[ASP] - table output geeft 1 extra table cell

Pagina: 1
Acties:
  • 220 views

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijntje
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 10-10 19:36
Na een hele dag bezig te zijn geweest om de extra cell er uit te krijgen toch hier maar eens hulp vragen

Ik heb een simpel Directory Browser script voor IIS in ASP. Je zet de edb.asp in de root van de directory en krijgt dan een wat uitgebreidere directory browser.

Het probleem is dat er aan het einde van de folder en file tabel een extra cell zit die ik niet weg krijg.
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/kbTacGf.png

Het script zelf heb ik even in een pastbin geplaatst.
*snip*

Ieder hulp is van harte welkom, ik zie het echt niet meer.

[ Voor 3% gewijzigd door RobIII op 20-07-2016 20:10 ]

Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Ja, doei! :w
Het is niet de bedoeling dat je hier even 1330 ( :X ) regels code plaatst (laat staan op een externe site; gebruik gewoon code tags om code te posten) en dat wij dan even voor je gaan aanwijzen waar de fout zit. Debuggen kun je prima zélf (Debuggen: Hoe doe ik dat?) en als je er daar niet mee uit komt kun je een testcase maken die enkel-en-alleen de hoognodige code bevat om het probleem te reproduceren (m.b.v. eerder genoemde code tags). Daarbij mis ik in je topic wat je zélf al geprobeerd/gezocht/gevonden hebt (zie onze Quickstart). Al-met-al meer dan genoeg reden om dit topic te sluiten. Open gerust een nieuw topic (doe dat dan meteen in 't juiste forum: Waar hoort mijn topic?), maar hou dan wel voorgenoemde zaken even in je achterhoofd bij 't plaatsen ervan ;)

Los van dat alles: (Classic) ASP is dood. Hoewel 't officieel nog tot 2020 ondersteund zal worden ( :'( ), waarmee overigens alleen bedoeld wordt dat 't nog draaiend gehouden wordt; sinds 2000 (!) zijn er geen nieuwe releases of significante updates geweest, kun je het als EOL beschouwen. Waarom kijk je niet eens naar een alternatief als ASP.Net o.i.d.?

Sowieso mag je voor support op code van derden mag je bij die derden aankloppen.

Having said all that: de code is echt geen rocket science; met een paar minuten debuggen / zaken aanpassen en kijken wat 't effect is moet je hier prima uit komen; ik vermoed zo ergens in de subs DumpFoldersList en DumpFilesList, beide ergens rond 't eind ervan. Graag gedaan :)

[ Voor 33% gewijzigd door RobIII op 20-07-2016 20:29 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Dit topic is gesloten.