Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -DUS-
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 06-02 19:51
Hallo,

Ik zit er aan te denken om van mijn iphone 6 over te stappen naar een Edge S7. Nu mag ik er via de zaak een testen om te kijken of het me bevalt, en tot zover bevalt hij aardig, Ik vind het alleen vervelend dat de whatsapp meldingen worden geconsolideerd op het moment dat ik meerdere berichten heb ontvangen. Bij mijn iphone laat hij ze netjes individueel op het vergrendelscherm, maar bij de S7 geeft hij dan aan "2 nieuwe berichten".

Is er een manier om dit uit te zetten zodat hij ze individueel laat zien?

Thanks! :)

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 07:57

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
-DUS- schreef op dinsdag 26 juli 2016 @ 15:32:
Op tweakers is het de bedoeling om eerst zelf onderzoek te doen voordat je een topic opent. Mocht je dit al wel gedaan hebben, vermeld dit dan altijd in het topic.

Graag je openingspost(OP) aanpassen en lees ook de FAQ's nog een keer door:
Het algemeen beleid
Forum FAQ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Garret1410
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 11:34
-DUS- schreef op dinsdag 26 juli 2016 @ 15:32:
Hallo,

Ik zit er aan te denken om van mijn iphone 6 over te stappen naar een Edge S7. Nu mag ik er via de zaak een testen om te kijken of het me bevalt, en tot zover bevalt hij aardig, Ik vind het alleen vervelend dat de whatsapp meldingen worden geconsolideerd op het moment dat ik meerdere berichten heb ontvangen. Bij mijn iphone laat hij ze netjes individueel op het vergrendelscherm, maar bij de S7 geeft hij dan aan "2 nieuwe berichten".

Thanks! :)
Alleen met een alternatief lockscreen. Even Googlen en uitproberen welke bevalt. Slidelock misschien of Next lockscreen.
Persoonlijk snap ik niet wat er moeilijk is om de berichten uit te klappen dmv een veeg.

Heb even voor je gekeken maar er is ook een iPhone Lock Screen app. Werkt goed zover ik getest heb.

[ Voor 5% gewijzigd door Garret1410 op 01-08-2016 13:57 ]