Upgrade fx8350 naar i5 of i7

Pagina: 1
Acties:
  • 144 views

• Fragmaser
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 01-02 15:23
Hallo

Ik zou graag mijn cpu en mobo upgraden. Ik heb namelijk een 2de gtx 970 op de kop kunnen tikken maar ik weet dat een fx 8350 niet ideaal is voor die sli opstelling. Nu twijfel ik tussen de i5 6600k of de i7 6700k. Ik gebruik vooral mijn pc voor gaming en films.
In januari komt ook kaby lake uit maar ik heb gelezen dat deze cpu's niet echt voor een grote prestatie winst zullen zorgen tov de skylakes.
Mijn huidige setup:
- Asus sabertooth 990fx
- amd fx 8350 oc 4,3
- msi gtx 970 sli
- 16gb corsair vengeance
- evga supernova 750W

Graag jullie gedachten

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 27-01 18:54

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Gtx 970 sli bottleneck ?

Snap dat je graag iets nieuws wil maar zoals een aantal mensen in het andere topic aangeven: meten = weten en als het voor jou (en ons) nu niet duidelijk is of & hoe vaak de CPU tegen zijn plafond staat te hikken, dan valt het lastig aan te geven welke upgrade-set dit niet gaat doen.

Daarnaast mis ik eventueel een budget en welke benchmarks je al heb gelezen en waarom daar geen "eigen voorstel" van upgrade uit is gekomen; denk dat je niet de eerste persoon bent ter wereld die een GTX970 in SLI draait.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 22:02

br00ky

Moderator Harde Waren
Met je andere topic in ogenschouw is dit vrij voorbarig. Daarbij Aankoopadvies vragen mag... maar niet hier - lees eerst dit! over het hoofd gezien?

Dit topic is gesloten.