Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• Bellerophon
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 23-10 20:53

Bellerophon

Persona non grata

Topicstarter
Ook hier even de vraag plaatsen, maar momenteel heb ik een iPhone 6+ en wil graag weer terug naar een android telefoon (had voor de iPhone een Galaxy S6). Zou dit dan niet de ideale no nonsense telefoon voor mij zijn?

[ Voor 36% gewijzigd door rens-br op 12-07-2016 11:39 ]

PSN: Bellerophon-

• JackL89
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 28-10-2024
Bellerophon schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 10:40:
Ook hier even de vraag plaatsen, maar momenteel heb ik een iPhone 6+ en wil graag weer terug naar een android telefoon (had voor de iPhone een Galaxy S6). Zou dit dan niet de ideale no nonsense telefoon voor mij zijn?
Wat zijn de belangrijkste dingen die je met de telefoon wil gaan doen? OP3 heeft een 5.5 inch scherm, maar is gelukkig kleiner dan de 6+. :Y

[ Voor 191% gewijzigd door rens-br op 12-07-2016 11:37 ]

• P1nGu1n
  • Registratie: Juni 2011
  • Nu online
Bellerophon schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 10:40:
Wat zoek je in een telefoon? Wat maakt een andere telefoon een nonsense telefoon? Waarom verwacht je dat deze voldoet en een ander model niet? ;)

Always code as if the guy who ends up maintaining your code will be a violent psychopath who knows where you live.

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

Topicstarter
P1nGu1n schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 10:47:
[...]

Wat zoek je in een telefoon? Wat maakt een andere telefoon een nonsense telefoon? Waarom verwacht je dat deze voldoet en een ander model niet? ;)
Zoek vooral een (near) stock Android mobiel die zich qua specs wel kan meten aan de high-end telefoons van vandaag de dag.

De iPhone 6+ is in mijn optiek een zeer gesloten systeem en dat begint mij gestaag te irriteren, evenals het feit dat hij ook 'zwaar' is.

• P1nGu1n
  • Registratie: Juni 2011
  • Nu online
Bellerophon schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 10:50:
[...]

Zoek vooral een (near) stock Android mobiel die zich qua specs wel kan meten aan de high-end telefoons van vandaag de dag.
Dat is precies wat de OP3 is :)
De iPhone 6+ is in mijn optiek een zeer gesloten systeem en dat begint mij gestaag te irriteren, evenals het feit dat hij ook 'zwaar' is.
OnePlus is (op Google Nexus na) de meest open fabrikant.
Ze staan het unlocken van bootloaders en rooten toe, geven direct kernel sources e.d. vrij

Always code as if the guy who ends up maintaining your code will be a violent psychopath who knows where you live.

• JackL89
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 28-10-2024
Bellerophon schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 10:50:
[...]

De OP3 is dan uiterst geschikt voor jou. Eventuele andere opties zijn de Huawei 6P, Motorola G4 Plus en General Mobile GM5 Plus. Ter vergelijk:
- OP3 = 400 euro. Beste telefoon van de vier.
- Huawei 6P = +-500 euro. Pure Android ervaring, maar niet zo snel en krachtig als de OP3.
- G4 Plus = 266 euro. Niet high-end, maar op vele vlakken absoluut een 'goed' toestel. En bijna stock android. Heb je high end nodig?
- GM5 Plus = 299 euro. Kale android, gegarandeerde updates! Over komen waaien uit Turkije. Geen vingerafdruk en NFC, maar wel snelladen en een rappe processor.

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

Topicstarter
JackL89 schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 11:16:
[...]

De OP3 is dan uiterst geschikt voor jou. Eventuele andere opties zijn de Huawei 6P, Motorola G4 Plus en General Mobile GM5 Plus. Ter vergelijk:
- OP3 = 400 euro. Beste telefoon van de vier.
- Huawei 6P = +-500 euro. Pure Android ervaring, maar niet zo snel en krachtig als de OP3.
- G4 Plus = 266 euro. Niet high-end, maar op vele vlakken absoluut een 'goed' toestel. En bijna stock android. Heb je high end nodig?
- GM5 Plus = 299 euro. Kale android, gegarandeerde updates! Over komen waaien uit Turkije. Geen vingerafdruk en NFC, maar wel snelladen en een rappe processor.
Thanks! Ook bedankt voor de alternatieven

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Nu online

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
Berichten verplaatst uit [OnePlus 3] Ervaringen & Discussie - Deel 2. Aankoopadviezen in telefoon topics is offtopic.
Pagina: 1