Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thomas s
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 16:48
Ik ben opzoek naar een telefoon uit China en de winkel om hem te kopen het liefst zonder in invoerrechten,.
Ik zocht naar iets met 3/4gb ram en een soc die vergelijkbaar is met de helio x20 en tussen 4.5 en 6 inch

Ik had de letv Le 2 al gevonden

Ik wil rond de 200 euro uitgeven maar als de telefoon heel mooi is vind ik het niet erg om voor de 300 euro te gaan.

Iemand ideeën :)

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kameleleon
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 17:16
Xiaomi, Oneplus zijn betere merken in mijn ogen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

en Meizu niet te vergeten :)

Anyways - doe meer eigen onderzoek. Zeker voor een Chinaphone, zodat je weet waar je tegen aan gaat lopen, cq mee moet leren leven, cq hoe te flashed enzovoorts.

Zoek eens op chinaphone in het forum, er is het levertijden topic, het algemene topic, enzovoorts. Daar is een hoop te vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brentolinni
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 12-09 13:53
Handige website voor het vergelijken van chinaphones: http://www.kimovil.com/en/

Nog een kleine suggestie: Xiaomi Redmi Note 3 Pro voor rond de 160 euro.
Het zal niet de LeTV Le 2 Pro X620 verslaan in performance (die is dan ook meteen een paar tientjes duurder), maar het is een goed gebalanceerde telefoon. Heeft ook een SD card slot, wat ik mis bij de Le 2.

[ Voor 60% gewijzigd door Brentolinni op 26-07-2016 13:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
  • Registratie: December 2000
  • Nu online
Dit topic heeft naast:
Het topic voor (onbekende) Chinese smartphones - Deel 3
en
https://gathering.tweaker...Id%5B%5D=77&keyword=china

geen toegevoegde waarde.

Als je het goed wilt doen, maak dan in Mobile Aankoopadviesforum een topic aan, daar krijg je een mooie template voorgeschoteld, speciaal voor de aanschaf van een nieuw toestel.

Lees ook dit nog even door:
Forum FAQ
Het algemeen beleid

Zonder invoer rechten kunnen we je ook niet aan helpen, althans, het omzeilen hiervan, je kan natuurlijk prima een chinees toestel bij een winkel in de EU kopen, maar dan heeft die winkel de invoer al betaald en zal de prijs ook hoger liggen

Strava

Dit topic is gesloten.