeken/?keyword=ducky hier zijn iig zat reviews te vinden van die bordjes.
Heb zelf 2 zero's gehad, waar er helaas 1 van stuk is (en vervangen door een CM Storm Quickfire), maar ik denk dat ik nu de opvolger van die Zero's weer leverbaar zijn die ga halen, ben niet kapot van de Cooler Master ding.

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Nu online

br00ky

Moderator Harde Waren
Ik mis hier een hele hoop eigen inzet en opzoekwerk. Begin daar een eerst. Vragen om ervaringen op het forum is ook niet de bedoeling. Er is genoeg geschreven en gezegd. Ga actief op zoek naar ervaringen in topics als Het grote mechanische toetsenborden topic - deel 2 en de reviews op Tweakers en andere sites. Dan kan je daarmee al een veel gerichtere selectie maken.

Kan je vervolgens je laatste opties voorleggen in Componenten Aankoopadvies om de knoop door te hakken.

Dit topic is gesloten.