Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gcarlover
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 02-03-2024
Beste Tweakers,

Dit is waarschijnlijk mijn eerste forum topic op deze ongelofelijke site tweakets.net!
Als eerste zou ik mezelf willen voorstellen, Mijn naam is Jounidov Aslambek, ben 31j/o vader van 3 kinderen :-). Zo, weten jullie ook wie ik ben :)

En nu eventjes over mijn kleine probleem, het is een lang verhaal maar ik zal het zo kort mogelijk maken.

deze gebruiker: Shifra (link: Shifra ) heeft een onterechte beoordeling achter gelaten op mijn profiel, en ik vindt dit een beetje vervelend, of met andere woorden niet eerlijk.

Shifra schrijft hier "Laat hem weten dat ik een lang weekend weg ben zonder elke 5 min op tweakers te kijken laat negatief beoordeling achter omdat hij niet gelijk langs kan komen."

Shifra heeft mij niks laten weten over dat die een lang weekend weg zou zijn,
niet dat Shifra mijn toestemming nodig heeft ofzo xD maar ik heb dus wel dagen zitten PM'en naar deze persoon, nadat we een akkoord prijs hadden over een GTX 1080 die deze gebruiker wou verkopen aan mij.

Wat ik zou willen is aub de negatieve beoordeling die deze gebruilker heeft geschreven op mijn profiel verwijderen, waarom? Omdat deze gebruiker liegt, dus mijn vraag aan tweakers is controleer aub onze PM verwisselingen, want Shifra heeft me niks laten weten dat die niet zou antwoorden voor 3 dagen lang, nadat wij. Shifra als verkoper en ik als koper tot een prijs akkoord waren gekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marly
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 29-05-2021
Eigenlijk mogen alleen betrokken partijen in dit soort topics reageren, maar ik denk, dat ik deze link toch wel mag plaatsen: BELANGRIJK: Nieuwe procedure voor V&A Feedback aanpassen