Ik heb op onderstaande wordpress site en contact formulier gemaakt met Contact Form 7.
*spam*
Het is de bedoeling dat mensen daarmee hun CV kunnen sturen maar ik krijg bij het sturen van een pdf bijvoorbeeld een fout melding. Met een kleine doc bestaand werkt hij wel. Ik vermoed dat mijn aanpassingen (4mb file size en bestaand format doc | pdf | docx) niet goed werken.
Onderstaande is wat ik heb bij de instellingen van de formulier:
*spam*
Het is de bedoeling dat mensen daarmee hun CV kunnen sturen maar ik krijg bij het sturen van een pdf bijvoorbeeld een fout melding. Met een kleine doc bestaand werkt hij wel. Ik vermoed dat mijn aanpassingen (4mb file size en bestaand format doc | pdf | docx) niet goed werken.
Onderstaande is wat ik heb bij de instellingen van de formulier:
HTML:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
| <p>Your Name (required)<br /> [text* your-name] </p> <p>Your Email (required)<br /> [email* your-email] </p> <p>Subject<br /> [text your-subject] </p> <p>Your Message<br /> [textarea your-message] </p> [file file-57 limit:4mb filetypes:doc|pdf|docs] <p>[submit "Send"]</p> |
[ Voor 6% gewijzigd door RobIII op 27-07-2016 20:28 . Reden: Code tags toegevoegd; link verwijderd. ]