Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thei
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 06-09-2024
Mijn vraag
...
krijg ik problemen met invoeren als ik in Schotland via motomaker uk een moto.g 4 plus bestel met 4 ram en 64 gb?
we gaan daar binnenkort met vakantie en ik zie dat de prijzen er best gunstiger zijn en ook vooral de aangeboden uitvoeringen .

weten jullie een prijsvergelijkingssite voor schotland?
...

Ik mis nog de informatie over wat je zelf al hebt proberen te vinden aan informatie en waarom je er niet uit komt.

[ Voor 16% gewijzigd door 13art op 18-07-2016 07:55 ]

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad Marty
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 06:26

Mad Marty

Je bent slimmer als je denkt!

Een prijsvergelijkingssite voor Schotland kan ik je niet aan helpen, maar wat je wel en niet mee mag nemen van/op vakantie (en in hoeverre je daar invoerrechten over moet betalen) staat gewoon op de website van de douane: http://www.belastingdiens.../prive/douane/reisbagage/

Rail Away!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 24-07 19:51
Schotland zit (nog) in de EU. Dus je mag invoeren wat je wilt.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thei
Ik heb bij motomaker de prijzen bekeken en de G 4 plus met 64 gb met 4 gig Ram kost er 264€ . Dat komt neer op 305 € ongeveer. BLijkbaar kan ik alleen bestellen en laten bezorgen op een UK adres en moet ik betalen met een Uk based card. Wat bedoeld wordt met UK based weet ik niet. Ik maak,eruit op,dat die kaart op dat moment in Engeland moet zijn, of moet ik hieruit opmaken dat ik een engelse creditcard moet hebben om te kunnen bestellen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 24-07 19:29
Thei schreef op maandag 18 juli 2016 @ 20:22:
Ik heb bij motomaker de prijzen bekeken en de G 4 plus met 64 gb met 4 gig Ram kost er 264€ . Dat komt neer op 305 € ongeveer. BLijkbaar kan ik alleen bestellen en laten bezorgen op een UK adres en moet ik betalen met een Uk based card. Wat bedoeld wordt met UK based weet ik niet. Ik maak,eruit op,dat die kaart op dat moment in Engeland moet zijn, of moet ik hieruit opmaken dat ik een engelse creditcard moet hebben om te kunnen bestellen?
Dat laatste. Een CC van een Britse bank.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gomez12
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17-10-2023
Thei schreef op maandag 18 juli 2016 @ 20:22:
Wat bedoeld wordt met UK based weet ik niet. Ik maak,eruit op,dat die kaart op dat moment in Engeland moet zijn, of moet ik hieruit opmaken dat ik een engelse creditcard moet hebben om te kunnen bestellen?
Ik moet zeggen dat ik wat jij eruit opmaakt wel erg creatief vind...
Maar wat er bedoeld wordt is een Engelse cc met een adres ook in GB eraan gekoppeld.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NLMarcel194
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 23-07 20:54
je kan kijken als argos.co.uk het tegen die tijd het in huis heeft op de site bestellen en betalen in de winkel

tijdje gelden gedaan toen de pond laag was

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thei
NLMarcel194 schreef op maandag 18 juli 2016 @ 21:50:
je kan kijken als argos.co.uk het tegen die tijd het in huis heeft op de site bestellen en betalen in de winkel

tijdje gelden gedaan toen de pond laag was
heb jij ook,de G4 plus met 64 GB gekocht bij die winkel? Ik heb Argos zojuist gemaild en gevraagd of zij die uitvoering kunnen leveren.

Ik begin echter serieus te overwegen om gewoon bij een Nederlandse winkel om de hoek de G4 plus te kopen met 16 gb en 2 gig ram geheugen en er voor enkele tientjes een extra micro sd geheugen kaartje in te zetten.
Er zit dan blijkbaar ook 2 jaar garantie op en op de Uk aankoop maar 1 jaar.
Moto (Lenovo) maakt het wel heel erg moeilijk, als ze het je als Nederlandse koper zo lastig maken om een 64 gb uitvoering te ,,mogen,, kopen.

ps
inmiddels ben ik er ook achter dat de uk motomaker überhaupt niet naar Schotland levert , dus via motomaker gaat het gewoon niet lukken.

[ Voor 4% gewijzigd door Thei op 18-07-2016 23:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLMarcel194
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 23-07 20:54
Thei schreef op maandag 18 juli 2016 @ 23:21:
[...]

heb jij ook,de G4 plus met 64 GB gekocht bij die winkel? Ik heb Argos zojuist gemaild en gevraagd of zij die uitvoering kunnen leveren.

Ik begin echter serieus te overwegen om gewoon bij een Nederlandse winkel om de hoek de G4 plus te kopen met 16 gb en 2 gig ram geheugen en er voor enkele tientjes een extra micro sd geheugen kaartje in te zetten.
Er zit dan blijkbaar ook 2 jaar garantie op en op de Uk aankoop maar 1 jaar.
Moto (Lenovo) maakt het wel heel erg moeilijk, als ze het je als Nederlandse koper zo lastig maken om een 64 gb uitvoering te ,,mogen,, kopen.

ps
inmiddels ben ik er ook achter dat de uk motomaker überhaupt niet naar Schotland levert , dus via motomaker gaat het gewoon niet lukken.
nee ooit wat controllers gekocht en wat andere dingen fam in uk dus voor mijn wat makkelijker toen
maar ja amazone uk/fr/de verzend gratis vanaf 25 euro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Nu online

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
Aankoopadvies dus schopje naar MAA.

Overigens is dit topic dubbel met: moto G 4 + met micro sd of beter een ander toestel. Dus hier gaat een slotje op. Graag daar verder.

[ Voor 69% gewijzigd door rens-br op 19-07-2016 09:03 ]

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.