Cortana voor Android kan na update notificaties doorsturen..

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 23:22

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
Topicstarter
In het artikel: nieuws: Cortana voor Android kan na update notificaties doorsturen naar Windo... wordt gelinkt naar Apkmirror.

Als users dit bij andere nieuwsberichten doen worden ze altijd op de vingers getikt door de moderators, het lijkt me dan ook wel gepast als de link/benaming verwijderd wordt uit het artikel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Olaf
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 23-07-2024
Ik ken het beleid en daarmee de redenen van de moderators op dit punt niet maar hoe dan ook gelden voor de redactie andere regels. Bij dit onderwerp is het wel zo informatief om te melden waar lezers de app kunnen vinden. Wij als redacteuren hebben de afweging gemaakt dat de link naar ApkMirror in dit geval vertrouwd is. Het hoort bij AndroidPolice (en is gemaakt door een Nederlandse student) Ik kan me voorstellen dat moderators niet telkens ook die afweging willen maken bij linken door users.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br

rens-br

Topicstarter
Olaf schreef op donderdag 19 mei 2016 @ 15:06:
Ik ken het beleid en daarmee de redenen van de moderators op dit punt niet maar hoe dan ook gelden voor de redactie andere regels. Bij dit onderwerp is het wel zo informatief om te melden waar lezers de app kunnen vinden. Wij als redacteuren hebben de afweging gemaakt dat de link naar ApkMirror in dit geval vertrouwd is. Het hoort bij AndroidPolice (en is gemaakt door een Nederlandse student) Ik kan me voorstellen dat moderators niet telkens ook die afweging willen maken bij linken door users.
Helder en duidelijk. Bedankt voor de uitleg!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rens-br

rens-br

Topicstarter
Overigens wordt in de tekst gesproken over:
Bovendien vereist de functie een pc die versie 1511 van Windows 10 of hoger draait. Dat komt neer op een Insider-versie van het besturingssysteem.
Maar versie 1511 is de november update en dus geen insider versie.