Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Weaponshell
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 01-11-2021
Ik zoek een?
Een HTC smartphone als opvolger van mijn oude HTC One X. Ik wil graag een nieuwere versie van Android (oude draait op 4.2), het liefst 5 of hoger. Verder ongeveer dezelfde specificaties, of beter.

Wat is je budget?
Maximaal 400 euro, zonder abonnement.

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Dagelijks gebruik (bellen/whatsapp/apps) en als muziekspeler/filmkijker.

Wat heb je zelf al gevonden?
Ik heb zelf al meerdere kandidaten gevonden, allemaal in de HTC One lijn. Echter, ik weet niet wat de ervaringen zijn met deze apparaten, zoals de 9 serie, en welke van die serie het beste is. Blijkbaar is er een M, A en X uitgave. Wat zijn hierbij de belangrijkste verschillen?

Welke vragen heb je hier nog over?
Is het verstandig om nu een HTC te kopen of te wachten tot de HTC 10 uitkomt?

Alle reacties zijn welkom :)

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De HTC 10 is reeds te koop. Maar kost bijna het dubbele van je budget.
Moet het HTC zijn? Wat is de max. schermgrootte die je wenst?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• chielhier313
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 12-08 13:07
Is dit geen mogelijkheid? [ZTE Axon 7] Ervaringen & Discussie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Weaponshell
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 01-11-2021
Verwijderd schreef op woensdag 27 juli 2016 @ 17:15:
De HTC 10 is reeds te koop. Maar kost bijna het dubbele van je budget.
Moet het HTC zijn? Wat is de max. schermgrootte die je wenst?
Het moet geen HTC zijn, maar heb tot nu toe daar wel goede ervaringen mee gehad. Vandaar.
Maximale schermgrootte maakt me niet uit, zolang het toestel zelf maar maximaal 7cm breed en 15cm lang is. En ik had niet door dat de 10 al uit was :$
Zeker ook een mogelijkheid. Ik zal me er even in verdiepen. Bedankt voor de suggestie!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ersin37
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 15-08-2024
Zit precies in dezelfde situatie. Ik heb ook een HTC one X die het langzaam begeeft en na 4 jaar gebruik is dat ook niet zo gek. Ben altijd heel tevreden geweest over de One X, maar wilde eigenlijk niet zoveel uitgeven aan mijn volgende telefoon (rond/onder de 200 euro). Na wat research heb ik niet echt gevonden wat ik zocht (heb oa gekeken naar Wiko Fewer,Wileyfox en de Moto G).

Nu heb ik toch besloten om mijn budget op te schroeven naar 400 euro en een telefoon te halen die ik hopelijk ook 4 jaar kan gebruiken. Met dit budget kwamen de volgende telefoons voor mij naar boven: Nexus 5X en de One Plus 3. De Nexus vooral voor stock android en de updates. De One Plus omdat je voor die prijs een telefoon koopt die qua performance met de toptoestellen mee kan.

Ben nog erg aan het twijfelen, dus het leek mij het beste om de nieuwe Nexus telefoons af te wachten. Als die tegen gaan vallen of te duur zijn, dan ga ik waarschijnlijk voor de One Plus 3.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pprs
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 16-08-2024
De HTC-telefoons zijn over het algemeen van goede kwaliteit, maar je kunt echt meer krijgen voor minder. Kijk eens naar een Nexus 5X, die is de laatste tijd scherp geprijsd. Ook de Galaxy S6 gaat snel in prijs omlaag maar is echt nog een hele goede telefoon die nog jaren meekan.
Pagina: 1