Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Video bewerk/game pc advies nodig.

Pagina: 1
Acties:

• radmiraal
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 26-05-2021
Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaande vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.

Er is ook een speciaal topic over het configureren van een desktop. Het "Geschikte Onderdelen Kiezen" topic vind je hier: [Guide][advies] Geschikte Onderdelen Kiezen

Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
*World of warcraft (private server vanilla wow) en wat nieuwe games mocht ik daar zin in hebben maar mijn kennende val ik toch terug op WoW (kronos)
*video bewerken,poto bewerken.

Vertel ons wat je wil gaan doen met je nieuwe systeem. Welke software ga je gebruiken? Wil je gaan gamen? Videobewerken? Of gewoon huis tuin en keuken surfen en mailen?

*gamen
*photoshop
*Adobe Premiere Pro

Wat mag het systeem gaan kosten?
Heb je een absolute maximumprijs? In- of exclusief verzendkosten, assemblage en dergelijke Dat hoeft geen vast bedrag te zijn maar mag ook een schatting zijn.

*rond de 1600,-/2000,- max

Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Wees specifiek en noem merk en model

*Coarsair 860 AX voeding
*Asus Pro art beeldscherm
*ducky Shine 3 Tuhaojin
*NZXT H440 case

Wat denk je allemaal nodig te hebben?

*Videokaart
*geheugen
*CPU
*Moederboard
*Waterkoeling kit
*SSD
*windows 10

#ProductPrijsSubtotaal
1Intel Core i7-6800K Boxed€ 448,90€ 448,90
1Asus X99-DELUXE II€ 419,-€ 419,-
1Nvidia Titan X€ 0,-€ 0,-
1Microsoft Windows 10 Pro NL 64bit OEM€ 32,65€ 32,65
1Corsair Hydro H115i€ 141,95€ 141,95
1Corsair Dominator Platinum CMD16GX4M4A2666C16€ 142,01€ 142,01
1Intel 750 SSD Half Height PCIe 3.0 x4 400GB€ 289,-€ 289,-
Bekijk collectie
Importeer producten
Totaal€ 1.473,51

Zijn twee videokaarten en drie voedingen wel genoeg? 16 SSD's in RAID-5? Vertel ons meer over het systeem van je dromen.

*Mijn systeem van mijn dromen zou een titan X zijn (jawel de nieuwe de X(p) lol) en een pc die stil is.
*2 beeldschermen hebben is ook een droom.

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?

*heb wel een voorkeur voor Asus maar andere merken mogen ook.

Naar welk merk gaat je voorkeur uit? Kun je vertellen waarom? Sta je open voor andere merken? Zet hier neer wat je zelf al hebt gevonden.

*zelfde vraag zelfde andwoord Asus :) en ja sta open voor andere merken als mijn computer maar goed loopt niet oververhit en ik er een tijd mee vooruit kan.

Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Denk aan grootte, het te verwachten geluidsniveau, energieverbruik. Hoe meer informatie je geeft, hoe beter we je kunnen helpen.

*Ik zou graag men build in men H440 case willen hebben maar een mini pc waarmee ik kan video bewerken on the go zou ook heel erg vet zijn !.

Ga je overklokken?

*nee

Ga je voor de maximum prestaties van je nieuwe systeem of ben je tevreden met de standaard instellingen?

*max prestaties !

Wat verwacht je van ons?
De laatste en eigenlijk belangrijkste vraag: Vertel hoe we je kunnen helpen met het maken van je keuze. Wil je het nieuwste/snelste/beste/mooiste systeem dat je je maar kunt wensen binnen je budget, of speelt geld geen rol? Wil je weten of/hoe je je build moet aanpassen om aan de gewenste doelen te kunnen voldoen? Of wil je de kosten gewoon zoveel mogelijk terugbrengen en zo veel mogelijk bang-for-buck krijgen?

* ik zou graag goed advies willen hebben vooral met het kiezen van de juiste CPU voor de juiste moederboard en ik wil echt binnen de 2000,- zitten.

[ Voor 27% gewijzigd door radmiraal op 24-07-2016 16:55 ]

• MichaelvD
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 28-11 13:59
Wat heb je zelf al gevonden ? Eigen opzetje is verplicht.

• radmiraal
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 26-05-2021
MichaelvD2203 schreef op zondag 24 juli 2016 @ 16:47:
Wat heb je zelf al gevonden ? Eigen opzetje is verplicht.
heb eventjes een update gemaakt met wat ik denk nodig te hebben.
er staat als het goed is nu een tabel.(ik heb alleen geen verstand dus ik weet niet of de cpu wel ij de moederboard past en of ik dit ook echt allemaal wel nodig heb )

• Ergo
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 23-11 12:10
Je host niet zelf een private server ofzo ofwel? Ook vraag ik me af of je videobewerking professioneel of particulier want ik denk dat je er op deze manier onnodig geld doorheen duwt.

Game je trouwens op 1080p of wil je eventueel naar 1440p? Denk dat volgend systeem bestaande uit top kwaliteit componenten meer dan genoeg zou zijn.

#ProductPrijsSubtotaal
1Intel Core i7-6700 Boxed€ 316,10€ 316,10
1Asus B150 Pro Gaming/Aura€ 120,95€ 120,95
1Sapphire Radeon RX 480 NITRO+ 4G€ 258,90€ 258,90
1Kingston HyperX Fury HX426C15FBK2/16€ 77,92€ 77,92
1Sandisk Ultra II SSD 480GB€ 124,-€ 124,-
Bekijk collectie
Importeer producten
Totaal€ 897,87

Edit : en dan nog die dingetjes die je zelf moet hebben. Een cpu zoals een 6800k en de daarbij horende X99 chipset loont zich niet tenzij je heel zwaar videos bewerkt. Die Titan gpu zou ik al helemaal niet aan beginnen, is gewoon weggegooid geld en heel zwaar overkill voor wat je ermee wilt doen. Gaat trouwens ook makkelijk 1100 euro kosten gok ik zo

[ Voor 6% gewijzigd door Ergo op 24-07-2016 17:46 ]