Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoevenpe
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 16:01
gambieter schreef op woensdag 24 april 2019 @ 16:01:
Je denkt er te veel over na, dat komt door een gedachten-etende worm in je hersenen :+
Het Mark Francois virus bedoel je? is dat besmettelijk? 8)

Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ehtweak
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

ehtweak

ICT opruimer

*knip*

Dat je niet in de Huiskamer kan, is nog geen excuus om dit topic dan maar als alternatief voor het grappige plaatjes topic te gebruiken. Dit topic is voor leuk, vrolijk of grappig nieuws.

[ Voor 85% gewijzigd door Orion84 op 24-04-2019 16:51 ]

Mooie Plaatjes   

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpeedQber
  • Registratie: April 2017
  • Laatst online: 14-05 20:54
https://www.ad.nl/buitenl...-wordt-geflitst~aaab41a2/
In Bochelt, vlak over de Duitse grens bij Aalten, vloof een duif 45 km/h waar je 30 mag.

https://www.ad.nl/auto/ho...roog-te-blijven~aa6aaafe/

[ Voor 19% gewijzigd door SpeedQber op 08-05-2019 11:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amphiebietje
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 15:33

Amphiebietje

In de blubber

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramzzz
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

Ramzzz

Ziet alles :|

Wellicht één van de oudste vormen van clickbait of een epische troll:

Has the medieval "Voynich code" finally been cracked by a Bristol academic?

Dat zou wat zijn... toch geen totale onzin? :D

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Salvatron
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

Salvatron

Dispereert niet

Ramzzz schreef op donderdag 16 mei 2019 @ 18:15:
Wellicht één van de oudste vormen van clickbait of een epische troll:

Has the medieval "Voynich code" finally been cracked by a Bristol academic?

Dat zou wat zijn... toch geen totale onzin? :D
Wat ik begrijp is dat de universiteit berichtgeving erover voorlopig teruggetrokken heeft:
http://www.bristol.ac.uk/...y/voynich-manuscript.html

Following media coverage, concerns have been raised about the validity of this research from academics in the fields of linguistics and medieval studies. We take such concerns very seriously and have therefore removed the story regarding this research from our website to seek further validation and allow further discussions both internally and with the journal concerned.

Lucht en leegte, zegt Prediker, alles is leegte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuBBaSS
  • Registratie: April 2002
  • Nu online

SuBBaSS

-has Ryzen

Salvatron schreef op vrijdag 17 mei 2019 @ 18:38:
[...]

Wat ik begrijp is dat de universiteit berichtgeving erover voorlopig teruggetrokken heeft:
http://www.bristol.ac.uk/...y/voynich-manuscript.html

Following media coverage, concerns have been raised about the validity of this research from academics in the fields of linguistics and medieval studies. We take such concerns very seriously and have therefore removed the story regarding this research from our website to seek further validation and allow further discussions both internally and with the journal concerned.
Niet vreemd ook. Groot hosanna bericht waarin die 'kraker' mans uitlegt er maar 2 weken voor nodig gehad te hebben, maar het manuscript moest zelf nog wel ontcijferd te worden.
M.a.w. we hebben eigenlijk (nog) helemaal niets behalve 's mans woorden. :P

In ander nieuws:
Wat begon als een maf idee van tien mannen in Meppel leidde vrijdagochtend tot een nieuw wereldrecord: maar liefst 2461 basisschoolkinderen probeerden tegelijkertijd een kleurplaat foutloos in te kleuren. Daarmee werd het oude record - 946 kinderen - verpulverd.
https://www.dvhn.nl/drent...n-hun-leven-24466112.html
Lolletje natuurlijk maar ik denk dat ik als kind (ook) best trots was geweest als ik kon zeggen dat ik (samen met mijn 'team' :P) Wereldkampioen Kleuren zou zijn. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Salvatron
  • Niet online

Salvatron

Dispereert niet

Arnold Schwarzenegger krijgt een rake schop. Niet leuk, vrolijk of zelfs grappig maar wel heel vreemd. Gelukkig kan de beste kerel wel tegen een stootje:

[YouTube: Arnold Schwarzenegger gets attacked in South Africa]

https://nos.nl/artikel/22...eigen-sportevenement.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coocoocachoo
  • Registratie: Augustus 2007
  • Nu online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpeedQber
https://www.ad.nl/auto/ni...sch-groen-licht~a44d0b87/
Nieuw verkeerslicht herkent voetgangers en geeft ze automatisch groen licht
"Volgend jaar al zullen de eerste slimme voetgangerslichten worden geplaatst door het stadsbestuur van Wenen, dat opdracht gaf voor het onderzoek."

[ Voor 51% gewijzigd door SpeedQber op 28-05-2019 11:20 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Alanis Morrissette zong het al "Isn't it ironic, don't you think?"

Owners of biblical Noah's ark replica sue over rain damage to property
The owner of the life-size replica of Noah’s Ark in Northern Kentucky has sued its insurers for refusing to cover rain damage.
De Ark van Noach wil schade vergoed krijgen van hevige regen :+

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Salvatron
  • Niet online

Salvatron

Dispereert niet

gambieter schreef op woensdag 29 mei 2019 @ 04:09:
Alanis Morrissette zong het al "Isn't it ironic, don't you think?"

Owners of biblical Noah's ark replica sue over rain damage to property

[...]

De Ark van Noach wil schade vergoed krijgen van hevige regen :+
waar is de ironie? Het gaat om een aardverschuiving op de toegangsweg.

The lawsuit says the road has been rebuilt. The ark was not damaged.

Als de ark beschadigd was, was het ironisch, maar het is gewoon een of andere weg. Ik zie geen ironie hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
Dus nadat uitlekte dat Heinz-Christian Strache op Ibiza leuke dealtjes wou sluiten met een Russische oligarch en er kritische journalisten ontslagen moesten worden als die oligarch een krant zou overnemen, brak er in Oostenrijk er een flinke politieke crisis uit. Nou, inmiddels hebben de Oostenrijkers een rallylied gevonden om zich achter te verenigen.

https://nos.nl/artikel/22...status-in-oostenrijk.html

Ik kan het nog herinneren uit de jaren 1990. :D

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• naitsoezn
  • Registratie: December 2002
  • Niet online

naitsoezn

Nait Soez'n!

https://www.theonion.com/...sible-spectrum-1835035239
_O-

Iemand nog een alternatief voor de kleur van onze nationale trots? Oranje kan binnenkort niet meer, maar wir schaffen das. Kom maar door met die suggesties 8)

't Het nog nooit, nog nooit zo donker west, of 't wer altied wel weer licht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Salvatron
  • Niet online

Salvatron

Dispereert niet

naitsoezn schreef op maandag 3 juni 2019 @ 20:18:
https://www.theonion.com/...sible-spectrum-1835035239
_O-

Iemand nog een alternatief voor de kleur van onze nationale trots? Oranje kan binnenkort niet meer, maar wir schaffen das. Kom maar door met die suggesties 8)
oranje is een lelijke kleur, wat mij betreft volkomen terecht dat het uit het elektromagnetisch spectrum wordt geknikkerd.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ToolkiT
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online

ToolkiT

brit-tweaker

DaniëlWW2 schreef op vrijdag 31 mei 2019 @ 12:11:
Dus nadat uitlekte dat Heinz-Christian Strache op Ibiza leuke dealtjes wou sluiten met een Russische oligarch en er kritische journalisten ontslagen moesten worden als die oligarch een krant zou overnemen, brak er in Oostenrijk er een flinke politieke crisis uit. Nou, inmiddels hebben de Oostenrijkers een rallylied gevonden om zich achter te verenigen.

https://nos.nl/artikel/22...status-in-oostenrijk.html

Ik kan het nog herinneren uit de jaren 1990. :D
Ik kwam er deze week achter dat dit een cover was, en het origineel 'we are going to Barbedos' was... Nooit geweten..
YouTube: Typically Tropical - Barbados 1975 The original of a Vengaboys hit

Mag je een gegeten paard in de bek kijken?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Rutger
  • Registratie: Mei 2013
  • Niet online
Bijna iedereen kent denk ik het gevoel wel dat je eindelijk een spelletje uitgespeeld hebt, echter deze meneer bracht het wel naar een heel nieuw level :+
https://www.ad.nl/tech/hy...etje-uitspeelde~a1902569/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naitsoezn
  • Niet online

naitsoezn

Nait Soez'n!

https://www.nu.nl/binnenl...assingen-in-modellen.html

Woopwoop! \o/ We kunnen voortaan 5.25 dagen crappy weerspellingen geven ipv de huidige 5 dagen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Salvatron
  • Niet online

Salvatron

Dispereert niet

naitsoezn schreef op woensdag 12 juni 2019 @ 18:14:
https://www.nu.nl/binnenl...assingen-in-modellen.html

Woopwoop! \o/ We kunnen voortaan 5.25 dagen crappy weerspellingen geven ipv de huidige 5 dagen :+
Geen revolutionaire verbetering maar zo crappy zijn de huidige weersvoorspellingen niet imo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiGeLaToR
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 15:57
Salvatron schreef op woensdag 12 juni 2019 @ 18:56:
[...]

Geen revolutionaire verbetering maar zo crappy zijn de huidige weersvoorspellingen niet imo.
Het blijven voorspellingen. Ik woon in ‘west-Friesland’, dat maffe stukje Noord Holland zeg maar en daar klopt de weersvoorspelling dankzij het Ijsselmeer/Markermeer zelden. Neerslag verdwijnt regelmatig al boven het water voor het land bereikt en ook de temperatuur wijkt vaak veel af van wat er wordt voorspeld.

Nu weet je dat als je hier woont en ist op zich ook nog steeds prima om naar buiten te kijken om te zien of het regent of gaat regenen :+

Ben vooral benieuwd naar of de weermodellen voor langere tijd steeds accurater worden. Elke stap is er eentje en zeker goed nieuws :)

Listen & subscribe to my Life as a Journey Podcast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Salvatron
  • Niet online

Salvatron

Dispereert niet

NiGeLaToR schreef op woensdag 12 juni 2019 @ 19:30:
[...]

Het blijven voorspellingen. Ik woon in ‘west-Friesland’, dat maffe stukje Noord Holland zeg maar en daar klopt de weersvoorspelling dankzij het Ijsselmeer/Markermeer zelden. Neerslag verdwijnt regelmatig al boven het water voor het land bereikt en ook de temperatuur wijkt vaak veel af van wat er wordt voorspeld.

Nu weet je dat als je hier woont en ist op zich ook nog steeds prima om naar buiten te kijken om te zien of het regent of gaat regenen :+

Ben vooral benieuwd naar of de weermodellen voor langere tijd steeds accurater worden. Elke stap is er eentje en zeker goed nieuws :)
In grote lijnen klopt het, als de voorspelling zegt het wordt kouder, dan wordt het kouder, en als ze zeggen het wordt warmer, dan wordt het warmer. Ook regent het als er regen voorspeld wordt. Etc Etc. Lokaal wijkt het misschien af maar in grote lijnen klopt het best redelijk.

[ Voor 3% gewijzigd door Salvatron op 12-06-2019 22:44 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
Zie hier het geheim op een goed pensioen. :+
https://speld.nl/2019/06/...-25-euro-per-jaar-in-fnv/

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coocoocachoo
  • Registratie: Augustus 2007
  • Nu online
Bij de ingeleverde briefjes zat ook een vals briefje van 100 gulden met een afbeelding van Geert Wilders erop. "Dat is er in de drukte tussendoor geglipt."
Stiekem natuurlijk gewoon fraude gepleegd door de persoon die daarmee heeft betaald, maar moest er toch om glimlachen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
De afgelopen dagen kwam onze premier weer eens opvallend in het nieuws. Nu blijkt dat hij een crisis in zijn geloof is ondergaan. :Y)
https://speld.nl/2019/06/...soms-aan-de-marktwerking/

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Perseus
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 12:46
De wetenschap is er eindelijk uit hoe de perfecte pannenkoek (of Crepe in dit geval) moet worden gemaakt. "Boujo erkent in een persbericht dat het niet per se noodzakelijk is om de wetenschappelijke publicatie volledig te doorgronden om goede pannenkoeken te kunnen bakken. Niettemin waren zijn dochters erg blij met alle thuisexperimenten, voegt hij eraan toe."

https://www.deingenieur.n...m-van-perfecte-pannenkoek

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Thousands petition Netflix to cancel Amazon Prime's Good Omens

Er is een prachtige verfilming van Good Omens van Terry Pratchett and Neil Gaiman gemaakt, 6 afleveringen op Amazon Prime. Ik heb een trial abonnement genomen om het te kunnen kijken. Nu gaat Good Omens over de antichrist, komen hemel en hel er niet genadig af, en vinden streng-religieuzen het geen leuk boek. Zeg maar de vergelijkbare problemen die Jesus Christ Superstar en Monty Python's Life of Brian hadden, veel protesterende mensen over blasfemie die de films/musicals niet hadden gezien/beluisterd.

Dus nu zijn ze een petitie begonnen om Good Omens gecancelled te krijgen. Alleen hebben ze die naar Netflix gestuurd :+

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoevenpe
Een 93 jarige die te laat is voor de aquagym. What could possibly go wrong... :)
Amerikaanse (93) belandt met auto in zwembad op weg naar aquagym

Een 93-jarige vrouw is onlangs in de Amerikaanse staat Missouri met haar auto in het zwembad beland, terwijl daar een les aquagym werd gegeven. De vrouw was op weg naar de les, maar kwam te laat. In al haar zenuwen verloor zij de controle over het stuur en reed ze dwars door een muur het zwembad in.

Er vielen geen gewonden en de bestuurster kwam met de schrik vrij. Het zwembad moest worden leeggepompt om de auto eruit te kunnen te halen. Ook werd er een constructie gebouwd om hem eruit te rijden.
Een auto uit een zwembad halen is nogal een onderneming laat het filmpje bij het artikel zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramzzz
  • Niet online

Ramzzz

gambieter schreef op donderdag 20 juni 2019 @ 19:08:
Thousands petition Netflix to cancel Amazon Prime's Good Omens

Er is een prachtige verfilming van Good Omens van Terry Pratchett and Neil Gaiman gemaakt, 6 afleveringen op Amazon Prime. Ik heb een trial abonnement genomen om het te kunnen kijken. Nu gaat Good Omens over de antichrist, komen hemel en hel er niet genadig af, en vinden streng-religieuzen het geen leuk boek. Zeg maar de vergelijkbare problemen die Jesus Christ Superstar en Monty Python's Life of Brian hadden, veel protesterende mensen over blasfemie die de films/musicals niet hadden gezien/beluisterd.

Dus nu zijn ze een petitie begonnen om Good Omens gecancelled te krijgen. Alleen hebben ze die naar Netflix gestuurd :+
Talk about good omens... _O-

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amphiebietje

Amphiebietje

In de blubber

Geen glibberige bladeren, wel iets anders dat glibberig is:

Naaktslak veroorzaakt spoorchaos in Japan
A slug has been blamed for a power outage that halted dozens of trains and delayed 12,000 passengers in Japan, the railway operator said on Sunday.

The power failed on two lines serving southern Japan operated by Kyushu Railway, known as JR Kyushu, on 30 May.

The company was forced to cancel 26 train journeys and delay other services, causing chaos in a country known for the efficiency of its punctual transport systems.

Weeks after the power outage, JR Kyushu said they had found the culprit – a slug, which had made its way into an electrical power device installed near rail tracks.

“We tracked down the device responsible for the power failure... We initially thought what’s in there was a bug but it turned out to be a dead slug,” a company spokesman told AFP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brent
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 16:03
Deze is hier nog niet geweest volgens mij:

Humanist | Kernpower! | Determinist | Verken uw geest | Politiek dakloos

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Virtuozzo
  • Registratie: Mei 2009
  • Niet online
Hier niet, in een ander topic wel 😎 Probleempje grappig - oeps - normaliserend.

Populisme: de weigering van complexiteit en de poging om simplistische antwoorden te formuleren op ingewikkelde vraagstukken middels gebruik van elke mogelijke prikkel van gedrag - i.p.v. moeite te doen voor gezonde participatie.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Amphiebietje

Amphiebietje

In de blubber

De clinch zit hem in de laatste zin

Helaas niet exact 40 jaar...

Een kip en ei-probleem in Vlaanderen

[ Voor 27% gewijzigd door Amphiebietje op 18-07-2019 18:47 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• ehtweak
  • Niet online

ehtweak

ICT opruimer

Niet te hard lachen hoor! :+

Afbeeldingslocatie: https://pics.me.me/my-wife-asked-me-why-i-spoke-so-softly-in-58031188.png

Mooie Plaatjes   

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Devian
  • Laatst online: 15:38
Ethiopië plant 220 miljoen bomen op een dag en verbreekt wereldrecord!

https://www.nu.nl/klimaat...rbreekt-wereldrecord.html

https://wren.co/join/Devian

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Google wist zich stil te houden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuBBaSS
  • Nu online

SuBBaSS

-has Ryzen

Wellicht ziet niet iedereen dit als "leuk nieuws" maar ik heb er toch wel om moeten gniffelen:
Waarom pikt Hendrik (96) uit Emmen steeds chocola? 'Daar heb jij geen donder mee te maken'

Waarom pikt de 96-jarige Hendrik keer op keer op keer weer een reep chocola? Al z’n andere spullen rekent hij netjes af. Hendrik moest maandag verantwoording afleggen bij de politierechter in Assen.

....

In april van dit jaar werd hij weer eens betrapt. Dat kun je lang geleden noemen, maar voor justitie was de maat vol: laat hem toch maar eens voor de rechter verschijnen. Dat was maandag, maar Hendrik kwam niet. Hij kreeg wel 300 euro boete waarvan 150 voorwaardelijk.

Wéér betalen. Hij zal het wel braaf doen. Maar waarom toch steeds? ,,Wie ben jij dan wel,” vraagt hij. Zodra hij hoort dat we van de krant zijn, wordt duidelijk dat hij tegen ons ook niks gaat zeggen. ,,Daar heb jij geen donder mee te maken.”

De politierechter kwam er maandag ook niet achter. Geen Hendrik in de zaal en geen advocaat ook. Volgens de reclassering heeft de bejaarde een ‘hoog schijtgehalte aan andere mensen’. Bij de politie verklaarde hij eerder dat hij in armoede is opgegroeid. ,,Dan doe je weleens dingen die niet mogen.”

.....

https://www.dvhn.nl/drent...ee-te-maken-24697559.html
Een 96-jarige dwarse Drentse 'boef' met hoog "schijtgehalte". _O-

Deze man moet er natuurlijk een motief voor hebben, maar welke?

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• hoevenpe
Karma... :+
Basketballer sjoemelt met urinetest en blijkt zwanger

Donell ’DJ’ Cooper kon niet aan de bak komen in de Amerikaanse eredivisie NBA en zocht daarom al enkele jaren zijn heil bij Europese basketbalclubs. Hij speelde onder meer in Griekenland en Rusland voordat hij aan de slag ging bij AS Monaco.

DJ liet zich zelfs tot Bosniër naturaliseren en zou voor het nationale team gaan uitkomen. Alleen moest hij nog een drugstest doen. De test zou waarschijnlijk positief zijn, dus leverde DJ de urine van zijn vriendin in. Alleen wist hij niet en zijn vrouw trouwens ook niet dat ze zwanger was, zoals bleek uit de urinetest.

De FIBA, de internationale basketbalfederatie, heeft de 28-jarige Cooper voor twee jaar geschorst wegens fraude.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Racing_Reporter
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 12-05 00:25

Racing_Reporter

Contentmaker

SuBBaSS schreef op woensdag 31 juli 2019 @ 21:11:
Wellicht ziet niet iedereen dit als "leuk nieuws" maar ik heb er toch wel om moeten gniffelen:

[...]

Een 96-jarige dwarse Drentse 'boef' met hoog "schijtgehalte". _O-

Deze man moet er natuurlijk een motief voor hebben, maar welke?
Ik hoop dat al die gepikte repen de boete waard waren. Als het Tony's waren, dan had hij er op z'n minst iets van 50 moeten jatten om quitte te spelen :o

Als je dit leest, heb je teveel tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuBBaSS
  • Nu online

SuBBaSS

-has Ryzen

_O-

Vind dit toch wel zo ontzettend komisch.

Hoop dat ze hem een zwangerschapstest meegeven met de boodschap: "Er zijn minder omslachtige manieren om hier achter te komen hè?"

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• YakuzA
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

https://nos.nl/artikel/22...zoontje-belt-politie.html
Duitser rijdt door rood, zoontje belt politie
De Duitse politie heeft vrijdag een ongewone noodoproep binnengekregen: een 5-jarig jongetje belde het alarmnummer om te zeggen dat zijn vader door rood was gereden.
_O-

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• naitsoezn
  • Niet online

naitsoezn

Nait Soez'n!

https://www.wired.com/sto...d-one-hacker-ticket-hell/
In late 2016, Tartaro decided to get a vanity license plate. Sifting through his options, he started typing “null pointer,” but caught himself after the first word. NULL. Funny.

He didn’t think much of the ticket he got in early 2018, for not having the appropriate registration sticker on his license plate. Tartaro suspects someone scraped it off to use on their own car. He thought about fighting it, but the fine was only $35, so he decided to just pay it and move on with his life.

Then came the citations. Dozens of them, deposited in bulk to his mailbox. Parking violations, stand-stop violations, fines of $37, $60, $74, $80, from Fresno to Rancho Cucamonga. “I’ve never been to Fresno,” Tartaro says.

Nor had Tartaro gone on a statewide, parking-related crime spree. Instead, by paying that $35 ticket, it appears that a database somewhere now associated NULL with his personal information. Which means that any time a traffic cop forgot to fill in the license plate number on a citation, the fine automatically got sent to Joseph Tartaro.
_O-

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ehtweak
  • Niet online

ehtweak

ICT opruimer

Hoe bedoellu? :+

Afbeeldingslocatie: https://marketoonist.com/wp-content/uploads/2018/10/181022.digitaltransformation.jpg

Mooie Plaatjes   

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Bretbug. Que? Ja, Bretbug, het samenvoegen van Bret en Bedbug.

Nog niet duidelijk? Zie deze tweet:
[Twitter: https://twitter.com/davekarpf/status/1166171837082079232]

New York Times columnist Bret Stephens, iemand die van mening is dat vrijheid van meningsuiting absoluut is en dat er nooit excuses nodig zijn, tenminste, als je maar geen moslim of zo bent. Maar Tucker Carlson's "Iraq is a crappy place filled with a bunch of, you know, semiliterate primitive monkeys” was niets mis mee, en zo.

Diezelfde Bret Stephens heeft dus een brief geschreven naar deze Dave Karpf, want die noemde hem een "bedbug" (bedwants volgens Google Translate) in een tweet die 9 likes kreeg, en geen retweets. Stephens volgde Karpf ook niet, dus hij moet er echt actief op gezocht hebben of een tip gekregen hebben. In die brief daagt hij Karpf uit om naar zijn huis te komen en de opmerking te herhalen waar de vrouw en kinderen van Stephens bij zijn. En zoals klikspaan bedwantsen graag doen, is de brief Cc gestuurd naar de werkgever.

Nou, dat is Twitter 101 aangaande hoe jezelf compleet belachelijk te maken. Edits op Wikipedia:
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/EC8h25zX4AIzc5v.jpg

Een aanpassing van een Xkcd klassieker:
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/EC8yKdoUcAA2FUA.jpg

Zou het Streisand Effect een nieuwe naam krijgen? Het Bedbug Stephens effect?

In ieder geval kunnen we de snowflake hernoemen ;)

WaPo stuk: https://www.washingtonpos...dbug-david-karpf-twitter/

[ Voor 3% gewijzigd door gambieter op 27-08-2019 15:21 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Brent
Vrolijk? Niet echt, maar grappig wel: Franse fiscus stuurt een brief naar een graftombe met een aanmaning van te late belastingopgave.

Kijk even naar het adres: https://www.ouest-france....pots-au-cimetiere-4527224

• SpeedQber
https://www.ad.nl/bizar/t...n-wietplantages~afe526a9/

Een Spaanse tv-helikopter, die wielrenners aan het filmen was, heeft ook een wietplantage op het dak van een gebouw gefilmd. Er zijn ongeveer 40 planten in beslag genomen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SpeedQber
https://www.ad.nl/nederla...met-mijn-voeten~a14a7d6e/
Je kan prima zonder armen een voetbalwedstrijd fluiten. (AD Premium artikel)

https://www.ad.nl/buitenl...igste-klus-ooit~aa591ca5/
"Volgens de brandweer sloegen door de intense hitte de deksels van de vaten waarin het sperma in vloeibare stikstof werd bewaard. Vervolgens werden de buizen plus ontdooiende inhoud als raketten afgevuurd, waarna ze in de lucht explodeerden en de kostbare inhoud vrijkwam."

https://www.nu.nl/opmerke...-van-drugscriminelen.html

[ Voor 8% gewijzigd door SpeedQber op 17-09-2019 14:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpeedQber
https://www.nu.nl/opmerke...n-plaats-van-kleding.html
"Uit onderzoek blijkt dat de xtc-pillen eigenlijk naar Schotland verstuurd hadden moeten worden. Het is onduidelijk hoe het pakket in Oostenrijk terecht is gekomen."

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ehtweak
  • Niet online

ehtweak

ICT opruimer

Muiselijk geweld!

https://www.omroepflevola...uit-voor-muiselijk-geweld

Een muis in huis heeft in Lelystad gezorgd voor de inzet van politie. De politie Lelystad schrijft op Facebook te zijn gebeld over mogelijk huiselijk geweld, nadat buren ijselijk gegil hadden gehoord vanuit een woning.

Ter plaatse bleek dat de dochter des huizes een muis in haar slaapkamer had gezien. Ze was zo geschrokken van het dier dat ze gillend naar beneden was gestormd. Agenten hebben nog geprobeerd de muis te vangen, maar dat is niet gelukt.

Buiten is de geschrokken buren uitgelegd dat er gelukkig geen sprake was van huiselijk geweld.

:)

Mooie Plaatjes   

• Wish
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 15:47

Wish

ingwell

No drama

• SpeedQber
https://www.ad.nl/buitenl...deren-griezmann~a187e6b2/
"De 28-jarige Griezmann maakte op 14 juli voor 120 miljoen euro de overstap van Atlético Madrid naar FC Barcelona. Atlético Madrid legde zich nog niet zomaar neer bij die transfersom. De club uit de hoofdstad was ervan overtuigd dat Barcelona al een deal had met Griezmann vóór 1 juli, de datum waarop zijn clausule zakte van 200 miljoen naar 120 miljoen euro."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
  • Laatst online: 14-05 12:03
https://www.telegraaf.nl/...r-dat-mogen-we-niet-weten
Rond de 150.000 mensen in ons land zijn ervan overtuigd dat de wereld plat is. Speciaal voor hen is er zaterdag een bijeenkomst in Amsterdam.
:F

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YakuzA
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Salvatron
  • Niet online

Salvatron

Dispereert niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
  • Laatst online: 14-05 12:03
Hier wel. :P

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brent
Andere bron: https://www.trouw.nl/nieu...n-we-niet-weten~b0530014/

De vraag is of het leuk/grappig/vrolijk nieuws is echter. Best wel droevig eigenlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tinuz___
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 15:43
De "flat-earthers" zijn ook terug te zien in deze documentaire, je gaat je dan echt afvragen of het niet een enorm uit de hand gelopen grap is. Ben erg benieuwd wat voor mooie wiskundige afleidingen van de bol theorie er staan op de blaadjes waarmee Bastiaan schermt :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 10:34

Bezulba

Formerly known as Eendje

Tinuz___ schreef op woensdag 2 oktober 2019 @ 15:15:
De "flat-earthers" zijn ook terug te zien in deze documentaire, je gaat je dan echt afvragen of het niet een enorm uit de hand gelopen grap is. Ben erg benieuwd wat voor mooie wiskundige afleidingen van de bol theorie er staan op de blaadjes waarmee Bastiaan schermt :+
Zo begon het ook. En toen kwam er wat idioten bij die het daadwerkelijk gingen geloven en toen was het hek van de dam...

Onbegrijpelijk.

Gelijk ook een goed argument om sommige mensen hun kiesrecht te ontnemen. Of het recht om kinderen te krijgen.

blup

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Ramzzz
  • Niet online

Ramzzz

Bezulba schreef op woensdag 2 oktober 2019 @ 15:29:
[...]

Zo begon het ook. En toen kwam er wat idioten bij die het daadwerkelijk gingen geloven en toen was het hek van de dam...

Onbegrijpelijk.

Gelijk ook een goed argument om sommige mensen hun kiesrecht te ontnemen. Of het recht om kinderen te krijgen.
Allemaal afvoeren, en van de rand af mieteren. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roenie
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Bezulba schreef op woensdag 2 oktober 2019 @ 15:29:
[...]

Onbegrijpelijk.

Religie is ook niet te begrijpen ;)

Aan de andere kant, laat die mensen lekker in hun eigen bubbel zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 10:34

Bezulba

Formerly known as Eendje

Roenie schreef op woensdag 2 oktober 2019 @ 16:10:
[...]
Religie is ook niet te begrijpen ;)

Aan de andere kant, laat die mensen lekker in hun eigen bubbel zitten.
Ja prima, totdat ze anderen in de weg zitten met hun waanzin, anti-vaxers idiem, die gebruiken hun kinderen als onvrijwillige proefpersonen in hun eigen gestoordheid... Ben je dan nog een goed ouder? Naar mijn idee niet.

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devian
  • Laatst online: 15:38

https://wren.co/join/Devian

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roenie
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Bezulba schreef op woensdag 2 oktober 2019 @ 16:28:
[...]

Ja prima, totdat ze anderen in de weg zitten met hun waanzin, anti-vaxers idiem, die gebruiken hun kinderen als onvrijwillige proefpersonen in hun eigen gestoordheid... Ben je dan nog een goed ouder? Naar mijn idee niet.
Flat earthers zitten andere toch niet in de weg? Lijkt mij wel grappig om dat aan te zien. Goedkoper dan naar de dierentuin :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Tinuz___
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 15:43
Roenie schreef op woensdag 2 oktober 2019 @ 16:41:
[...]
Flat earthers zitten andere toch niet in de weg? Lijkt mij wel grappig om dat aan te zien. Goedkoper dan naar de dierentuin :)
Ik zie het "gevaar" van dit soort stromingen ook niet zo, in het geval van de flat earthers vind ik het vooral sneu voor de gelovigen zelf, die blijkbaar regelmatig hun familie/vrienden kwijtraken door onbegrip. Verder geeft dit soort mensen wat mij betreft eerder kleur aan de maatschappij. Natuurlijk heb je altijd mensen die uit naam van een "religie" enge dingen doen, maar dan blijft de vraag of die mensen niet gewoon al eng waren en die religie als kapstok gebruiken.
Oeps, we dwalen nogal off-topic :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Russische man klaagt Apple aan met claim "de iPhone heeft me homo gemaakt"
A Russian man has launched a lawsuit against Apple, claiming an iPhone app turned him gay. He says this comes after an incident involving GayCoin crypto-currency.

Saying he suffered moral harm, he is asking for one million rubles (£12,000), according to a copy of the complaint seen by the news agency, AFP.
Nou, tijd om de Apple sectie hier eens wat wantrouwend te bekijken :+

Het verhaal is als volgt: hij bestelde bitcoins op zijn iPhone, kreeg GayCoins met het bericht "Don't judge until you try". Toen is hij de gay lifestyle maar eens gaan proberen, heeft een mannelijke partner en kan zijn familie niet meer onder ogen komen. De claim:
Apple "pushed" him "towards homosexuality through manipulation", he claims.
_o-

[ Voor 25% gewijzigd door gambieter op 04-10-2019 16:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• servies
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 07:06

servies

Veni Vidi Servici

Valt je dat nu pas op

:+ :+ :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Amphiebietje

Amphiebietje

In de blubber

Californische stad geeft eiland terug aan indianen:

https://www.theguardian.c...ve-tribe-in-1860-massacre

Making America Great Again, op de correcte manier. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• metallicattim
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09:24
Dat zijn de mensen die nog nooit in Limburg zijn geweest :P Die lopen allemaal in de polder waar je 20km ver kunt kijken :9

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Salvatron
  • Niet online

Salvatron

Dispereert niet

De ironie in de telegraaf: In Trouw vertelt de vrouw, die biotechnologie studeerde, dat te veel mensen maar klakkeloos geloven wat anderen/wetenschappers vertellen.

Vergelijk die uitspraak eens met wat de Telegraaf over klimaatwetenschap zegt... de ironie.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• SpeedQber
https://www.nu.nl/tech/60...acht-bezoek-aan-iran.html
De arenden hebben een gps-tracker, en stuurt via sms de coordinaten door. Als er geen bereik is, worden de coordinaten bewaard, totdat er wel bereik is.
1 Arend had 4 maanden geen bereik, en in die tijd 600 smsjes verzameld. Toen hij in Iran verbinding maakte, raakte het budget in 1 keer op.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
Hier moest ik toch even om grinniken. :P
https://nos.nl/artikel/23...betrapt-in-amsterdam.html

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
Een hele geruststelling is dit. :+

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• ehtweak
  • Niet online

ehtweak

ICT opruimer

Afbeeldingslocatie: https://www.trinustech.com/wp-content/uploads/2019/03/In-case-of-cyber-attack-please-break-glass-and-pull-cables.jpg

Heerlijk; wat een hands-on oplossing! :+

Mooie Plaatjes   

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Brent
Ook de stikstof maatregel voor de Zandvoortse F1 is bekend: hier zal ook 6-19 een limiet van 100km/u gelden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SpeedQber
https://www.ad.nl/koken-e...o-rood-te-staan~a809f374/
"Een Belgische ondernemer schrok zich vorige week een ongeluk toen hij een broodje wilde kopen. De transactie mislukte, omdat er niet genoeg geld op zijn rekening stond. Hij bleek 100 miljard euro(!) in het rood te staan."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekiejoekie
  • Registratie: Juli 2016
  • Nu online
Vrouw rijdt rond in brommobiel met pony als passagier
,,In ons beroep kom je alles tegen’’, zo meldt een woordvoerder van de Franse politie. Aanleiding is de opmerkelijke passagier van een vrouw die agenten in de buurt van Marseille tegenhielden voor een controle. De jonge vrouw reed rond met een pony op haar achterbank.

WEES BLIJ !!! Hier had uw advertentie kunnen staan...

• SpeedQber
https://www.nu.nl/opmerke...utje-bij-ziekmelding.html
"Verslaggever Nick Vasos van de lokale televisiezender Fox 4 probeerde een e-mail te sturen naar zijn chef, maar had het verkeerde adres gebruikt. Als gevolg daarvan belandde het bericht in de mailbox van medewerkers van de bijna tweehonderd televisiestations die onder mediabedrijf Nexstar Media Group vallen."

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ehtweak
  • Niet online

ehtweak

ICT opruimer

Prachtig; lekker shoppen bij AE!
:+

[ Voor 4% gewijzigd door ehtweak op 02-12-2019 21:58 ]

Mooie Plaatjes   

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Salvatron
  • Niet online

Salvatron

Dispereert niet

aha, nou snap ik waar porselein vandaan komt op die website _O- |:( ik vond het al zo vreemd...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Amphiebietje

Amphiebietje

In de blubber

Hongerige artiest eet banaan op die 120.000 dollar opbracht op veiling
An artwork that sold last week for $120,000 and was hailed as “a symbol of global trade” has been eaten, in what might seem a fitting end for something that was an ever-ripening banana duct-taped to a wall.
De eter was overigens niet dezelfde persoon als de koper...

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Amphiebietje

Amphiebietje

In de blubber

Dronken demonen teisteren Oostenrijk

...en nog niemand heeft geklaagd over hoe het kostuum discriminerend is voor geiten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ehtweak
  • Niet online

ehtweak

ICT opruimer

Amphiebietje schreef op zondag 8 december 2019 @ 14:25:

...en nog niemand heeft geklaagd over hoe het kostuum discriminerend is voor geiten.
Ach,

's-Lands wijs, 's-lands eer. :X Wat wij ooit hier in Nederland als een 'traditie' zagen, maar met alle politieke correctheid niet meer door beugel kan.
Daar maken ze in de Alpen geen probleem van:
https://www.weihnachtsmar..._x_600/tuifl-sterzing.jpg
ik heb de foto expres niet direct zichtbaar gemaakt, want dat zal ongetwijfeld teveel rumoer opleveren.
maar kijk maar eens rechts van meneer Nikolaus...

https://www.merkur.de/lok...en-in-murnau-9437445.html
https://www.eisacktal.com...olaus-und-krampusumzuege/

[ Voor 8% gewijzigd door ehtweak op 08-12-2019 22:36 ]

Mooie Plaatjes   

• SpeedQber
https://www.ad.nl/buitenl...pen-via-plafond~a32d3ba8/
"Van een ultieme ontsnappingspoging gesproken: een Russische moordverdachte heeft geprobeerd om via het plafond te vluchten, nadat hij zich met de nodige moeite uit een kooi in de rechtszaal gewurmd had."

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Brent
Amphiebietje schreef op zondag 8 december 2019 @ 14:25:
Dronken demonen teisteren Oostenrijk

Ik heb een rondje Sint Nicolaas tradities in Europa gedaan. Eigenlijk overal is de hulp of tegenspeler van de Sint een dier, duivel, of combinatie van die twee. De Franse Pere Fouetard is als een van de weinigen een 'gewone' man die juten zakken lijkt te dragen. Nergens anders zijn het straight-up negers. Dat is toch... bijzonder :X

Ik zou het wel interessant vinden om deze traditie wat meer gelijk te trekken over Europa, dan hebben we meteen tegenwicht tegen de Amerikanen met hun Santa-slap-aftreksel-Claus.

• Amphiebietje

Amphiebietje

In de blubber

Giant Octopus VS. Bald Eagle

De special effects zijn een beetje teleurstellend...

• Baserk
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 14:04
Brent schreef op donderdag 12 december 2019 @ 11:37:
[...]
Ik heb een rondje Sint Nicolaas tradities in Europa gedaan. Eigenlijk overal is de hulp of tegenspeler van de Sint een dier, duivel, of combinatie van die twee. De Franse Pere Fouetard is als een van de weinigen een 'gewone' man die juten zakken lijkt te dragen. Nergens anders zijn het straight-up negers. Dat is toch... bijzonder :X
[...]
Vreemd genoeg heeft men in Vipiteno/Sterzing (Italiaans Zuid-Tirol) naast Krampus wel een eigen variant op zwarte Piet. (zie de "moren" rechterzijde).
Afbeeldingslocatie: https://sintenpietengilde.nl/wp-content/uploads/2017/05/tuifltog-sterzing-vipiteno-13.jpg
Dat is dan weer wél in de al bovengenoemde plek waar de Krampussen (boven ter linkerzijde) het publiek/jeugdigen schopten en sloegen met stokken.

Romanes eunt domus | AITMOAFU

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• ehtweak
  • Niet online

ehtweak

ICT opruimer

Gezocht; parttime plofknaapje:
https://www.werkenbijcool...ttime-plofknaapje-utrecht

Brent schreef op donderdag 12 december 2019 @ 11:37:
[...]

Nergens anders zijn het straight-up negers. Dat is toch... bijzonder :X
Nou.... :X
zoals ik hier al aangaf:
ehtweak in "Het leuke, vrolijke en grappige nieuws topic"
kijk maar eens naar die foto... Hoe zwart wil je het hebben?
Baserk schreef op donderdag 12 december 2019 @ 23:27:
[...]

Dat is dan weer wél in de al bovengenoemde plek waar de Krampussen (boven ter linkerzijde) het publiek/jeugdigen schopten en sloegen met stokken.
Ook dat is uit z'n verband getrokken! Want de 'slachtoffers' laten zich met opzet meppen en zijn voorzien van extra dikke, beschermende kleding.
https://www.stol.it/artik...ige-krampusse-in-sterzing

Doppelte Hosen und Kissen

Bei den Carabinieri nachgefragt, erklärten sie, dass in der Sache keine Anzeige vorliege, es keine Verletzten gab und auch kein Notruf oder dergleichen eingegangen war. Auch sei ein rassistischer Hintergrund der Hiebe ausgeschlossen.

Vielmehr seien die Aufnahme aus dem Kontext gerissen. Die Provokationen samt Rutenhiebe gehören seit jeder zum Spiel am Krampustag. Informationen zufolge seien die Leute teils mit doppelten Hosen und Kissen vor den Hieben gewappnet gewesen.

[ Voor 116% gewijzigd door ehtweak op 13-12-2019 10:20 ]

Mooie Plaatjes   

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ehtweak
  • Niet online

ehtweak

ICT opruimer

[dubbel]

[ Voor 96% gewijzigd door ehtweak op 13-12-2019 10:15 ]

Mooie Plaatjes   

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brent
ehtweak schreef op vrijdag 13 december 2019 @ 10:12:

[...]

Nou.... :X
zoals ik hier al aangaf:
ehtweak in "Het leuke, vrolijke en grappige nieuws topic"
kijk maar eens naar die foto... Hoe zwart wil je het hebben?
Dat zijn duivels, niets aan die outfits die te associëren zijn met zwarte mensen. Of is alles wat zwart is een neger? Als je dat zou vinden dan ben je wel hard in eigen doel aan het scoren ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ehtweak
  • Niet online

ehtweak

ICT opruimer

@Brent Kijk nog eens aan de rechterkant (voor de kijker) van meneer Nikolaus:
https://www.weihnachtsmar..._x_600/tuifl-sterzing.jpg
Dat zijn geen duivels (zoals de Krampussen), maar puur zwart geverfde Süd-Tirolers... >:)

[ Voor 3% gewijzigd door ehtweak op 13-12-2019 10:27 ]

Mooie Plaatjes   

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brent
Nou zie ik het ja. Wat is de rol van die twee duidelijk verschillende typen?

Nouja, iedereen die weleens een Zuid-Tiroler sprak weet dat dat werelddeel nu niet bepaald voorop loopt met sociale ontwikkelingen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramzzz
  • Niet online

Ramzzz

Dit heeft niets meer met ‘Het leuke, vrolijke en grappige nieuws topic‘ te maken.

@Brent @ehtweak

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ehtweak
  • Niet online

ehtweak

ICT opruimer

Ik zag op LinkedIn deze speciale 'technische' kerstboom voorbij komen:
Afbeeldingslocatie: https://media.licdn.com/dms/image/C4D22AQEMhhhhNFbknA/feedshare-shrink_800/0?e=1579737600&v=beta&t=g8MIa73CxH7FbURpxgdeuIFeAvfw5TmTwmjbtkJtf98
:+

Mooie Plaatjes   

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ehtweak
  • Niet online

ehtweak

ICT opruimer

Laten we dan deze, van Boston Dynamics, ook niet vergeten:

Is al weer van een paar jaar geleden, maar blijft leuk.
en als je er goed over nadenkt, best wel creepy, maar da's een andere discussie

Mooie Plaatjes   

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ivory.
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 04-05 11:02
Nieuw jaar, nieuw interieur? Dan is hier de ultieme oplossing voor als je nog geen keuze hebt kunnen maken:

IKEA brengt hun 2020 catalogus uit als luisterboek...

...op Spotify!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SpeedQber
https://www.nu.nl/opmerke...pgeroep-van-papegaai.html
"Drie agenten in de Amerikaanse staat Florida hebben afgelopen weekend op een noodoproep gereageerd: een buurvrouw had hulpgeroep gehoord en vermoedde dat er een vrouw vastzat in een woning. Eenmaal ter plaatse bleek het niet om een vastgehouden persoon te gaan, maar om een papegaai."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dindr
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 05-02 19:57
Vrolijk is anders maar wel erg grappig.

https://www.independent.c...ette-ostrom-a9284011.html

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Hihi:

Een Noors TV-programma waar professionele aandelenhandelaars het opnamen tegen een astroloog, beauty-bloggers en koeien die in een grid hun vlaaien neerlegden. Gewonnen door de beautybloggers, met de koeien als tweede :+

Pagina: 1 ... 3 ... 6 Laatste