Meestal krijg je als je alle apparatuur van het zelfde merk koopt een mooie korting + extra garantie (vijf jaar ofzo) en wat leuke extra's. Geen idee wat je budget is en hoelang je wilt gaan wonen in je nieuwe huis. Maar koop naarmate verwacht gebruik fatsoenlijk spul het heeft geen zin als je 10k catalogus prijs spul in je keuken propt als je uit eindelijk maar 2x in de maand kookt.rkvvkevin schreef op zondag 31 juli 2016 @ 18:44:
Even een vraagje...
Wij hebben een nieuwbouwwoning gekocht en hier zit een standaard keuken in bij Nuva keukens. Nu wil ik een en ander gaan wijzigen (andere apparaten, indeling kasten, etc).
In hoeverre heb ik hier invloed op de hoeveelheid korting die zij mij kunnen bieden?
Zelfde als normaal, of zal het nu wat stugger worden? Mochten wij niet voor de keuken gaan krijgen we +/- 60% terug.
En hoe zit het met de ervaringen op het gebied van apparatuur. Alles van 1 merk, of combineren van de merken (ander merk vaatwasser, ander merk oven, etc)?
Kook je graag en sta je vaak in de keuken is het wellicht aan te raden wat leuk spul te kopen ipv de absolute budget ATAG / Pelgrim of Msystem.
Met betrekking tot het nieuwbouw stukje staar je niet stuk op de aangegeven leverancier en shop vooral een beetje rond. Soms kun je op andere plekken goedkoper keukens krijgen dan dat je de bouw leverancier je doet geloven.
Game PC
2 Post or Not 2 Post What's the question ?
"If it ain't broken, you didn't try hard enough"