Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaande vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.
Er is ook een speciaal topic over het configureren van een desktop. Het "Geschikte Onderdelen Kiezen" topic vind je hier: [Guide][advies] Geschikte Onderdelen Kiezen
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil vooral GTA V, Cities Skylines, Overwatch en vergelijkbare AAA games op minimaal medium settings (als t kan hoger) spelen. Ik wil ook veel mods gaan gebruiken. Verder wil ik ook Blender, Unity, Photoshop en vergelijkbare programma's met goede performance kunnen gebruiken voor mijn eigen Game Development
Wat mag het systeem gaan kosten?
800 euro zonder toetsenbord, muis, scherm etc.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Geen idee
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik wil graag dat het erg future proof is, dat ik er toch wel een paar jaar mee verder kan en toekomende spellen op goede settings kan spelen
Ga je overklokken?
Sorry, weet het niet precies
Wat verwacht je van ons?[i]
Ik weet best veel van computers, maar meer van de software etc. Totaal niet van de hardware, dus ik zou graag uitgebreide hulp willen
Misschien is dit wel veel te veel gevraagd voor deze prijs, ik weet het gewoon niet
Thanks!
Er is ook een speciaal topic over het configureren van een desktop. Het "Geschikte Onderdelen Kiezen" topic vind je hier: [Guide][advies] Geschikte Onderdelen Kiezen
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil vooral GTA V, Cities Skylines, Overwatch en vergelijkbare AAA games op minimaal medium settings (als t kan hoger) spelen. Ik wil ook veel mods gaan gebruiken. Verder wil ik ook Blender, Unity, Photoshop en vergelijkbare programma's met goede performance kunnen gebruiken voor mijn eigen Game Development
Wat mag het systeem gaan kosten?
800 euro zonder toetsenbord, muis, scherm etc.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Geen idee
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik wil graag dat het erg future proof is, dat ik er toch wel een paar jaar mee verder kan en toekomende spellen op goede settings kan spelen
Ga je overklokken?
Sorry, weet het niet precies
Wat verwacht je van ons?[i]
Ik weet best veel van computers, maar meer van de software etc. Totaal niet van de hardware, dus ik zou graag uitgebreide hulp willen
Thanks!
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 08-07-2016 12:47 ]