RC topics staan verspreid

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gadgeteer
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 08:48
Het valt me (nu pas) op dat

Het Grote RC Vliegtuigen topic en Het Grote RC Cars topic! te vinden zijn onder General ChatTweakers Lounge en Het Grote Drone / Multirotor Topic - Deel 2 staat onder ForumGeneral ChatAlgemene Zaken.

Is er een reden voor dat RC topics verspreid staan of is dit uit toeval geboren en eigenlijk gewoon nog niemand opgevallen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 12:32

Dirk

Coördinator frontpagemoderatie
Oorspronkelijk stonden deze topics in het besloten Stuffis Generalis, maar met de splitsing naar het openbare Algemene Zaken en het besloten Tweakers Lounge is geen noodzaak om RC in een besloten forum te bespreken. De bestaande topics zijn vanzelfsprekend wel in het besloten deel gezet, maar een nieuw deel zou naar AZ toe moeten inderdaad. :)

[ Voor 3% gewijzigd door Dirk op 08-07-2016 12:42 ]

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Migrator
  • Registratie: Januari 2014
  • Niet online

Migrator

☄️☄️☄️ voorheen Evest

Op het moment zijn de mods van TL deze bestaande topics die naar AZ zouden moeten overigens langzaamaan aan het sluiten terwijl er een nieuw deel geopend wordt in AZ - dat zal hier ook t.z.t. wel gebeuren :)

If you choose not to decide, you still have made a choice.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naitsoezn
  • Registratie: December 2002
  • Niet online

naitsoezn

Nait Soez'n!

Sterker nog, we zijn op dit moment actief aan het speuren naar vrijwilligers om van de geschikte topics (die eigenlijk in AZ horen maar nog in TL staan) een nieuw deel in AZ te starten, en o.a. de TS van Het Grote RC Cars topic! kankon wel een upgrade gebruiken. Ook Ik zou zeggen: Leeft je uit op een mooie TS, start een nieuw deel in AZ, en dan het het topic in TL op slot :)

't Het nog nooit, nog nooit zo donker west, of 't wer altied wel weer licht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 21:53

Fiber

Beaches are for storming.

Volgens mij zijn deze onderwerpen behoorlijk 'tech' en horen mijns inziens dus eigenlijk helemaal niet in GC... Is een RC forum onder Tweaking of zo geen optie...?

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Migrator
  • Registratie: Januari 2014
  • Niet online

Migrator

☄️☄️☄️ voorheen Evest

Maar het zijn wel hobby's, en die worden typisch wel in AZ gesproken. Een onderscheid maken tussen tech en niet-tech hobby's lijkt me ook niet helemaal wenselijk. Bovendien zijn het niet genoeg topics om een eigen categorie te rechtvaardigen.

[ Voor 19% gewijzigd door Migrator op 08-07-2016 13:24 ]

If you choose not to decide, you still have made a choice.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maverick
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21:19
Migrator schreef op vrijdag 08 juli 2016 @ 13:24:
Maar het zijn wel hobby's, en die worden typisch wel in AZ gesproken. Een onderscheid maken tussen tech en niet-tech hobby's lijkt me ook niet helemaal wenselijk. Bovendien zijn het niet genoeg topics om een eigen categorie te rechtvaardigen.
Computers aan zich zijn toch sowieso een hobby van de meesten hier? :P

PSN: DutchTrickle PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 22:48
Fiber schreef op vrijdag 08 juli 2016 @ 13:22:
Volgens mij zijn deze onderwerpen behoorlijk 'tech' en horen mijns inziens dus eigenlijk helemaal niet in GC... Is een RC forum onder Tweaking of zo geen optie...?
Dan heb je een forum met drie topics. ;) Dat is gewoon niet substantieel genoeg.

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 13:42
We kunnen misschien eens kijken naar een 'Gadget forum'. Maar dan moet er wel voldoende aanbod zijn van topics.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maverick
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21:19
Zijn best vaak topics over drones te vinden bij het grote drone topic, ook dingen als een raspberry pi past zou daar wellicht beter passen dan in EL waar het nu staat. Wellicht zijn er meer onderwerpen die er heen kunnen?

PSN: DutchTrickle PVoutput

Pagina: 1