Veroordeel niet, verwonder u slechts
Vraag niet hoe het kan, maar profiteer er van!No Hands schreef op woensdag 27 juli 2016 @ 16:58:
Gisteren met mijn collega overgehad en die verklaarde me voor gek dat ik niet elk jaar overstapte.
Ik verbruik jaarlijks 5000kWh en dat wek ik ook weer zelf op. Nu kijk ik op gaslicht.com en die website verteld mij dat ik van Qurrent toch 100 euro welkomstbonus krijg als ik naar ze overstap.
Waarom geeft Qurrent mij 100 euro als ze niks aan mij verdienen gaan? Wat is het verdienmodel van dat bedrijf?
Aan jou verdienen ze niet, maar ze geven iedereen een "welkomstbonus". Jij hebt daar dus voordeel van. Ze ontvangen wel de vaste leveringskosten.
het is soms iets wat vreemd, maar het kan soms wel eens beter zijn om elk jaar over te stappen.No Hands schreef op woensdag 27 juli 2016 @ 16:58:
Gisteren met mijn collega overgehad en die verklaarde me voor gek dat ik niet elk jaar overstapte.
Ik verbruik jaarlijks 5000kWh en dat wek ik ook weer zelf op. Nu kijk ik op gaslicht.com en die website verteld mij dat ik van Qurrent toch 100 euro welkomstbonus krijg als ik naar ze overstap.
Waarom geeft Qurrent mij 100 euro als ze niks aan mij verdienen gaan? Wat is het verdienmodel van dat bedrijf?
bij Qurrent is het vast recht wel wat hoger als bij de meeste anderen.
ongeveer 35€. en ze hopen er gewoon op dat je het een jaar later bent vergeten over te stappen, en dat je een jaar of 3 blijft en dan heb je die 100€ gewoon zelf betaald.
dus als je het doet, pak het elk jaar weer opnieuw aan, en stap weer over.
(ze gokken er op dat niet iedereen hier zin in heeft.)
(bij gaslicht:
heb je feraris meter, vul dan gebruik van 1 kWh in.
met slimme meter heb je wel gebruik en opwek.
maar vul nooit 0 kWh als totaal gebruik.
dat gaat daar niet altijd lekker als je dat doet
7x245Wp(15 graden) + 7x245Wp(45 graden) op oost en 10x300Wp(45 graden) op west. (4kW omvormer)
Hier loopt al een topic over, kijk eens in: Overstappen naar een nieuwe energieleverancier
Omdat je vraag ook prima in dat topic past, sluit ik dit topic.
Omdat je vraag ook prima in dat topic past, sluit ik dit topic.
Dit topic is gesloten.
![]()