Beste Moderators,
Vandaag heb ik een (uitermate vriendelijke) mail ontvangen met de mededeling dat mijn reactie is aangepast.
Ik heb alleszins respect voor het beleid, maar vroeg me af of APKMirror niet een 'speciaal geval' is. Het is niet de doorsnee website die onofficiële downloads aanbied, maar een gecureerde en veilige omgeving om je van je APK behoefte te voorzien. Ik kan het ook begrijpen als jullie geen uitzonderingen willen maken en gewoon één lijn trekken.
Vandaag heb ik een (uitermate vriendelijke) mail ontvangen met de mededeling dat mijn reactie is aangepast.
APKMirror is een website waar de redactie géén problemen mee heeft. Het is een website die alleen APK's aanbiedt die bewezen veilig zijn. Daarnaast honoreren ze DMCA requests. De website is van Android Police, een ontwikkelaar zit op Tweakers en de redactie schijnt hem te kennen.De reden hiervoor is dat het linken naar onofficiële bronnen van software met copyright, gratis of niet, niet is toegestaan.
Ik heb alleszins respect voor het beleid, maar vroeg me af of APKMirror niet een 'speciaal geval' is. Het is niet de doorsnee website die onofficiële downloads aanbied, maar een gecureerde en veilige omgeving om je van je APK behoefte te voorzien. Ik kan het ook begrijpen als jullie geen uitzonderingen willen maken en gewoon één lijn trekken.
Always code as if the guy who ends up maintaining your code will be a violent psychopath who knows where you live.