Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• Spypiet
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 03-11 16:04
De WM10 telefoon in mijn hand heeft geen Pokemon Go in de app store. Erg jammer.

Vroeger kocht ik van mijn zuurverdiende centjes een gameboy colour voor Pokemon Red/Blue dus nu kan ik wel ongeveer <100 euro uitgeven voor een android telefoon.
Welke telefoon zouden jullie aanraden om Pokemon Go op te spelen?

Mijn zoektocht naar een prima telefoon heeft me gebracht naar Chinese makelaardij.

https://www.bol.com/nl/p/...64#product_specifications

De pricewatch helpt niet echt in de zoektocht, veel type staan hier simpelweg niet in. Vandaar mijn vraag aan mede tweakers.

-Mijn huidige telefoon heeft microsim dus de android moet die slot ook hebben
-Android 4.1 of hoger is de poke go specificatie minimum maar 5.0 is wat mij betreft het laagst acceptabel. Wil niet straks met 4.1 rondlopen en met een nieuwe Poke Go update valt de support weg.
-Amoled scherm heeft de voorkeur maar hier is vaak veel scepsis over bij telefoons in deze prijsklasse. Edge lid led is ook prima.
-G-sensor voor stand by lopen. Op zijn kop gedraaide telefoon in Pokemon Go bespaart batterij als je loopt.

RKVV Messen (207117) V.254 [Gamecollectie]

• Slechdt
  • Registratie: December 2012
  • Niet online
Iets duurder maar dan fatsoenlijk naar mijn mening: http://www.pdashop.nl/pro...-4g-gen-3-8-gb-zwart.html

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Als het import uit China mag zijn kun je naar de Xiaomi Redmi 3 kijken. Dat is een redelijke Android rond die prijs (geen ervaring met Pokemon Go verder).

Volgens mij moet je trouwens minimaal Android 4.4 hebben, ik kon het in elk geval niet installeren op 4.3.

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

• Sjurm
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 12-11 21:23
Je kunt ook op zoek gaan naar een (tweedehands) moto G. Ik heb mijne (2de gen, android 6) tweedehands gekocht voor €95 en Pokemon Go werkt prima, mits ik AR uit zet bij het vangen van Pokémon.

• Spypiet
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 03-11 16:04
150 voor de motorolo moto G is dan net weer te veel van het goede. Het gaat me echt om de < 100 euro telefoons.

Tweedehands ben ik niet zo'n fan van. De Xiaomi Redmi ziet er goed uit zo op het eerste zicht. Flinke accu ook. Moet inderdaad minimaal android 4.4 zijn. Had vannochtend nog geen koffie op :O ;).

@ Sjurm, Maar AR uitzetten, dan mis je toch zeker iets? Waarom zou je AR uit moeten zetten might i ask?

RKVV Messen (207117) V.254 [Gamecollectie]

• ExploitSolo
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 10:48
Spypiet schreef op zaterdag 23 juli 2016 @ 10:36:
150 voor de motorolo moto G is dan net weer te veel van het goede. Het gaat me echt om de < 100 euro telefoons.

Tweedehands ben ik niet zo'n fan van. De Xiaomi Redmi ziet er goed uit zo op het eerste zicht. Flinke accu ook. Moet inderdaad minimaal android 4.4 zijn. Had vannochtend nog geen koffie op :O ;).

@ Sjurm, Maar AR uitzetten, dan mis je toch zeker iets? Waarom zou je AR uit moeten zetten might i ask?
Zodra je AR uitzet komt de pokemon ALTIJD midden in je scherm met een standaard achtergrond (zonder camera). Wanneer je dit aanzet kan die bijvoorbeeld dus ook achter je zitten (en dus gebruik je je camera om te zien waar die zit)

• Sjurm
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 12-11 21:23
Spypiet schreef op zaterdag 23 juli 2016 @ 10:36:

Met AR aan zie je de Pokemon in de kamer, alleen dat vindt mijn telefoon niet altijd leuk. AR is sws alleen aan het begin leuk, maar als je PoGo wat langer speelt is zonder AR veel praktischer omdat hij dan idd gewoon recht voor je zit.
Tweedehands snap ik dat je dat niet wilt, maar het is een optie. Chinese toestellen ken ik verder niet echt. Grote accu is wel belangrijk voor de game.

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Sjurm schreef op zaterdag 23 juli 2016 @ 12:54:
[...]
Tweedehands snap ik dat je dat niet wilt, maar het is een optie. Chinese toestellen ken ik verder niet echt. Grote accu is wel belangrijk voor de game.
Je moet ook niet zomaar een Chinees toestel kopen (er zit veel rommel tussen met op papier leuke specs). Maar Xiaomi maakt goede toestellen. Hier zie je meer ervarigen over het toestel Xiaomi Redmi 3 Ervaringen & Discussie

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Pagina: 1