Ik zou graag voor persoonlijke redenen mijn rijbewijs buiten Nederland willen halen, op de site van de rijksoverheid vind ik het volgende:
Ik heb al het een en ander geprobeerd uit te zoeken via het internet, maar ik kwam vooral uit op fraude zaken etc etc.
Zijn er mensen die hier ervaring mee hebben? En is dit überhaupt mogelijk?
Voor mij betreft het zowel het theorie als het praktijkexamen. Ik neem aan dat je het theorie examen gewoon in het Engels kan doen?
Zijn er misschien mensen die een zelf in een ander EU land wonen en die een indicatie kunnen geven van de kosten?
Dit vertelt mij dat het dus gewoon mogelijk zou moeten zijn, en dat ik dan later ook het rijbewijs om zou moeten kunnen wisselen voor een Nederlands rijbewijs.Voor alle landen van de Europese Unie (EU) gelden dezelfde eisen aan het rijbewijs. Dit houdt in dat alle bestuurders aan dezelfde eisen moet voldoen als zij rijexamen doen.
Ik heb al het een en ander geprobeerd uit te zoeken via het internet, maar ik kwam vooral uit op fraude zaken etc etc.
Zijn er mensen die hier ervaring mee hebben? En is dit überhaupt mogelijk?
Voor mij betreft het zowel het theorie als het praktijkexamen. Ik neem aan dat je het theorie examen gewoon in het Engels kan doen?
Zijn er misschien mensen die een zelf in een ander EU land wonen en die een indicatie kunnen geven van de kosten?
[ Voor 14% gewijzigd door Lodo op 08-07-2016 16:33 . Reden: Poging tot fixen van de titel en wat extra info. ]