tv kopen lg 40ub800v

Pagina: 1
Acties:
  • 223 views

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sub-madara1310
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 18-06 14:33
Mijn vraag

ik kan deze tv nergens vinden beste tweakers.
niet in nederland tenminste. messchien dat iemand me hiermee kan helpen. ik heb bijna overal gekeken.

Wat ik al gevonden

In amazon verkopen ze het wel. die ligt in duitsland als ik het goed heb. maar vertouw het niet echt. want de gene die deze tv wilt verkopen heeft helemaal geen feedback.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damic
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21:54

Damic

Tijd voor Jasmijn thee

Al wat ik aanraak werk niet meer zoals het hoort. Damic houd niet van zijn verjaardag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

En een andere TV is geen optie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sub-madara1310
liever geen andere tv. ik ben niet vaak op topics, weet niet hoe ik tot persoon moet reageren.

damic deze ziet er goed uit, maar op plattetv verkochten ze het voor 440. messchien dat er iets goedkopers is zoals die.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sub-madara1310
in belgie is die ook niet meer op voorraad trouwens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 00:09

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Dit is geen technische vraag, dus hier in de techfora niet op z'n plek.

Ik verplaats naar Shopping Forum - maar ook daar gelden regels qua eigen inzet en informatie die in een topicstart hoor te staan. Graag dus even het beleid daar lezen en zorgen dat je topic voldoet. Anders loop je risico op een slotje :o

Move VB -> SF

Oslik blyat! Oslik!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Nou nee, in SF kunnen we hier ook niets mee. "Waar kan ik deze kopen?" is een zelfzoekvraag, en of een winkel veilig is, valt onder SF Beleid.

Je kunt eventueel in Consumentenelektronica Aankoopadvies kijken, maar dit topic voldoet noch qua opzet, noch qua inzet aan de vereisten daar. Vandaar een slotje :)

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.