Max level weet nog niemand, er zijn al mensen level 20. (Ben zelf level 15 maar heb genoeg evolve's klaar staan voor level 17)Mars18 schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 07:47:
Ben nu level 9 en heb 250 pokeballen.
Mijn tas zit telkens vol.
Gister een mooie ronde door de wijk gelopen, In totaal denk 1.5 uur gelopen gister.
Nog weinig boeiende Pokemons gevonden.
Wat zal het max level zijn? En welk level zijn jullie nu
Stop niet met het leegtrekken van de portals, ondanks dat je vol zit en geen items krijgt krijg je wel XP om te levelenMars18 schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 07:47:
Ben nu level 9 en heb 250 pokeballen.
Mijn tas zit telkens vol.
Nog weinig boeiende Pokemons gevonden.
Wat zal het max level zijn? En welk level zijn jullie nu
Geen idee, daar nog niets over gelezen. Ben zelf op dit moment lvl18 (speel sinds de release beschikbaarheid van de APK)
23 is tot nu toe het hoogste lvl dat ik gezien heb. Denk zelf dat er geen cap op zit maar het gewoon steeds lastiger is om een shitload aan XP bij elkaar te krijgen. Ben zelf nu lvl 18 en dan moet je 25k.
[ Voor 10% gewijzigd door jdh009 op 15-07-2016 07:51 ]
"Each event is preceded by Prophecy. But without the hero, there is no Event." - Zurin Arctus, the Underking | "Ad Nocendum Potentes sumus." - Me, 30 November 1999
Oke dan 
Heb hier een pokestop binnen bereik, dus kan makkelijk xp halen daar
Heb hier een pokestop binnen bereik, dus kan makkelijk xp halen daar
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
Dratini gevonden, growlith, eggexute en mijn eevee naar een vaporeon 1044cp evolve. Yesterday was a good day
Gewoon 180 magikarp candy
Moet nog 220. Bah. Als ik dan geen 1000+ garydos krijgt overweeg ik mijn telefoon te onderwerpen aan het fenomeen 'Does it blend?'
I'm not saying I'm Batman. But have you ever seen Batman and me in the same room at the same time.
Ik vindt 250 beestjes vangen voor een lvl up niet zo veel. Als het richting de 100 evolves gaat begint het ergens op te lijken.jdh009 schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 07:51:
23 is tot nu toe het hoogste lvl dat ik gezien heb. Denk zelf dat er geen cap op zit maar het gewoon steeds lastiger is om een shitload aan XP bij elkaar te krijgen. Ben zelf nu lvl 18 en dan moet je 25k.
Het probleem van intelligentie is dat je problemen voorziet die er nooit zullen zijn.
Hoe kan ik een team joinen, er staat bij mij no team en ik zit net in level 4.
24 flesjes in een krat 24 uur in een dag toeval??
Als je level 5 bent, gym aan klikken en voor team mystic kiezen.racoon schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 08:05:
Level 5 worden en op een gym klikken.racoon schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 08:05:
Ik neem aan dat je de gym hebt kunnen behouden?AW_Bos schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 03:28:
Zit ik voor een werkuitje in een hotelletje in Venlo, zit er blijkbaar een gym oid ofzo voor het hotel hier.
'S Nachts met kabaal over straat zwerfen..Maar er bestaat ook iets als nachtrust voor mij en anderen om 03:25
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
Ik speel het meestal op de fiets naar en van me werk. Egg's hatchen niet en als ik een alternatieve ronde fiets kom ik meer Rattata, Magnemite en voltorb tegen. Er moeten wel meer features bij komen anders zet ik hem binnenkort al niet meer aan
racoon schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 08:05:
Team Instinct (yellow), FTFYMortalboy[NL] schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 08:06:
[...]
Als je level 5 bent, gym aan klikken en voor team mystic kiezen.
🃏 TCG Codex - Je volledige TCG verzameling in je broekzak ::: 🍏 TCG Codex for iOS ::: 🤖 TCG Codex for Android
Gisteravond een rondje Eindhoven gedaan met 2 vrienden, eerst bij TUe op 3 pokestops tegelijk lures aangezet (toch leuk, al die mensen die daar op af komen
), helaas vooral pidgeys en ratatas, daarna op een terrasje gezeten op de markt, daar stonden ook 2 stops met lures, ook hier weer vooral pidgeys, ratatas en spearows. Zo ongeveer ~3 uurtjes bezig geweest, 13 pidgeys, 12 ratatas een aantal spearows, verder vrij weinig nieuwe dingen.
Ik had eigenlijk gehoopt toch minstens 1 hoge CP pokemon te kunnen vangen of een ietwat bijzondere tegen te komen.
Zit nu op de helft van level 10 met hoogste CP pokémon 530, de eerstvolgende is 350, ook nog steeds maar 32 pokémon seen / catched.
Ik had eigenlijk gehoopt toch minstens 1 hoge CP pokemon te kunnen vangen of een ietwat bijzondere tegen te komen.
Zit nu op de helft van level 10 met hoogste CP pokémon 530, de eerstvolgende is 350, ook nog steeds maar 32 pokémon seen / catched.
Zelf ook in eindhoven rondgelopen maar het valt mij heel erg op dat lures niet zoveel doen. Die trekken vooral rattatas en pidgeys aan, misschien soms een magikarp of poliwag.. leuk voor met veel man maar ik denk dat een incense je kansen op daadwerkelijke rare pokemons een stuk beter maakt.Xevoo schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 08:13:
Gisteravond een rondje Eindhoven gedaan met 2 vrienden, eerst bij TUe op 3 pokestops tegelijk lures aangezet (toch leuk, al die mensen die daar op af komen), helaas vooral pidgeys en ratatas, daarna op een terrasje gezeten op de markt, daar stonden ook 2 stops met lures, ook hier weer vooral pidgeys, ratatas en spearows. Zo ongeveer ~3 uurtjes bezig geweest, 13 pidgeys, 12 ratatas een aantal spearows, verder vrij weinig nieuwe dingen.
Dit dus.Rule schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 08:15:
[...]
Zelf ook in eindhoven rondgelopen maar het valt mij heel erg op dat lures niet zoveel doen. Die trekken vooral rattatas en pidgeys aan, misschien soms een magikarp of poliwag.. leuk voor met veel man maar in denk dat een incense je kansen op daadwerkelijke rare pokemons een stuk beter maakt.
Gisteren stonden er op onze wandel route maar liefst 9 lures aan
Met mijn incense kreeg ik pokemon die ik nog niet in mijn omgeving tegen kwam. Maar goed, zal vast niet lang duren voordat er van alles uitlekt en wat beter is
I'm not saying I'm Batman. But have you ever seen Batman and me in the same room at the same time.
Bergen aan zee, tot nu de beste goudmijn.
Wat je daar allemaal aantreft aan ( bijzondere) pokemon:
Bulbasaur, Squirtle, Diglet, Ponyta, Sandshrew, Ryhno, Hitmonchan, Kabuto, Voltorb, Meowth, Ekans, Abra, Geodude, Bellsprout, Seel, Machop, Growlith en misschien nog wel meer :-)
Wat je daar allemaal aantreft aan ( bijzondere) pokemon:
Bulbasaur, Squirtle, Diglet, Ponyta, Sandshrew, Ryhno, Hitmonchan, Kabuto, Voltorb, Meowth, Ekans, Abra, Geodude, Bellsprout, Seel, Machop, Growlith en misschien nog wel meer :-)
Holy ships
Ik heb net, dankzij een post op Reddit, eindelijk geleerd wat WEL de juiste manier is om een gym aan te pakken! Je moet niet aanvallen spammen!
-> https://www.reddit.com/r/...easily_take_down_any_gym/
En een filmpje dat het demonstreert:
-> YouTube: Pokemon Go Gym Battles: how to "dodge2win"
Het beste? Geen lag en geen 1HP glitch meer voor mij
Fantastisch!
Bij mij in de wijk was een lv7 gym, die vannacht door iemand naar lv5 was getikt. In drie rondjes heb ik d'r net nog een level vanaf gehaald met mijn veel zwakkere pokémon
Het beste? Geen lag en geen 1HP glitch meer voor mij
Bij mij in de wijk was een lv7 gym, die vannacht door iemand naar lv5 was getikt. In drie rondjes heb ik d'r net nog een level vanaf gehaald met mijn veel zwakkere pokémon
Liege, liege, liegebeest!
Het heeft hier gisteren ook al een keer gestaan, deze uitleg is alleen een stuk duidelijkerLiegebeest schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 08:26:
Holy shipsIk heb net, dankzij een post op Reddit, eindelijk geleerd wat WEL de juiste manier is om een gym aan te pakken! Je moet niet aanvallen spammen!
Het beste? Geen lag en geen 1HP glitch meer voor mijFantastisch!
ik vind deze reactie ook wel leuk
This isn't true - it got erroneously hit by Automoderator due to high report volume. Unfortunately with the ridiculous amount of traffic we're seeing (easily more than the top three other subreddits combined) we're having a lot of trouble actually keeping on top of all of this, so occasionally a false positive like this slips through.
Gisteren is mijn 10km ei uitgekomen. Ik kreeg maar liefst een Eevee...
Heb ik al wel meer gezien dat mensen niks speciaals kregen.. Het is toch afwachten wat je krijgt..SSnEAkyy schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 08:36:
Gisteren is mijn 10km ei uitgekomen. Ik kreeg maar liefst een Eevee...
Mijn tas zit vol met 2 KM eieren.. Je kan die krengen niet deleten he? Dan moet ik ze maar eens hatchen.
AMD Ryzen 5 2600, 8 GB RAM, GigaByte GTX1050Ti 4G, MSI B450M, 970 EVO 500GB+160 GB, CM 550watt, AOC 24”
Lenovo IdeaPad Pro 5 14APH8, AMD Ryzen 7 7840HS, 32GB RAM, 1TB SSD
Wat is er inderdaad in godsnaam met die map gebeurd? Hij is helemaal leeg..
PSN: xMaurice93
Inderdaad. Nu hopen dat iemand de map terug kan zetten naar hoe het was...
Gisteren Jolteon (710) gekregen uit een Evolve. Maar vind dat best nog wel laag als ik soms andere zie.
Wat is nou de beste manier voor een Evolve. Is het het beste om eerst Eevee op max te hebben en daarna pas Evolve? Dus hoe hoger de CP van Eevee, hoe groter de kans op een hoge CP na een Evolve, of heb ik het mis?
Wat is nou de beste manier voor een Evolve. Is het het beste om eerst Eevee op max te hebben en daarna pas Evolve? Dus hoe hoger de CP van Eevee, hoe groter de kans op een hoge CP na een Evolve, of heb ik het mis?
Build from the Cloud up! | Battletag: NightFly#2112
Die Googlemaps kaart? Mooi, dan was gister de eerste en laatste keer dat ik daar aan meewerkteMaurice079 schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 08:37:
Wat is er inderdaad in godsnaam met die map gebeurd? Hij is helemaal leeg..
Volgens mij heeft dat ook vooral met je eigen level te maken. Hoe hoger je level hoe hoger het CP kan komen..
AMD Ryzen 5 2600, 8 GB RAM, GigaByte GTX1050Ti 4G, MSI B450M, 970 EVO 500GB+160 GB, CM 550watt, AOC 24”
Wat ik doe voordat ik een Pokemon evolueer is wachten tot ik bijvoorbeeld een eevee tegenkom die minstens ~80 % zijn CP is, daarna evolueer ik hem en hoef ik nog maar 2 of 3 x upgraden tot ik weer een level omhoog ga in mijn trainer levelPedr0 schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 08:39:
Gisteren Jolteon (710) gekregen uit een Evolve. Maar vind dat best nog wel laag als ik soms andere zie.
Sinds vanochtend blijft de app hangen op het volgende scherm http://i.imgur.com/rY97DTk.png
Meer mensen last van?
Meer mensen last van?
May Lyssa aid you
Als ik soms zie wat voor pokémon mensen allemaal hebben in de pokéstops voel ik me een beetje benadeeld. Mijn enige leuke Pokémon die ik heb is een Rhyhorn. Verder kom ik niets interessants tegen.
Ik zit nog steeds op 3 Eevee's. Ik ben nog geen enkele electrische pokémon tegen gekomen.
Ik zit nog steeds op 3 Eevee's. Ik ben nog geen enkele electrische pokémon tegen gekomen.
Zijn landen?
Kies wel voor team Valor he? don't missclick op de andere 2, zou zonde zijnracoon schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 08:05:
nothing stops this train
@PokemonGoApp
Starting now, Trainers in Italy, Spain, and Portugal can download Pokémon GO officially from the Play Store or App Store.
Starting now, Trainers in Italy, Spain, and Portugal can download Pokémon GO officially from the Play Store or App Store.
Dit weekend weinig spelen dus... servers zullen wel compleet overbelast zijn, was gisteren al erg laat staan met 3 landen erbij..Mortalboy[NL] schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 08:48:
@PokemonGoApp
https://www.google.com/ma...IVmvQmDC7bmvpxYpAMhdjgVik
Hij is weer leeg
oke fuck it ik doe er niet meer aan mee!!
Hij is weer leeg
nothing stops this train
Zouden ze daar niet net zoveel spelen als hier al.. ipv ''illegaal'' gaan ze dan legaal.. lijkt me niet veel verschilTgR_KILLER schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 08:49:
[...]
Dit weekend weinig spelen dus... servers zullen wel compleet overbelast zijn, was gisteren al erg laat staan met 3 landen erbij..
PSN/Steam: FlyLighter Origin: FlyLight3r Uplay: FlyLight3r
Grrr gisteren was ik naar huis aan het rijden en zag ik een magmar langs komen terwijl ik even 100+ km per uur reed op de n2.
Uur lang zitten balen XD
Wel een xl xl hitmonlee 198CP uit een 10 km ei gekregen.
Uur lang zitten balen XD
Wel een xl xl hitmonlee 198CP uit een 10 km ei gekregen.
Ogen op de weg broMartin0 schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 08:52:
Grrr gisteren was ik naar huis aan het rijden en zag ik een magmar langs komen terwijl ik even 100+ km per uur reed op de n2.
Of was je bijrijder?
Ik vrees dat een grapjas een paar Layers heeft verwijderd.Kol Nedra schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 08:49:
Hij is weer leegoke fuck it ik doe er niet meer aan mee!!
Was aan het inhalen maar zag het in me oog hoeken
Beetje onzin met ogen op de weg.. bij een navigatie apparaat kijk je ook soms op het scherm. Je hoeft alleen te kijken als de telefoon 1 keer trilt. Het daadwerkelijk vangen is een ander verhaal en hoor je eerst voor te parkeren.
I dno, ken hier ook genoeg mensen die zeggen te wachten op de officiële release.Lipst3r schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 08:50:
[...]
Zouden ze daar niet net zoveel spelen als hier al.. ipv ''illegaal'' gaan ze dan legaal.. lijkt me niet veel verschil
Pokemon Go has been released in Italy, Spain, and Portugal
https://www.reddit.com/r/...eased_in_italy_spain_and/
https://www.reddit.com/r/...eased_in_italy_spain_and/
Misschien word er daar meer verkocht per 1000 gebruikers en rollen ze het daarom eerst daar uitTgR_KILLER schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 08:55:
[...]
I dno, ken hier ook genoeg mensen die zeggen te wachten op de officiële release.
"Each event is preceded by Prophecy. But without the hero, there is no Event." - Zurin Arctus, the Underking | "Ad Nocendum Potentes sumus." - Me, 30 November 1999
Al 2 keer hedaan en kon er 1 keer 46 doen en daarvoor 48RobbertDs1 schreef op donderdag 14 juli 2016 @ 08:12:
Iemand een idee hoeveel evoluties je in een half uur kan doen?
je kan ook gewoon op de rechter rijstrook rijden (ja die gebruik ik soms wel eens) met 80 km//uMortalboy[NL] schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 08:55:
Beetje onzin met ogen op de weg.. bij een navigatie apparaat kijk je ook soms op het scherm. Je hoeft alleen te kijken als de telefoon 1 keer trilt. Het daadwerkelijk vangen is een ander verhaal en hoor je eerst voor te parkeren.
gisteren had ik een Mr Mime gevangen op de N2 in de buurt van Veldhoven
nothing stops this train
Kan misschien een reden zijn, we staan er nou eenmaal om bekend om "zuinig" te zijn hier in Nederlandjdh009 schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 08:56:
[...]
Misschien word er daar meer verkocht per 1000 gebruikers en rollen ze het daarom eerst daar uit
Die geven toch niks uit, dus die kunnen lekker wachten...
Goed om te weten, ik heb er nu 46 klaar staan. (Ik lees soms 60, maar dat zal wel in ideale omstandigheden zijn. )Gravediggerxx schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 08:56:
[...]
Al 2 keer hedaan en kon er 1 keer 46 doen en daarvoor 48
tip: doe het rond 11.00-15.00 nederlandse tijd, dan is de server het minst overbelast.RobbertDs1 schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 08:57:
[...]
Goed om te weten, ik heb er nu 46 klaar staan. (Ik lees soms 60, maar dat zal wel in ideale omstandigheden zijn. )
nothing stops this train
Aha! Tnx voor de tip, ben deze middag vrij dus ik zit al een half uurtje volKol Nedra schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 08:59:
[...]
tip: doe het rond 11.00-15.00 nederlandse tijd, dan is de server het minst overbelast.
Gisteren een Slowbro gevangen met 893CP in 1 keer met een simpele pokeball.
Beetje trots wel!
Beetje trots wel!
Hypno!Sylver84 schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 09:03:
drowzee veranderd in?
Veel mensen krijgen hier precies betere pokemon op lvl 16 dan die ik op lvl 20 vang dat kost me wel en hoop potions om die gyms telkens weer terug te pakken.
De hoeveelheid magicarps is echt bizar voor een Garydos. Ik vang er iedere dag stuk of 5 naar en van het werk ;p
http://bulbapedia.bulbaga...A9mon_by_evolution_familySylver84 schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 09:03:
drowzee veranderd in?
nothing stops this train
Je hebt de laatste 24 uur wel opgelet en de posts gezien over hoe je in een gym-gevecht veel minder schade oploopt? Dat helpt enorm.Gravediggerxx schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 09:05:
Veel mensen krijgen hier precies betere pokemon op lvl 16 dan die ik op lvl 20 vang dat kost me wel en hoop potions om die gyms telkens weer terug te pakken.
Kijken en heel snel drukken als 100km/h rijdt.. ik vind het extreem onverantwoord om dit spel te spelen terwijl je een auto bestuurd.Mortalboy[NL] schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 08:55:
Maargoed die discussie hoeven we hier niet te voeren.
Gister rondje in het park gedaan op de fiets aantal keer een pokemon tegen gekomen die ik wil vangen loopt de app vast bij het moment dat de pokemon in zn ball blijft zitten hier meer mensen last van?
Ik weet wel dat je kan ontwijken maar meestal haalt dat niet veel uit als ik dat probeerLiegebeest schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 09:06:
[...]
Je hebt de laatste 24 uur wel opgelet en de posts gezien over hoe je in een gym-gevecht veel minder schade oploopt? Dat helpt enorm.
Als het niet werkt komt het door de lagg, sommige attacks zijn 'breder' en vereisen meerdere dodges snel achterelkaar om ze te ontwijken. Het is wel verstandig om af en toe 3 vakjes snel op te schuiven misschien dodge je net die ice beam oid. Het vereist wat meer skill om te masteren.Gravediggerxx schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 09:08:
[...]
Ik weet wel dat je kan ontwijken maar meestal haalt dat niet veel uit als ik dat probeer
Ja, iedereen. Brakke servers kunnen de drukte niet aan.michaeltjeh1 schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 09:07:
Gister rondje in het park gedaan op de fiets aantal keer een pokemon tegen gekomen die ik wil vangen loopt de app vast bij het moment dat de pokemon in zn ball blijft zitten hier meer mensen last van?
Schaduwbal, vlammenwerper, dat soort attacks hebben inderdaad een splash zone waar je uit moet.Rule schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 09:10:
[...]
sommige attacks zijn 'breder' en vereisen meerdere dodges snel achterelkaar om ze te ontwijken.
EDIT:
Oh mijn god... Ik realiseer me plotseling! Zou het kunnen dat de Nederlandse release op zich laat wachten, omdat ze hem aan het localizen zijn? Een Nederlands-vertaalde game?!

[ Voor 23% gewijzigd door Liegebeest op 15-07-2016 09:11 ]
Jep, gister 16 km gefietst meerdere malen gebeurt helaas. App opnieuw gestart en bij sommige pokemon had ik hem wel gevangen, maar bij de meeste niet.michaeltjeh1 schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 09:07:
May Lyssa aid you
thv de macdonalds ofzo zekerKol Nedra schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 08:57:
[...]
je kan ook gewoon op de rechter rijstrook rijden (ja die gebruik ik soms wel eens) met 80 km//u
gisteren had ik een Mr Mime gevangen op de N2 in de buurt van Veldhoven
Is het hier al gemeld dat er vanaf nu een Pokestop of een Gym aangevraagd kan worden? Ik kon het zo niet terug vinden in vorige posts.
https://support.pokemongo...new?ticket_form_id=319928
Ik vermoed dat de server al wel besloten heeft of je het beestje wel of niet vangt, maar dat het packet met die informatie niet bij de app terecht komt. De app weet dus niet wat hij moet doen met die Schrödingers Pokémon en blijft hangen. Als je de app herstart synchroniseert hij en heb je dus al dan niet die Pokémon in je inventaris. Alleen dan krijg je dus misschien niet de dust en de candy. Hoewel de server dat natuurlijk ook al wel op heeft kunnen slaan, dus misschien ook wel.jdh009 schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 07:43:
mijn hitmonlee misgelopen maar heb ondanks het blijven hangen wel andere pokemon kunnen vangen.
De gyms in de buurt van mijn werk zijn geel vanmorgen. Ik heb eigenlijk wel medelijden met geel dus ik denk dat ik ze maar laat staan. Maar als ze rood worden dan ga ik wel kijken of ik ze in een pauze kan pakken.
[ Voor 4% gewijzigd door Mx. Alba op 15-07-2016 09:17 ]
Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.
MrBlueEyes schreef op donderdag 14 juli 2016 @ 23:09:
Is de google map voor Pokestops kapot? Ik zie alleen nog Leuven!
Tourniquet schreef op donderdag 14 juli 2016 @ 23:54:
[...]
Het lijkt erop dat iemand de layer waar bijna alles opstond heeft verwijderd.
Soul__assasin schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 06:54:
kan er iemand helpen? de kaart is blijkbaar gewist, iemand een idee of er vorige versies terug te zetten zijn op google drive
Waarom google maps gebruiken als er ook al andere opties zijn die me handiger lijken? ZoalsLiegebeest schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 08:40:
[...]
Die Googlemaps kaart? Mooi, dan was gister de eerste en laatste keer dat ik daar aan meewerkte
- www.getpokeradar.com
- http://pokecrew.com/
- https://pokemapper.co/
Heb ze zelf allemaal nog niet getest, maar leek me wel handiger werken dan google maps.
Overigens is het hier aan de oude gracht in Utrecht een waar feest. 5 Pokestops bij elkaar waar bijna nonstop een lure op zit
Ow, dus als je lvl omhoog gaat, kan je Pokemon ook weer hoger brengen. Nu snap ik hem, thx man!!Zidanexo schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 08:42:
[...]
Wat ik doe voordat ik een Pokemon evolueer is wachten tot ik bijvoorbeeld een eevee tegenkom die minstens ~80 % zijn CP is, daarna evolueer ik hem en hoef ik nog maar 2 of 3 x upgraden tot ik weer een level omhoog ga in mijn trainer level
Build from the Cloud up! | Battletag: NightFly#2112
Jawel hoor, werkt bij mij nog steeds. Je moet wel zorgen dat je slecht bereik hebt (bijvoorbeeld midden in een gebouw, waar GPS ook wat slechter is) en dan zorgen dat je op Edge of GPRS zit, dan werkt de glitch.
Yup, je krijgt vanzelf een melding wanneer je max CP zit voor jouw lvl. Wanneer je een lvl verder gaat kan je weer een paar keer upgraden. Echter heb ik sinds 6 lvls geen dust meer gebruikt omdat het tot nu toe altijd met stock pokémon prima toen is. Ga de dust pas gebruiken als het echt nodig is. Tot die tijd spaar ik het op.Dit komt tevens door dat ik nog steeds pokémon vang die qua cp in mijn top 6 thuis horen.Pedr0 schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 09:19:
[...]
Ow, dus als je lvl omhoog gaat, kan je Pokemon ook weer hoger brengen. Nu snap ik hem, thx man!!
Ik ga zo naar Arnhem Centrum om te kijken of er nog wat leuks te vinden is. Sowieso even langs de Rijn om mijn dagelijkse innamen van Magicarp te regelen. Ik hoop dat ik dan ook een egg vind want ik zit bijna aan de 250 pokémon die klaar staan om te evalueren.
Ik heb snachts een pan over mijn mobiel gelegd waardoor die minder nauwkeurig is, hierdoor liep ik dus in mijn huis rondjes terwijl ik sliep. Nadeel is dan wel dat de egg niet vervangen word tijdens het slapen. Ik ben nog net niet zo gek om er een wekker voor te zetten (vriendin zou dit ook niet waarderen).william89 schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 09:19:
[...]
Jawel hoor, werkt bij mij nog steeds. Je moet wel zorgen dat je slecht bereik hebt (bijvoorbeeld midden in een gebouw, waar GPS ook wat slechter is) en dan zorgen dat je op Edge of GPRS zit, dan werkt de glitch.
[ Voor 64% gewijzigd door jdh009 op 15-07-2016 09:25 ]
Is er een lijst met rare pokemon die je bijna niet tegenkomt?
Solar Edge 2,96 Wp 8x 370 ZZO (6x 45° en 2x plat dak 15°)
Neem aan dat je deze spot bedoelt? Dat is inderdaad volop vangen.Frank!in schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 09:17:
Overigens is het hier aan de oude gracht in Utrecht een waar feest. 5 Pokestops bij elkaar waar bijna nonstop een lure op zitDat is gewoon lopende band werk met vangen haha.
In mijn wijk ga ik er niet nog meer nodig hebbenPatieh schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 09:16:
Is het hier al gemeld dat er vanaf nu een Pokestop of een Gym aangevraagd kan worden? Ik kon het zo niet terug vinden in vorige posts.
Ik weet ook zeker dat Niantic het fscking druk gaan hebben met alle aanvragen. Tijd om een leger stagiairs aan te nemen.
[ Voor 10% gewijzigd door Liegebeest op 15-07-2016 09:23 ]
2G zou slecht genoeg moeten zijn maar helaaswilliam89 schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 09:19:
[...]
Eigen verantwoordelijkheid. Jammer dat je met de gedrag ook andere mensen kan verwonden. Als mensen die de telefoon gebruiken alleen zichzelf zouden doodrijden was het niet zo erg.Akaendra schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 09:11:
[...]
thv de macdonalds ofzo zekerNog steeds niet erg slim imo maar dat is je eigen verantwoordelijkheid gok ik zo. Vanavond nieuwe foon bestellen, dan kan ik zondag wel aan de slag ofzo.
Hoe ziet de maliebaan er nu uit? Ik weet uit mijn ingress tijd dat het daar een waar feest was. De portals van ingress kon je niet elke 5min farmen (dat duurde langer). Maar op de maliebaan kon je heen en weer blijven rijden en steeds maar weer farmen.Goemies schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 09:21:
[...]
Neem aan dat je deze spot bedoelt? Dat is inderdaad volop vangen.
Jup dat is um. Ik kom zo alleen niet aan mn kilometersGoemies schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 09:21:
[...]
Neem aan dat je deze spot bedoelt? Dat is inderdaad volop vangen.
Geen idee eerlijk gezegd nog niet geweest. Maar kan me voorstellen dat het wat minder is, omdat niet alle portals van Ingress zijn overgenomen.SuperKneus schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 09:25:
[...]
Hoe ziet de maliebaan er nu uit? Ik weet uit mijn ingress tijd dat het daar een waar feest was. De portals van ingress kon je niet elke 5min farmen (dat duurde langer). Maar op de maliebaan kon je heen en weer blijven rijden en steeds maar weer farmen.
Iedere ochtend kondigen ze de uitrol van een nieuw aantal landen aan en daar zat Nederland vandaag opnieuw niet tussen. Ik vermoed dat het deze week niet meer gaat gebeuren maar hopelijk begin volgende week. Maar er zijn nog geen concrete indicaties van wanneer.AFCAjax schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 09:03:
Nog niets dat duidt op een NL-release?
Ik heb gisteren nog even op de ingress map gekeken en voor Houten komt hij aardig overeen met de gym/stops in pokemon-go. Hetzelfde geld voor de uithof.
Hier sowieso niets te vangen op H of H+, dan krijg ik echt meer dan regelmatig vastlopers en traag inladen daarna, is echt superirritant..als ik 4G heb echt veel en veel minder problemen..
Ik heb geen horloge, maar ik heb wel de tijd.
Dat idee heb ik ook. Mijn vriendin zit op 4G en ik op H+ en bij haar laad het allemaal een stuk soepeler. Terwijl echt zo weinig data heen en weer gaat zou je verwachten dat het op H+ net zo goed werkt.
Hier bij mij thuis niet. Heb bij Ingress 5 homeportalsSuperKneus schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 09:27:
Ik heb gisteren nog even op de ingress map gekeken en voor Houten komt hij aardig overeen met de gym/stops in pokemon-go. Hetzelfde geld voor de uithof.
waarom zit iedereen te wachten op een NL-release? maakt toch niets uit? je speelt hem toch al?beantherio schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 09:27:
[...]
Iedere ochtend kondigen ze de uitrol van een nieuw aantal landen aan en daar zat Nederland vandaag opnieuw niet tussen. Ik vermoed dat het deze week niet meer gaat gebeuren maar hopelijk begin volgende week. Maar er zijn nog geen concrete indicaties van wanneer.
nothing stops this train
Wat ik zei, ik wordt haast bang dat ze nog met een vertaling van het spel naar het Nederlands bezig zijn. Dat zou dan zowaar het eerste, Nederlandstalige Poke-spel zijn als ik me niet vergis.beantherio schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 09:27:
[...]
Iedere ochtend kondigen ze de uitrol van een nieuw aantal landen aan en daar zat Nederland vandaag opnieuw niet tussen. Ik vermoed dat het deze week niet meer gaat gebeuren maar hopelijk begin volgende week. Maar er zijn nog geen concrete indicaties van wanneer.
wow zo weinig nog officieel live??SemperFidelis schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 09:30:
https://www.ispokemongoavailableyet.com/
Wordt wel steeds groener.

nothing stops this train
Misschien dat er dan meer servercapaciteit komt? En dat dan minder vastloopt.Kol Nedra schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 09:31:
[...]
waarom zit iedereen te wachten op een NL-release? maakt toch niets uit? je speelt hem toch al?
Ik wacht op de officiele release. Ook in de hoop dat de servers het dan beter trekkenKol Nedra schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 09:31:
[...]
waarom zit iedereen te wachten op een NL-release? maakt toch niets uit? je speelt hem toch al?
capaciteit wordt steeds minder na elke release, serverproblemen zullen alleen maar erger worden voor zeker minimaal 3 maanden.AFCAjax schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 09:32:
[...]
Misschien dat er dan meer servercapaciteit komt? En dat dan minder vastloopt.
nothing stops this train
zodat ik aankopen kan doen in de shop. Ja ik speel al, maar ik wil wel weer eens wat incense kopen.Kol Nedra schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 09:31:
[...]
Verwijderd
Ik heb helaas een verkeerd team gekozen blauw maar ik wil eigenlijk rood, weet iemand of je dit nog kan veranderen ?
FTFYVerwijderd schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 09:33:
Ik heb helaas een verkeerd team gekozen blauw maar ik wil eigenlijk roodgeel, weet iemand of je dit nog kan veranderen ?
🃏 TCG Codex - Je volledige TCG verzameling in je broekzak ::: 🍏 TCG Codex for iOS ::: 🤖 TCG Codex for Android
Verwijderd
Reken er maar niet op, neem aan dat de eerste tijd na release ook gewoon buggy gaat zijn. Al valt het best mee hoor.EnerQi schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 09:32:
[...]
Ik wacht op de officiele release. Ook in de hoop dat de servers het dan beter trekken
Gisteren aardig verdwaald geraakt hier in Zwolle, dus aardig wat kunnen Pokiemonen, paar keer moeten rebooten, maar even stil staan en resyncen met de server werkt prima.
Dit topic is gesloten.
Let op:
Middels deze link kan je raadplegen waar er stops en gyms in de buurt te vinden zijn.
Online IV calculator
Het is niet de bedoeling dat hacks en cheats besproken worden op dit forum. Het druist in tegen de EULA van de game en dus is het niet gewenst op Tweakers.
Middels deze link kan je raadplegen waar er stops en gyms in de buurt te vinden zijn.
Online IV calculator
Het is niet de bedoeling dat hacks en cheats besproken worden op dit forum. Het druist in tegen de EULA van de game en dus is het niet gewenst op Tweakers.