Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb nu een tijdje een Xiaomi powerbank en ben er best wel blij mee alleen is de versie die ik heb een beetje te groot en te dik voor in me broekzak.

Ik zoek een?
Een zo dun en klein mogelijke powerbank. Zo klein en dun dat hij makkelijk in een broekzak moet passen.

Wat heb je zelf al gevonden?
Xiaomi powerbank 5000mAh
Xiaomi powerbank 10000mAh Pro (Nieuwe Type-c versie)
ZMI powerbank 5000mAh
ZMI powerbank 10000mAh (ZMI is ook van Xiaomi maar dan anders design)

Welke vragen heb je hier nog over?
Ik weet dat Xiaomi best wel populair is tussen de Tweakers en vroeg me dan ook af of ze hun feedback konden geven welke powerbank de beste is voor mijn is (zo klein en dun dat hij makkelijk in een normale spijkerbroek broekzak past)

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Nu online

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
Verwijderd schreef op zaterdag 16 juli 2016 @ 21:56:
Ik weet dat Xiaomi best wel populair is tussen de Tweakers en vroeg me dan ook af of ze hun feedback konden geven welke powerbank de beste is voor mijn is (zo klein en dun dat hij makkelijk in een normale spijkerbroek broekzak past)
Op tweakblogs hebben we een hele fanatieke powerbank tester zitten. Ik geloof dat er maar weinig powerbanks zijn die hij niet getest heeft. Ik zou daar dus eens beginnen met je onderzoek: DodgeReviews.

Mocht je daarna nog twijfelen tussen een aantal powerbanks laat het dan vooral weten. Verder is het voor jou wel handig om te weten welk formaat handig in je zak past. Dit is iets wat wij niet voor je kunnen bepalen.

Verwijderd

Topicstarter
rens-br schreef op dinsdag 19 juli 2016 @ 10:16:
[...]

Op tweakblogs hebben we een hele fanatieke powerbank tester zitten. Ik geloof dat er maar weinig powerbanks zijn die hij niet getest heeft. Ik zou daar dus eens beginnen met je onderzoek: DodgeReviews.

Mocht je daarna nog twijfelen tussen een aantal powerbanks laat het dan vooral weten. Verder is het voor jou wel handig om te weten welk formaat handig in je zak past. Dit is iets wat wij niet voor je kunnen bepalen.
Inmiddels al een keuze gemaakt maar alsnog bedankt.

/closed

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Nu online

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
Verwijderd schreef op donderdag 21 juli 2016 @ 02:07:
[...]

Inmiddels al een keuze gemaakt maar alsnog bedankt.

/closed
Miscchien is het handig om te vermelden wat de keus is geworden, zodat andere users er eventueel ook nog iets aan hebben.

Topics sluiten doen we standaard niet, zie ook: Het algemeen beleid #topicopslot

• crzyhiphopazn
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 12-11 11:34

crzyhiphopazn

Knowledge = Power

Ik heb zelf een Anker E7 26.800 mAh en die bevalt mij echt goed.
Is alleen niet super handig in je broekzak, maar Anker is een gerespecteerd merk met goedgekeurde kabels (USB-C)

https://tweakers.net/gallery/96378/inventaris/?inv_id=1241403 || GT= cRzYHipHopAzN || Battle.net ta6g ||

Verwijderd

Topicstarter
crzyhiphopazn schreef op donderdag 21 juli 2016 @ 08:29:
Ik heb zelf een Anker E7 26.800 mAh en die bevalt mij echt goed.
Is alleen niet super handig in je broekzak, maar Anker is een gerespecteerd merk met goedgekeurde kabels (USB-C)
Enige nadeel van Anker is dat het perse via Amazon moet. Maar voor de rest is het idd een vrij goed merk.
rens-br schreef op donderdag 21 juli 2016 @ 08:24:
[...]

Miscchien is het handig om te vermelden wat de keus is geworden, zodat andere users er eventueel ook nog iets aan hebben.

Topics sluiten doen we standaard niet, zie ook: Het algemeen beleid #topicopslot
Toch maar de Xiaomi powerbank 5000mAh geworden. Mooi prijsje nu ook bij de webshops.

Verwijderd

Ik heb recent een Pineng 6000mAh powerbank op bol gekocht, ben er redelijk blij mee. Past makkelijk in mijn zak en is licht dus ik neem hem vaak mee als ik naar buiten ga. Zou zeker aanraden.
Pagina: 1