Come hear the moon is calling, The witching hour draws near, Hold fast the sacrifice, For now it's the time to die, All hell breaks loose, WITCHING HOUR!
Ik ken het niet maar X-Fire zou je ook kunnen uitspreken als Crossfire. Misschien is dat de naam die je zoekt?
Ik weet volgensmij welk programma je bedoelt. Maar ik kan verdikke ook niet op de naam komen.Slavy schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 07:17:
Mogguh deze morgen
Ik ben op zoek naar een oude serie, kwam volgens mij vroeger op Veronica, waarbij men volgens mij m.b.v paintball wapens van A naar B moesten komen. Dit speelde zich voornamelijk in een bos/jungle af en men moest door het bos heen om bepaalde doelen te behalen en het HQ zien te bereiken.
Als ik mij goed heug was dit in teamverband en waren er volgens mij 2 of 3 "slechteriken" die ze moesten tegenhouden, de slechteriken mochten degene die moesten overleven ook straffen als ze geraakt werden. Het is erg lang geleden, denk een jaar of 10 a 15 dat dit op TV was, veel meer kan ik mij niet direct heugen.
Iemand een idee welke serie ik het over heb? Ik kwam X-Fire tegen maar ben er vrij zeker van dat het anders heet.
Volgensmij was hiet niet X-Fire, ben wel nog zoekende.
Come hear the moon is calling, The witching hour draws near, Hold fast the sacrifice, For now it's the time to die, All hell breaks loose, WITCHING HOUR!
Het is niet :
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=KE8XZxNgwtA]
?
Klopt qua zender en leeftijd redelijk dacht ik.
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=KE8XZxNgwtA]
?
"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!
Nopesteveman schreef op woensdag 27 juli 2016 @ 11:48:
Het is niet :
[video]
?

Misschien Wikipedia: The Hunt (televisieprogramma) ?
En anders kun je hier eens tussen kijken;
Wikipedia: Categorie:Nederlands televisieprogramma naar zender
En anders kun je hier eens tussen kijken;
Wikipedia: Categorie:Nederlands televisieprogramma naar zender
Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry
Pagina: 1