Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Naast dat geluid een persoonlijke smaak is zullen er ongetwijfeld vele topics over dit onderwerp lopen. Echter kon ik niets vinden in het hogere klassement.

Ik zoek een paar goede oordopjes voor +- 100 euro

Voor dit bedrag kom ik uit op de volgende merken uit (zie producten gelinkt):
- Shure
- Sennheiser
- Boss

Na verschillende reviews gelezen te hebben kom ik er nog niet helemaal uit. Wat adviseren jullie?
Zelf heb ik een goed gevoel bij de shure oordopjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LA-384
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 07:32
Volgens mij is dit niet het hogere segment (eerder midden) en er zijn onlangs enkele topics met een gelijkaardig budget langsgekomen.

Je kunt RHA ook nog aan je rijtje toevoegen.

Het is belangrijk te weten wat jouw smaak is. De een wil wat meer bass, de ander juist niet. Ik kan je verder niet goed adviseren, heb alleen ervaring met de RHA MA750. De bass is hierbij naar mijn mening perfect vertegenwoordigd en ze kennen veel detail. Ze worden alom geroemd en presteren volgens de reviews die ik destijds heb gelezen, beter dan de Shure en Sennheiser. Bose telt eigenlijk niet mee volgens mij. Dat is vooral naamsbekendheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bensimpel

Positieve meneer

sorry, more info required..

Waar ben je precies naar opzoek? Zoals hierboven al aangegeven zou je toch wat duidelijker moeten zijn..

😆 - Denk ook eens om ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bekijk het algemene in-ear topic eens, staat van al die modellen beschreven hoe ze klinken en de voor en nadelen.
shure zijn goed, sennheiser momentum is een erg succesvole reeks, klinken ook ontzettend goed, maar zitten wat ver buiten de oren. (zijn vrij lang zegmaar, dus kunnen wat eerder uitvallen) rha ma750 idd ook goede keuze.
bose is vlgnsmij vooral noise cancelling, die zou ik zelf niet snel kiezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• teacher
  • Registratie: September 2001
  • Nu online

teacher

Frontpage Admin / Global Moderator

Dysgaf!

Aud > cea

Wise enough to play the fool

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Nu online

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 09:30

FeaR

In GoT we trust

CEA > MAA

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Pagina: 1