FP poll koppelen aan account

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oohh
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 13:15
Al tijden verbaas ik mij er over dat de poll op de frontpage niet gekoppeld is aan mijn account. Als ik op mijn telefoon stem en daarna op mijn computer kijk, dan kan ik gewoon opnieuw stemmen. Is het niet veel logischer dat je stem aan je Tweakers account gekoppeld wordt (mits je ingelogd bent). Nu kun je blijven stemmen ;)

Niet een heel belangrijke feature, maar misschien het overwegen waard :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• _David_
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 12:35

_David_

FP ProMod

llama llama duck

Zie ook:
Meerdere keren op dezelfde poll stemmen
crisp schreef op woensdag 27 februari 2013 @ 10:28:
Wij staan voor de normale polls ook anoniem stemmen toe, en aangezien het geen bindende referenda zijn doen wij ook geen moeite om voor ingelogde gebruikers serverside op te slaan of ze al gestemd hebben.

Kortom: het klopt dat je dan vanaf verschillende locaties en/of devices opnieuw kan stemmen. Wij zien dat niet als probleem en zijn dan ook niet van plan dat op een andere manier in te gaan perken.

I thought fail2ban would keep the script kiddies out but somehow you still seem to be able to login.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 14:27

crisp

Devver

Pixelated

Overigens is er wel een optie om een poll aan te maken waarbij een stem op gebruikersniveau wordt opgeslagen, maar dat heeft dan wel als gevolg dat dan ook alleen ingelogde gebruikers kunnen stemmen ;)

Intentionally left blank