Als user ben ik op Tnet ingelogd via meerdere apparaten, de meest gebruikte zijn mijn pc en mijn gsm. Het viel me vandaag op dat ik via beide apparaten kan stemmen op de poll op de frontpage. Ik zou verwachten dat dat maar één keer kan per account. Is dat een bug of wordt de eventuele tweede stem op de poll niet meegerekend?
Het lijkt een bug te zijn van de FP.
De keuze wordt niet terug geplaatst.
Ik neem aan dat er niet meerdere keren per poll gestemd kan worden, hoewel je die indruk nu wel krijgt.
De keuze wordt niet terug geplaatst.
Ik neem aan dat er niet meerdere keren per poll gestemd kan worden, hoewel je die indruk nu wel krijgt.
Dat komt omdat je stem word opgeslagen via een cookie die geplaatst word nadat je gestemd hebt
I thought fail2ban would keep the script kiddies out but somehow you still seem to be able to login.
Wij staan voor de normale polls ook anoniem stemmen toe, en aangezien het geen bindende referenda zijn doen wij ook geen moeite om voor ingelogde gebruikers serverside op te slaan of ze al gestemd hebben.
Kortom: het klopt dat je dan vanaf verschillende locaties en/of devices opnieuw kan stemmen. Wij zien dat niet als probleem en zijn dan ook niet van plan dat op een andere manier in te gaan perken.
Kortom: het klopt dat je dan vanaf verschillende locaties en/of devices opnieuw kan stemmen. Wij zien dat niet als probleem en zijn dan ook niet van plan dat op een andere manier in te gaan perken.
Intentionally left blank
Dit topic is gesloten.