Ik zoek een?
FullHD monitor, minimaal 24"om te gebruiken voor PS4 én als monitor voor films/series
IPS is wel een "eis", ik draai nu op een oude Iiyama met een TN scherm en de kleuren zijn best droevig..
Over VA lees ik vele tegenstrijdige berichten, waarbij de inputlag veel hoger zou zijn dan wordt aangegeven, klopt dit?
Daarnaast een niet té hoge inputlag, ivm gebruik met de PS4, waarbij ik games speel als Destiny/Battlefield 4.
Wat is je budget?
Budget is max 260 euro
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Niet direct, door alle bomen zie ik het bos niet meer zo goed.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
pc met hdmi, dvi en vga uit en een ps4.
De pricewatch al volledig doorgelopen, maar ik zie door de bomen het bos niet meer zo goed..zeker omdat er in dit segment weinig reviews bij de monitoren staan en ik voor het geld een écht goed scherm wil hebben
FullHD monitor, minimaal 24"om te gebruiken voor PS4 én als monitor voor films/series
IPS is wel een "eis", ik draai nu op een oude Iiyama met een TN scherm en de kleuren zijn best droevig..
Over VA lees ik vele tegenstrijdige berichten, waarbij de inputlag veel hoger zou zijn dan wordt aangegeven, klopt dit?
Daarnaast een niet té hoge inputlag, ivm gebruik met de PS4, waarbij ik games speel als Destiny/Battlefield 4.
Wat is je budget?
Budget is max 260 euro
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Niet direct, door alle bomen zie ik het bos niet meer zo goed.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
pc met hdmi, dvi en vga uit en een ps4.
De pricewatch al volledig doorgelopen, maar ik zie door de bomen het bos niet meer zo goed..zeker omdat er in dit segment weinig reviews bij de monitoren staan en ik voor het geld een écht goed scherm wil hebben
[ Voor 28% gewijzigd door Henkie op 11-07-2016 16:09 ]
PSN ID: Henkiepenkie56 - tickets zijn te boeken via Henkiepenkie-airlines.nl