Ervaringen Ziggo Go pay per view bij Formule1

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zjeeraar84
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 19:23
Hoi,

Ik ben een enorme F1 fan, en kon tot nu toe (om een niet nader te omschrijven reden) gratis naar Ziggo Sport kijken. Er wijzigt echter iets in mijn situatie waardoor ik nu moet gaan betalen. Ik kijk alleen Formule1, niets anders op Ziggo Sport.

Ik twijfel over het volgende:
- Ziggo Sport Totaal nemen bij mijn provider (Caiway). Dit kost 14,95 per maand, 9 maanden F1 (het volledige seizoen) kost dan €135. Uiteraard moet ik dan niet vergeten op tijd aan en af te melden voorafgaand en aan het einde van het seizoen.
- Ziggo Sport Go pay-per-view doen. Dit kost €3,99 per race. Bij 21 races kost dit €84 per seizoen. Dit is dus aanzienlijk goedkoper.

Financieel is de Go-optie dus het meest interessant. Wie heeft hier ervaring mee? Werkt het stabiel, goede beeldkwaliteit, wordt je tijdens het kijken er niet uitgegooid?
Ik wil graag voor de voordeligste optie gaan, maar het moet wel stabiel werken. Als ik tijdens de race er uit gegooid, is het huis te klein en betaal ik liever iets meer ;)

Graag advies!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Misschien even dit lezen: [F1] Waar te kijken?

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• incomer
  • Registratie: Juli 2010
  • Nu online
Er is ook nog een 3de optie, dat is om het 'Abonnement' bij ziggosportotaal.nl aftesluiten.

Deze kost 9,99 euro per maand en dan kan je onbeperkt alle sporten kijken op 5 apparaten (vanaf ook 5 verschillende ip's)

Deze heb ik met 4 vrienden in gebruik waardoor het super goedkoop wordt(2 euro per maand), enig 'nadeel' is dat je dan bijvoorbeeld je laptop op de TV moet aansluiten.

Let wel op dat je IP minimaal 24 uur gelokt is om snel wisselen te voorkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjant2
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 18:00
Ik kijk af en toe via de ziggo sport app naar trainingen van F1 op een Samsung Galaxy Tab S. Dat is dus het abonnement wat je voor 9,95 per maand zou kunnen nemen zoals hier boven genoemd.

Beeld kwaliteit is prima. Echter af en toe hangt hij wel eventjes. Even opnieuw de stream aanklikken en hij gaat weer. Kan natuurlijk aan de app of mijn tablet liggen.
Echter nog geen race gekeken, dan zal het wel wat drukker zijn.

Maar waarom probeer je niet gewoon 1 race te kijken via pay per view. Kost je 3,99 en je kan zelf bekijken of het je bevalt. Dat kan dan alleen op de PC of laptop.

Zo niet dan kom je vanzelf bij de andere optie uit.

[ Voor 38% gewijzigd door Arjant2 op 15-07-2016 13:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loadjnt
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 28-05 11:52
Ik heb ook ziggosport via Caiway en mijn ervaring via de Ziggo Sport go app zijn prima. Ik kijk regelmatig races op mijn ipad en het beeld kwalitiet is goed, en geen haperingen (ook niet op drukke momenten). Enig nadeel is wel dat als je via airplay wilt streamen het beeld kwaliteit minder is dan een tv abonnement.

Edit: trouwens het abonnement is per maand opzegbaar, dus veel risico loop je niet.

[ Voor 12% gewijzigd door Loadjnt op 15-07-2016 15:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zjeeraar84
  • Laatst online: 19:23
Hm, ik had even niet over de kwalificaties gedacht. Die wil ik natuurlijk ook kijken. Ik denk dat het het Ziggo Sport totaal abo wordt bij Caiway. En ik heb dan ook de beschikking tot het Go-abo voor het kijken op vakantie e.d. Bedankt voor het meedenken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joop99
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 07-06 12:58
Ziggo go sporttotaal werkt prima, ook i.c.m. een chromecast, op deze manier heb ik al verschillende wedstrijden gezien dit seizoen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryur
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 08-06 22:26
zjeeraar84 schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 15:46:
En ik heb dan ook de beschikking tot het Go-abo voor het kijken op vakantie e.d. Bedankt voor het meedenken!
Let wel op: Ziggo Sport is NIET beschikbaar in het buitenland :) Ze hebben alleen rechten om in NL uit te zenden

Ik heb zelf een Ziggo Sport Go abbo (ik zit verder ook bij Caiway - Twente). Ik kijk zelf bijna nooit op de TV, dus dan is de 5 euro goedkoper (t.o.v. een Ziggo Sport Totaal abbo via Caiway) beter voor mij.
De keren dat ik het wel op de TV kijk, stream ik het naar de Apple TV (per jaar op 1 hand te tellen, o.a. Monaco F1 gekeken op de TV)

[ Voor 34% gewijzigd door Ryur op 15-07-2016 18:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ValkValk
  • Laatst online: 24-01 12:07
Ik heb internet via G5 Tmobile. En dus helemaal geen TV abbonnement whatsoever. Staat die PayPerView helemaal los van waar je je Internetabonnement hebt?
En kun je alleen live kijken met de PPV?
Pagina: 1