Ik heb nu al 3 jaar lang dezelfde telefoon(I9105p/Galaxy S2+) en ik zoek nu naar een upgrade. Ik zou zeggen dat mijn gebruik licht is; ik gebruik mijn telefoon alleen maar een beetje voor 9gag/youtube/reddit en natuurlijk bellen/appen. Ik zoek wel een telefoon die dat dan ook goed kan. Het liefst onder de €250, maximaal €300. Ik heb nu gekeken naar een paar telefoons(Wileyfox Storm, Nexus 5X, Honor 5X, Huawei P9 Lite, OPX, Moto G4 Plus) en ik kan nu niet kiezen tussen de Nexus en de G4 Plus.
Terwijl de Nexus een kleiner scherm heeft, een slechtere camera heeft, geen SD card slot heeft, en een kleinere batterij heeft, voelt het toch alsof de Nexus een betere keus is door o.a. de Nexus software, NFC(wat ik veel gebruik), USB-C, een betere CPU, en (imo) een veel handigere plaats voor de vingerprintlezer(die trouwens op de G4 Plus totaal niet past en superlelijk is).
Wat zal ik doen? De G4 Plus is ~20 euro meer, wat mij niet heel erg uitmaakt.
Terwijl de Nexus een kleiner scherm heeft, een slechtere camera heeft, geen SD card slot heeft, en een kleinere batterij heeft, voelt het toch alsof de Nexus een betere keus is door o.a. de Nexus software, NFC(wat ik veel gebruik), USB-C, een betere CPU, en (imo) een veel handigere plaats voor de vingerprintlezer(die trouwens op de G4 Plus totaal niet past en superlelijk is).
Wat zal ik doen? De G4 Plus is ~20 euro meer, wat mij niet heel erg uitmaakt.