Namens een vriend doe ik even een topic starten om de hardware kenners even te vragen om hulp. De snelle feiten op een rij:
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Het systeem gaat gebruikt worden voor browsing en gaming. Het zwaarste game die erop gespeeld gaat worden is van Wargaming oftewel World of Tanks/Warplanes/Warships.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Een totale maximum van 400 euro voor alle hardware is erg op prijs gesteld.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee, dit wordt echt van de grond af opgebouwd
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Hardware matig hoeft er niet veel in: Een HDD (eentje van 500-750 GB is zat), voeding, MoBo, CPU,GPU, CD drive, RAM (Denk zo'n 6 GB). Er hoeft in principe niets extra of luxe er in.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Er zijn geen voorkeuren want met een budget als deze is er weinig speling naar mijn idee.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Bovengenoemde games prima aankunnen (aanbevolen met misschien wat speling). Dat is zo'n beetje het belangrijkste
Ga je overklokken?
Nee. Dit is voor dit systeem volstrekt overbodig.
Wat verwacht je van ons?[i]
In principe is de vraag om mee te denken aan een budget PC met genoeg slagkracht om die games gewoon normaal te kunnen draaien. Ik ben geen held met hardware dus de vraag aan de expert om mee te kijken.
Alvast bedankt
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Het systeem gaat gebruikt worden voor browsing en gaming. Het zwaarste game die erop gespeeld gaat worden is van Wargaming oftewel World of Tanks/Warplanes/Warships.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Een totale maximum van 400 euro voor alle hardware is erg op prijs gesteld.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee, dit wordt echt van de grond af opgebouwd
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Hardware matig hoeft er niet veel in: Een HDD (eentje van 500-750 GB is zat), voeding, MoBo, CPU,GPU, CD drive, RAM (Denk zo'n 6 GB). Er hoeft in principe niets extra of luxe er in.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Er zijn geen voorkeuren want met een budget als deze is er weinig speling naar mijn idee.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Bovengenoemde games prima aankunnen (aanbevolen met misschien wat speling). Dat is zo'n beetje het belangrijkste
Ga je overklokken?
Nee. Dit is voor dit systeem volstrekt overbodig.
Wat verwacht je van ons?[i]
In principe is de vraag om mee te denken aan een budget PC met genoeg slagkracht om die games gewoon normaal te kunnen draaien. Ik ben geen held met hardware dus de vraag aan de expert om mee te kijken.
Alvast bedankt