[iOS/Android] Pokémon Go Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 51 ... 115 Laatste
Acties:
  • 325.686 views

• darkstyle25
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 15-05-2022
bronce schreef op woensdag 13 juli 2016 @ 11:17:
Uhm kom je een pokemon tegen, freezed de pokeball op je scherm en kan je niks meer. Terwijl pokemon vrolijk rond springt. Al paar keer gehad dat GPS wegvalt tijdens vangen en dan bugged het nu dus dat de pokeball freezed.
een switch van wifipunt naar wifipunt of van 4G naar wifi veroorzaakt dit soms ook.

Verwijderd

bronce schreef op woensdag 13 juli 2016 @ 11:17:
Uhm kom je een pokemon tegen, freezed de pokeball op je scherm en kan je niks meer. Terwijl pokemon vrolijk rond springt. Al paar keer gehad dat GPS wegvalt tijdens vangen en dan bugged het nu dus dat de pokeball freezed.
gister meegemaakt en die gozer gooide de telefoon keihard tegen de grond al scheldend (ging ze pikachu en telefoon)

8)7 8)7 8)7 8)7

• jvr84
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 03-01-2024
Twee tips die jullie misschien al weten.

- Bij het bezoeken van een pokestop hoef je niet de belletjes kapot te prikken, als je op het kruisje drukt krijg je de items ook
- Omdat google maps wordt gebruikt in de app, kan je gebruik maken van de enkelhandige zoom actie: twee keer drukken en je vinger op het scherm houden, als je nu omhoog swiped zoomt die in, naar beneden swipen zoomt die uit. Dit kan in de google maps app ook en is handig als je uitzoomen op de kaart met 1 hand bijvoorbeeld.

• bronce
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 28-12-2025
Pistolebob schreef op woensdag 13 juli 2016 @ 11:18:
[...]

De app killen en opnieuw starten en je hebt de Pokémon gewoon.. Heb het iig al 20x gehad zo
Ja dat werkte gelukkig :)

• WillemAtHome
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 19-12-2025

WillemAtHome

Waar geen wil is, is geen weg.

ActualFantasy schreef op woensdag 13 juli 2016 @ 11:07:
[...]

Ik snap je % tekentje niet?

90% van wat?

Is er een max CP van bijvoorbeeld 500 op lvl 10?
Jep ieder lvl heeft de Pokémon een hoger Max cp.
Als je de Pokémon opent in je bag zie je een wit lijntje achter hem als dit voor 90% vol is dan is ie best goed.
Als je dan een lvl omhoog gaat, gaat zijn cp niet omhoog maar zijn Max cp wel.
Zou leuk zijn als we die Max cp per lvl in een staatje zouden kunnen zetten.

Het probleem van intelligentie is dat je problemen voorziet die er nooit zullen zijn.

• nii3k
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 20:36
dennisk. schreef op woensdag 13 juli 2016 @ 11:13:
[...]

[...]

Bron: http://www.apkmirror.com/...droid-apk-download/#notes

[...]

Vanochtend om 08.00 uur van de lader afgehaald met 100%. Net was het toestel nog maar 22%... Galaxy s6 edge hier.
ook de apk van de mirror gepakt. werkt goed :)

• Valinor
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 09-12-2025
Ik was gisteren in Parijs. Pokestop hemel......... Op elke straathoek is er een pokestop.
En de Fransen lopen achter. Kwam heel veel gyms tegen met 200/300 CP Pokemon lol Zelfs op de meest toeristisch plaatsen. Gelijk voor de eer Notre Dame gym gepakt en gelijk mijn Pidgeot van CP 800 er gedumpt haha.
De eerste 10 minuten kwam ik wat Pokemon tegen, daarna veel standaard Pokemon. Niet dat ik veel gespeeld heb, maar overal waar ik het even aanzette viel de variatie zeer tegen.

Wel oneerlijk eigenlijk, zoveel stops en gyms overal.

[ Voor 20% gewijzigd door Valinor op 13-07-2016 11:24 ]

• Kek
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 11:21

Kek

3flix

Verwijderd schreef op woensdag 13 juli 2016 @ 11:18:
[...]

gister meegemaakt en die gozer gooide de telefoon keihard tegen de grond al scheldend (ging ze pikachu en telefoon)

8)7 8)7 8)7 8)7
loool

• Ask!
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 16-12-2025
Is er verschil tussen CP en level?
Ik dacht dat Level en CP hetzelfde was :S

• Elve1984
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 16:24
syntesia schreef op woensdag 13 juli 2016 @ 11:11:
Pokemon Go Tweakers Whatsapp inschrijf formulier

Google form voor een whatsapp groepje :) kijken of daar ook interesse voor is
Heb je nog bepaalde regio in gedachten? voor mensen die lid willen worden of heel nederland? Weet niet of er hier mensen uit regio Den Bosch zijn?

Verwijderd

gaat soms wel ver allemaal je ziet de raarste dingen voorbij komen

• syntesia
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 11:12
Elve1984 schreef op woensdag 13 juli 2016 @ 11:22:
[...]

Heb je nog bepaalde regio in gedachten? voor mensen die lid willen worden of heel nederland? Weet niet of er hier mensen uit regio Den Bosch zijn?
Eigenlijk gewoon heel Nederland, weet niet hoeveel man we in de groep krijgen 8)7 maar als het chaos word dan kunnen we het nog altijd opsplitsen lijkt me ?

Schrijf je hierin voor de whatsapp groep !

• Passievrucht
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 31-12-2025

Passievrucht

swarma

syntesia schreef op woensdag 13 juli 2016 @ 11:11:
Pokemon Go Tweakers Whatsapp inschrijf formulier

Google form voor een whatsapp groepje :) kijken of daar ook interesse voor is
Er is ook al een telegram app.

Steam id is passievrucht \\ Xbox Live GT: Meneer Passievrucht

• Zephyer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19-12-2025
Ik ben best benieuwd naar dit spel al ben ik totaal geen Pokemon kenner.
Ergens in de waterval aan informatie lees ik dat je die gevangen beesten ook kan levellen.
Iemand vertelde dat hij 'naam-X' had gevangen en deze vanavond 'goldenduck' (ofzo) gaat maken.

Heeft iemand een link naar een site waar je dit kan nalezen?
Wat is het verschil tussen CP en XP?

[ Voor 5% gewijzigd door Zephyer op 13-07-2016 11:25 ]

MW | BF1 Stats

• Madstorm
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 16:51

Madstorm

Derping all the way!

Ask! schreef op woensdag 13 juli 2016 @ 11:22:
CP is de Combat Power van je pokemon.
Je level is je 'eigen' level van je character

I'm an Ironman!

• Kek

Kek

3flix

syntesia schreef op woensdag 13 juli 2016 @ 11:24:
[...]

Eigenlijk gewoon heel Nederland, weet niet hoeveel man we in de groep krijgen 8)7 maar als het chaos word dan kunnen we het nog altijd opsplitsen lijkt me ?

Schrijf je hierin voor de whatsapp groep !
leuk idee, maar ik ga er niet aan mee doen, 1 verkeerde die mijn nr heeft en je bent facked...

• shoombak
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
Vandaag voor het eerst aanspraak gehad in de buurt van een gym, van een aantal kinderen van 15/16.. ben zelf 30, ongemakkelijk :')

• cypher21
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01-11-2024
WillemAtHome schreef op woensdag 13 juli 2016 @ 11:21:
[...]

Jep ieder lvl heeft de Pokémon een hoger Max cp.
Als je de Pokémon opent in je bag zie je een wit lijntje achter hem als dit voor 90% vol is dan is ie best goed.
Als je dan een lvl omhoog gaat, gaat zijn cp niet omhoog maar zijn Max cp wel.
Zou leuk zijn als we die Max cp per lvl in een staatje zouden kunnen zetten.
Dan loont het toch totaal niet om stardust te gaan gebruiken om ze sterker te maken. Tenzij je echt een hele zeldzame hebt, maar dan nog heb je die candy nodig om ze te upgraden, en daar heb je er maar 3 van als je een zeldzame vindt.
Kans is dan groter dat je een sterkere in het wild tegen komt

"me" is geen bezittelijk voornaamwoord! Terug naar de basisschool!

• Mx. Alba
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 21:47
Ask! schreef op woensdag 13 juli 2016 @ 11:22:
Level is het niveau van de trainer.
CP is "Combat Points" van een pokémon.

Als je een pokémon bekijkt zie je die wijzerplaat. Wat men met "90%" bedoelt is dat de wijzer 90% naar rechts staat. Als je een hoger level wordt, gaat de "max CP" van al je pokémon omhoog, dus als je in het begin een pokémon vangt die de wijzer op 90% heeft staan, dan zal die na enige tijd niet meer voorbij de helft komen.

Het is dus vrijwel nutteloos om pokémon te "power-uppen". Want je gooit er bijvoorbeeld veel stof tegenaan om een pokémon van 80% naar 90% te krijgen (boven de 75% is het echt heel duur), maar dan level je zelf een paar niveaus en zit hij opeens nog maar op 60% en dan vang je er een in het wild die op 80% zit. Snappu?

Pas later, als het heel lang duurt om het volgende level te bereiken, kan het nuttig worden om je beste pokémon te power-uppen. Maar ik ben tussen gisterenavond en nu van lv 8 naar lv 12 gegaan dus power-uppen is compleet nutteloos voor mij op het moment.

[ Voor 12% gewijzigd door Mx. Alba op 13-07-2016 11:27 ]

Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.

Verwijderd

cypher21 schreef op woensdag 13 juli 2016 @ 11:25:
[...]

Dan loont het toch totaal niet om stardust te gaan gebruiken om ze sterker te maken. Tenzij je echt een hele zeldzame hebt, maar dan nog heb je die candy nodig om ze te upgraden, en daar heb je er maar 3 van als je een zeldzame vindt.
Kans is dan groter dat je een sterkere in het wild tegen komt
En pokemons uit eieren zijn altijd sterker dan in het wild niet?

• Kek

Kek

3flix

Ik vraag me af, of je van die rattatas en pidgeys enzo, ook goeie worst kan maken..

heb er zo veel, even door de gehaktmachine en go :D

Verwijderd

shoombak schreef op woensdag 13 juli 2016 @ 11:25:
Vandaag voor het eerst aanspraak gehad in de buurt van een gym, van een aantal kinderen van 15/16.. ben zelf 30, ongemakkelijk :')
wen je wel aan gebeurd mij ook dagelijks verbaas me er trouwens over dat zelfs blijkbaar blagen van 11 jaar tegenwoordig al onbeperkt internet hebben + een dikke iphone

• Passievrucht

Passievrucht

swarma

shoombak schreef op woensdag 13 juli 2016 @ 11:25:
Ik heb gisteren even de mensen gelokt met een lure. De oudste was 43 :')

Totaal iets van 15 mensen gekomen en blijven staan. Stuk of 10-12 die weer waren doorgelopen, want awkward blijkbaar.

Vooral de kinderen van 15/16 durfde niet bij ons te staan. Tevens iemand in een audi niet, want die is we 3x langsgereden en bij elke pokestop gestopt. :')

[ Voor 11% gewijzigd door Passievrucht op 13-07-2016 11:28 ]

• copywizard
  • Registratie: December 2004
  • Niet online
god***** net een golbat mis gelopen 20 ballen gegooid en weg was ie alleen maar ballen die naar links of recht vlogen snap er geen hout van heb nu toch al 300+ pokemon gevangen en nu lukt het ineens niet meer!

AMD Ryzen 5800X3D, Gigabyte Aorus B550 ITX, AMD RX6900XT, 32GB Corsair DDR4

• Ask!
Madstorm schreef op woensdag 13 juli 2016 @ 11:24:
[...]

CP is de Combat Power van je pokemon.
Je level is je 'eigen' level van je character
Aah oke!
Ze wijken wel af, vroeger kon een Pokemon tot level 99 (?).
Nu kan een Pokemon in de duizenden CP hebben, dat begrijp ik nog niet helemaal.

Een Pokemon heeft een max aantal CP neem ik aan?
En een Ditto met 1200 CP is even sterk als een Mewtwo met 1200 CP?

Edit:
Post van Albantar verklaart al veel, dankjewel! :)

[ Voor 6% gewijzigd door Ask! op 13-07-2016 11:28 ]

• DieVeenman
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 09-01-2019

DieVeenman

.NET Gekkie

Kek schreef op woensdag 13 juli 2016 @ 11:27:
Ik vraag me af, of je van die rattatas en pidgeys enzo, ook goeie worst kan maken..

Lucky Egg en evolueren anders? 1000xp per evo en Pidgeys heb je er toch genoeg van :D

“Never underestimate the bandwidth of a station wagon full of tapes hurtling down the highway.”

• Mx. Alba
Passievrucht schreef op woensdag 13 juli 2016 @ 11:27:
[...]

Ik heb gisteren even de mensen gelokt met een lure. De oudste was 43 :')

De kinderen van 15/16 durfde niet bij ons te staan. Tevens iemand in een audi niet, want die is we 3x langsgereden en bij elke pokestop gestopt. :')
O gelukkig, dan ben ik met mijn 38 dus toch niet de oudste... :D

Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.

Verwijderd

copywizard schreef op woensdag 13 juli 2016 @ 11:27:
god***** net een golbat mis gelopen 20 ballen gegooid en weg was ie alleen maar ballen die naar links of recht vlogen snap er geen hout van heb nu toch al 300+ pokemon gevangen en nu lukt het ineens niet meer!
die golbats zijn ziezo irritant te vangen

• Maurice079
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 23:33
Zubat's/Golbat's zijn inderdaad ongelooflijk irritant om te vangen. Stond net ook 10 minuten te kutten, enigzins ongemakkelijk haha.

PSN: xMaurice93

• Kek

Kek

3flix

DieVeenman schreef op woensdag 13 juli 2016 @ 11:28:
[...]

Lucky Egg en evolueren anders? 1000xp per evo en Pidgeys heb je er toch genoeg van :D
al gedaan, had er letterlijk 25 ofzo.. zoveel candies had ik niet..

• Passievrucht

Passievrucht

swarma

Mx. Alba schreef op woensdag 13 juli 2016 @ 11:28:
[...]

O gelukkig, dan ben ik met mijn 38 dus toch niet de oudste... :D
Er is hier iemand in het dorp die volgens mij in de 50 of 60+ is :')

Verwijderd

Passievrucht schreef op woensdag 13 juli 2016 @ 11:29:
[...]

Er is hier iemand in het dorp die volgens mij in de 50 of 60+ is :')
onder het motto houd je jong want je maakt dagelijks toch wel aardig wat meters _/-\o_

• stimmits
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 12-12-2025
Ask! schreef op woensdag 13 juli 2016 @ 11:27:
[...]

Aah oke!
Ze wijken wel af, vroeger kon een Pokemon tot level 99 (?).
Nu kan een Pokemon in de duizenden CP hebben, dat begrijp ik nog niet helemaal.

Een Pokemon heeft een max aantal CP neem ik aan?
En een Ditto met 1200 CP is even sterk als een Mewtwo met 1200 CP?

Edit:
Post van Albantar verklaart al veel, dankjewel! :)
Aanvallen kunnen sterker zijn, plus het type telt mee.

Een "normal" type pokemon van 200 cp die vecht met een andere "normal" van 200cp met het zelfde aantal HP en de zelfde aanvalssterkte (bijv. "Tackle 20") zou evensterk zijn ja.

Dan is er altijd nog het dodgen en aanvalsnelheid, wat afhankelijk is van hoe jij tapt en swiped...

[ Voor 6% gewijzigd door stimmits op 13-07-2016 11:31 ]

• Kek

Kek

3flix

Verwijderd schreef op woensdag 13 juli 2016 @ 11:29:
[...]

onder het motto houd je jong want je maakt dagelijks toch wel aardig wat meters _/-\o_
nee man! gewoon op de scootmobiel...

• DivineNL
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 22-12-2025
Bij mij vragen kinderen/jongeren soms om hulp. Ben zelf 23. Heb 1x vrijwillig hotspot voor een jongetje van 11/12 aangezet bij een lure omdat hij zei tegen zijn vrienden dat hij aan zijn limiet zat.

Hij was in de 7de hemel volgens mij :)

Verwijderd

DivineNL schreef op woensdag 13 juli 2016 @ 11:30:
Bij mij vragen kinderen/jongeren soms om hulp. Ben zelf 23. Heb 1x vrijwillig hotspot voor een jongetje van 11/12 aangezet bij een lure omdat hij zei tegen zijn vrienden dat hij aan zijn limiet zat.

Hij was in de 7de hemel volgens mij :)
haha _/-\o_

• Xanaroth
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 06-06-2025
Mx. Alba schreef op woensdag 13 juli 2016 @ 11:26:
[...]

Level is het niveau van de trainer.
CP is "Combat Points" van een pokémon.

Als je een pokémon bekijkt zie je die wijzerplaat. Wat men met "90%" bedoelt is dat de wijzer 90% naar rechts staat. Als je een hoger level wordt, gaat de "max CP" van al je pokémon omhoog, dus als je in het begin een pokémon vangt die de wijzer op 90% heeft staan, dan zal die na enige tijd niet meer voorbij de helft komen.

Het is dus vrijwel nutteloos om pokémon te "power-uppen". Want je gooit er bijvoorbeeld veel stof tegenaan om een pokémon van 80% naar 90% te krijgen (boven de 75% is het echt heel duur), maar dan level je zelf een paar niveaus en zit hij opeens nog maar op 60% en dan vang je er een in het wild die op 80% zit. Snappu?

Pas later, als het heel lang duurt om het volgende level te bereiken, kan het nuttig worden om je beste pokémon te power-uppen. Maar ik ben tussen gisterenavond en nu van lv 8 naar lv 12 gegaan dus power-uppen is compleet nutteloos voor mij op het moment.
Klopt. Eigenlijk enkel nuttig als de pokemon bijzonder is - speciale aanval van hoog niveau, relatief veel hp etc. Zaken die je niet kunt beinvloeden als trainer.

Of anders als het degene is met de hoogste CP (houd rekening met evoluties! een 'zwakke' pokemon kan zonder dust investering toch ineens veel sterker blijken) want je moet ergens gyms met kunnen verslaan.

[ Voor 3% gewijzigd door Xanaroth op 13-07-2016 11:32 ]

• The_Ghost16
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 28-10-2025
Ik ken het gevoel. Dit had ik van het weekend met een Pidgeot, hij stond super ver weg dus moest best hard gooien maar echt iedere bal die wat snelheid had ging naar links of naar rechts. Ben maar weg gelopen en heb hem maar laten vliegen. Raakte lichtelijk gefrustreerd :)

• WahWah
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 25-11-2025
Het loont niet echt om een ge-evolueerde te vangen eigenlijk, zeker als ze lage CP hebben.
Ze zijn moeilijker te vangen, dus kost je aardig wat pokeballs.
Transferen geeft ook maar 1 candy, dus daar moet je het ook niet voor doen.

Als je hem nog niet hebt en je wil je pokedex vullen, ja je kan er voor gaan.
Maar je vind zoveel Zubats dat je al gauw kan evolueren. En soms met al aardig wat CP, dus als je die evolueerd krijg je een nog hogere CP Golbat.

Ik maakte dezelde fout, ging helemaal los met me pokeballs op een pidgeot.
Kostte me ook 20 ballen ofzo, maar ik had hem wel. Maar mijn pidgeotto die ik ge-evolueerd had was al hoger in CP.... |:(

• beknoptebijzin
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 22-12-2024
Vandaag maar eens naar "de grote stad", kijken hoe pokemon go daar is en of ik andere spelers tegen kom. Tot nu toe alleen nog maar in mn dorpje gespeeld met 3 pokéstops en een gym.

• Valinor
Wat ik vaak doe op de iphone is dan home knop drukken zodat de app naar de achtergrond gaat en je op je homescreen komt. En dan weer app openen, dan is die curve weg en kan je alsnog de pokemon vangen. Is volgens mij een bug.
Wat ik wel gemerkt heb is dat nu ik een hogere lvl heb, veel pokemon wegvluchten :(

[ Voor 13% gewijzigd door Valinor op 13-07-2016 11:36 ]

• Sylver84
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 12-12-2025
Eindelijk een XL/XL Gastly hup zooitje powerups erin en dan druk je op transfer.

Telefoon ligt even in de la en ga buiten de deur lunchen nu, even afkoelen

Asus GL703VM

• copywizard
  • Niet online
The_Ghost16 schreef op woensdag 13 juli 2016 @ 11:31:
[...]

Ik ken het gevoel. Dit had ik van het weekend met een Pidgeot, hij stond super ver weg dus moest best hard gooien maar echt iedere bal die wat snelheid had ging naar links of naar rechts. Ben maar weg gelopen en heb hem maar laten vliegen. Raakte lichtelijk gefrustreerd :)
inderdaad ik was op kantoor dus moest wel een beetje normaal doen maar uiteindelijk was ik ook best pissed en heeft me veel ballen gekost!

• Kek

Kek

3flix

Ik vraag me af;

Waar spenderen jullie je Coins aan? lures of de bags upgrades..??

• lf2
  • Laatst online: 06-10-2025

lf2

Ik leg de laatste hand aan een iOS app.

Even wat in elkaar gedraait. Vrijdag even zelf testen en in het weekend users laten testen. Met wat geluk submit ik het maandag naar de store.

Een paar testers met een iphone zou handig zijn (natuurlijk voor degene die er geinteresseerd in zijn)

Hoe kom ik op het idee
Ik zag op het nieuws dat er mensen werden beroofd dmv lures en dacht daar moet wel een systeem voor zijn die ietsje betrouwbaarder is (kan nooit 100% betrouwbaar).
Daarnaast kan je nooit weten of Lures in de buurt geactiveerd zijn behalve als je de app opent.

Een gebruiker moet een account aanmaken (simpel account zodat de app wat gegevens heeft, maar later ook handig voor het filteren van fakerds)

App 1.0

Zodra je een Lure in een pokemon stop zet kan je de app openen en je locatie van de lure opslaan.

Andere mensen die dichtbij zijn (en de app hebben gedownload) kunnen aangeven hoe ver ze ervan af een notificatie willen ontvangen (2/5/10km). Die krijgen dan een notificatie dat er een nieuwe lure is in de buurt.
Mensen kunnen het beoordelen met duim omhoog/omlaag als het onzin blijkt te zijn (zelf filterend systeem)

(versies alleen om duidelijk te maken dat de features wat later komen ;))
App 1.1

Aangeven welke pokemon er verschijnen daar, waardoor mensen ook kunnen kiezen dat ze alleen notificatie krijgen als een bepaalde pokemon verschijnt bij de lure

App 1.2

Aangeven aan welke team je dit wil laten weten. Maybe wil je "de vijand" niet eens helpen en alleen je eigen team vertellen dat je een lure hebt gezet.

App 1.3

Filter toevoegen waarop gebruikers kunnen aangeven dat ze alleen een notificatie willen hebben als de gebruiker een bepaalde score heeft behaald

Als de App een beetje goed loopt zal ik misschien iets toevoegen voor gyms (afspreken om een gym aan te vallen)

Android app komt ietsje later. (had een app liggen die ik ooit voor de grap heb gemaakt die ik aanpas zodat het hiermee werkt)

Je kan altijd ideeen toevoegen of ook zeggen als je het ruk vindt en/of namen voor de app want ik heb werkelijk geen idee hoe ik het moet noemen.

• copywizard
  • Niet online
Kek schreef op woensdag 13 juli 2016 @ 11:33:
Ik vraag me af;

Waar spenderen jullie je Coins aan? lures of de bags upgrades..??
ahhaha heb net 10 coins zou willen dat ik genoeg had om uberhaupt iets te kopen :)

• Mx. Alba
WahWah schreef op woensdag 13 juli 2016 @ 11:32:
[...]

Het loont niet echt om een ge-evolueerde te vangen eigenlijk, zeker als ze lage CP hebben.
Ze zijn moeilijker te vangen, dus kost je aardig wat pokeballs.
Transferen geeft ook maar 1 candy, dus daar moet je het ook niet voor doen.

Als je hem nog niet hebt en je wil je pokedex vullen, ja je kan er voor gaan.
Maar je vind zoveel Zubats dat je al gauw kan evolueren. En soms met al aardig wat CP, dus als je die evolueerd krijg je een nog hogere CP Golbat.

Ik maakte dezelde fout, ging helemaal los met me pokeballs op een pidgeot.
Kostte me ook 20 ballen ofzo, maar ik had hem wel. Maar mijn pidgeotto die ik ge-evolueerd had was al hoger in CP.... |:(
Het spel is inderdaad heel erg goed in het de speler verleiden dingen te doen die compleet nutteloos zijn. (Voor zover überhaupt dat spel spelen al niet nutteloos is...)

Verwijderd

lf2 schreef op woensdag 13 juli 2016 @ 11:34:

Even wat in elkaar gedraait. Vrijdag even zelf testen en in het weekend users laten testen. Met wat geluk submit ik het maandag naar de store.

Een paar testers met een iphone zou handig zijn (natuurlijk voor degene die er geinteresseerd in zijn)

Hoe kom ik op het idee
Ik zag op het nieuws dat er mensen werden beroofd dmv lures en dacht daar moet wel een systeem voor zijn die ietsje betrouwbaarder is (kan nooit 100% betrouwbaar).
Daarnaast kan je nooit weten of Lures in de buurt geactiveerd zijn behalve als je de app opent.

Een gebruiker moet een account aanmaken (simpel account zodat de app wat gegevens heeft, maar later ook handig voor het filteren van fakerds)

App 1.0

Zodra je een Lure in een pokemon stop zet kan je de app openen en je locatie van de lure opslaan.

Andere mensen die dichtbij zijn (en de app hebben gedownload) kunnen aangeven hoe ver ze ervan af een notificatie willen ontvangen (2/5/10km). Die krijgen dan een notificatie dat er een nieuwe lure is in de buurt.
Mensen kunnen het beoordelen met duim omhoog/omlaag als het onzin blijkt te zijn (zelf filterend systeem)

App 1.1

Aangeven welke pokemon er verschijnen daar, waardoor mensen ook kunnen kiezen dat ze alleen notificatie krijgen als een bepaalde pokemon verschijnt bij de lure

App 1.2

Aangeven aan welke team je dit wil laten weten. Maybe wil je "de vijand" niet eens helpen en alleen je eigen team vertellen dat je een lure hebt gezet.

App 1.3

Filter toevoegen waarop gebruikers kunnen aangeven dat ze alleen een notificatie willen hebben als de gebruiker een bepaalde score heeft behaald

Als de App een beetje goed loopt zal ik misschien iets toevoegen voor gyms (afspreken om een gym aan te vallen)

Android app komt ietsje later. (had een app liggen die ik ooit voor de grap heb gemaakt die ik aanpas zodat het hiermee werkt)

Je kan altijd ideeen toevoegen of ook zeggen als je het ruk vindt en/of namen voor de app want ik heb werkelijk geen idee hoe ik het moet noemen.
wil best voor je testen pb maar

• Madstorm

Madstorm

Derping all the way!

Ik heb dat ook regelmatig, in het begin nooit gehad, maar sinds ik een wat hogere leven heb vliegen de ballen automatisch naar links of rechts. Terwijl ik 100 procent zeker weet dat ik recht gooi. Ik dacht dat dit er gewoon bij hoorde om het wat moeilijker te maken?

I'm an Ironman!

• Kek

Kek

3flix

Hoe kom ik op het idee

App 1.0

App 1.1

App 1.2

App 1.3

Nice zoek je testers? ik zet het er zo op...

• HeatWave
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 20-12-2025

HeatWave

Back to my tweakersroots!

copywizard schreef op woensdag 13 juli 2016 @ 11:34:
[...]

ahhaha heb net 10 coins zou willen dat ik genoeg had om uberhaupt iets te kopen :)
En coins kopen lukt me iig niet. ga echt geen bakken geld uitgeven, maar een bag-upgrade lijkt me wel handig, maar helaas...

A gentle wave of heat flows over the GOT forum | Specs!

• copywizard
  • Niet online
HeatWave schreef op woensdag 13 juli 2016 @ 11:35:
[...]

En coins kopen lukt me iig niet. ga echt geen bakken geld uitgeven, maar een bag-upgrade lijkt me wel handig, maar helaas...
juist ik wacht even op de officele app voor ik cash ga uitgeven als ik dat al ga doen

• Mx. Alba
[...]

Sowieso niets kopen voordat de app officieel uit is. :D

• WahWah
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 25-11-2025
Mx. Alba schreef op woensdag 13 juli 2016 @ 11:34:
[...]

Het spel is inderdaad heel erg goed in het de speler verleiden dingen te doen die compleet nutteloos zijn. (Voor zover überhaupt dat spel spelen al niet nutteloos is...)
Achja ze moeten toch op een één of andere manier mensen aansporen tot geld te spenderen. Kwam gisteren een groepje tegen die er echt niks van snapten, maarja dat zijn juist de mensen die ze (als bedrijf) nodig hebben..

• chengbondkwok
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 20:46
[...]

Als je een Android telefoon hebt: Google Opinion Rewards kan je geld verdienen door surveys te beantwoorden. Het is niet veel, maar kleine beetjes helpen :)

• Pistolebob
  • Laatst online: 22-12-2025
chengbondkwok schreef op woensdag 13 juli 2016 @ 11:37:
[...]

Als je een Android telefoon hebt: Google Opinion Rewards kan je geld verdienen door surveys te beantwoorden. Het is niet veel, maar kleine beetjes helpen :)
Ik krijg alleen nooit surveys..

• Mx. Alba
Ah shit, mijn Fearow is thuisgekomen... De gym in Otterlo ben ik dus kwijt.

Maar ik heb nu wel bezetting zitten bij Triavium en Dukenburg... Nog 50 minuten uithouden daar en dan kan ik weer cashen. :D

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 11-12-2025
IOS pakt hier geen GPS signal maar in de Pokemon App

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

• Valinor
[...]

De enige manier om snel coins te verzamelen is:
1 afgelegen gym ownen die niemand kan overnemen. Zo blijft de teller actief die om de 24 uur een bonus geeft.
Dan 1 uur voor je teller afloopt, op de fiets alle gyms in de omgeving overnemen. Als de teller dan afloopt en je hebt bijv. 5 gyms in bezit, krijg je 10 coins per gym die je bezit.
Wel veel werk, en kans dat anderen nog net voordat de timer afloopt, je gyms alweer hebben afgepakt. :(

[ Voor 10% gewijzigd door Valinor op 13-07-2016 11:41 ]

• ScrooLoose
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

ScrooLoose

A muddle of nervous words...

Sorteer functie in je pokemon lijst zou ook handig ziijn, ik heb nog niet zo veel maar als je tientallen hebt lijkt me dat wel een nuttige toevoeging.

Smiling as the shit comes down...

• HeatWave

HeatWave

Mx. Alba schreef op woensdag 13 juli 2016 @ 11:37:
[...]

Sowieso niets kopen voordat de app officieel uit is. :D
Is wellicht wel het beste maar het kan gewoon niet eens (iOS) ;). Hij geeft een foutmelding dat mijn Apple-ID niet klopt, wat logisch is natuurlijk.

Is ook eigenlijk het enige dat ik wil kopen, want mijn bag is nu gewoon vol. Ik heb wel even geduld.

• Kek

Kek

3flix

D2FValinor schreef op woensdag 13 juli 2016 @ 11:39:
[...]

De enige manier om snel coins te verzamelen is:
1 afgelegen gym ownen die niemand kan overnemen. Zo blijft de teller actief die om de 24 uur een bonus geeft.
Dan 1 uur voor je teller afloopt, op de fiets alle gyms in de omgeving overnemen. Als de teller dan afloopt en je hebt bijv. 5 gyms in bezit, krijg je 10 coins per gym die je bezit.
ik doe dat, maar dan met 10 gyms zodat ik ook echt de 100 coins krijg..

is best moeilijk want de eersten zijn dan soms al weer overgenomen.

• The_Ghost16
  • Laatst online: 28-10-2025
ScrooLoose schreef op woensdag 13 juli 2016 @ 11:40:
Sorteer functie in je pokemon lijst zou ook handig ziijn, ik heb nog niet zo veel maar als je tientallen hebt lijkt me dat wel een nuttige toevoeging.
Als je in de pokemon lijst zit heb je rechtonder een knopje, daarmee kun je ze sorteren op verschillende criteria.

• chengbondkwok
  • Laatst online: 20:46
Die zit er ook :) Standaard staat het gesorteerd op 'recent'.

• Mx. Alba
Je kan sorteren op # (op volgorde van de Pokédex), op CP, op HP, op favorite (je kan je favorieten een sterretje geven - ik geef de sterkste van elk type een sterretje zodat het ook meteen opvalt als ik een sterkere heb gevangen), op naam (alfabetisch), of op vangst/hatch/evolutietijd. What more do you want?

• Offens1490
  • Registratie: Mei 2003
Verwijderd schreef op woensdag 13 juli 2016 @ 11:06:
[...]

nee zon tijger achtig iets met grote staart 8)7 Die andere versie van Nidoran haha
Kngkahkan?

kangaskhan

[ Voor 4% gewijzigd door Offens1490 op 13-07-2016 11:43 ]

AnimeAdicted

• ScrooLoose
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

ScrooLoose

A muddle of nervous words...

Ah!.... ben net wakker. :>

Smiling as the shit comes down...

• Valinor
Kek schreef op woensdag 13 juli 2016 @ 11:41:
[...]

ik doe dat, maar dan met 10 gyms zodat ik ook echt de 100 coins krijg..

is best moeilijk want de eersten zijn dan soms al weer overgenomen.
Haha ja, 1 keer gedaan voor 10 gyms, maar is te veel werk en idd kans dat ze weer overgenomen zijn. Haalt een beetje de lol ervan af, dus doe dat ook niet meer.

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 23:09

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

https://twitter.com/PokemonGoApp/status/753151215630974976

We are happy to announce that #PokemonGO is available to Trainers in Germany. Follow us to receive future announcements.

NL komt dichterbij :P

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

• Mx. Alba
Ricmaniac schreef op woensdag 13 juli 2016 @ 11:42:
https://twitter.com/PokemonGoApp/status/753151215630974976

We are happy to announce that #PokemonGO is available to Trainers in Germany. Follow us to receive future announcements.

NL komt dichterbij :P
Ha, en laat ik nou ivm een Duitse creditcard een Duitse Apple ID hebben als standaard. :D

• Mx. Alba
O, dus alvast een TIP voor mensen die de app op iOS "gesideload" hebben vanuit een andere Apple ID: als hij in Nederland uit is moet je de app verwijderen en opnieuw installeren met je Nederlandse Apple ID, anders herkent hij de app niet als "in jouw bezit" omdat hij van een andere Apple ID is. Dit ivm updates en aankopen etc.

• Kek

Kek

3flix

Mx. Alba schreef op woensdag 13 juli 2016 @ 11:46:
O, dus alvast een TIP voor mensen die de app op iOS "gesideload" hebben vanuit een andere Apple ID: als hij in Nederland uit is moet je de app verwijderen en opnieuw installeren met je Nederlandse Apple ID, anders herkent hij de app niet als "in jouw bezit" omdat hij van een andere Apple ID is. Dit ivm updates en aankopen etc.
pretty obvious...

want anders appleID

• Dopiej
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 20-11-2024
Mx. Alba schreef op woensdag 13 juli 2016 @ 11:46:
Hehe kunnen ze dus opnieuw beginnen de apple gebruikers? :P

• HeatWave

HeatWave

Dopiej schreef op woensdag 13 juli 2016 @ 11:47:
[...]

Als het goed is zit je voortgang aan je account gekoppeld, dus nee ;).

• Ask!

Hoe kom ik op het idee

App 1.0

App 1.1

App 1.2

App 1.3

Klinkt leuk!
Nog hulp nodig? Qua developing/testen? :)

• Mx. Alba
[...]

Nee want in de app log je in met je Google account (of Pokémon account).

• Kek

Kek

3flix

[...]

waarom denkt idereen dat toch steeds..

je logt in met een google account, daar staan al je spelgegevens op...

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 23:09

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

[...]

nee onze voortgang zit gewoon op het Gmail account of Pokemon trainer account.

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

• Ryatzu
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 21:15
"We are excited to announce that Pokémon GO is officially available to Trainers in Germany."
http://pokemongo.nianticlabs.com/en/

• Mx. Alba
Net dus getest (ik gebruik een Duitse Apple ID). App verwijderd en opnieuw geïnstalleerd. Ik moest toen opnieuw mijn geboortedatum aangeven en inloggen met Google (nu met de juiste privacy-instellingen trouwens). Daarna settings weer goed zetten (muziek uit, battery saver aan) en weer lekker verder spelen.

• Madstorm

Madstorm

Derping all the way!

Ryatzu schreef op woensdag 13 juli 2016 @ 11:50:
"We are excited to announce that Pokémon GO is officially available to Trainers in Germany."
Spuit 11 ;)

I'm an Ironman!

• Dopiej
Ricmaniac schreef op woensdag 13 juli 2016 @ 11:49:
[...]

nee onze voortgang zit gewoon op het Gmail account of Pokemon trainer account.
ok dacht dat op iPhone misschien met apple id gebonden ws vandaar ;)

• TomPlant0
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 10-12-2025
Dopiej schreef op woensdag 13 juli 2016 @ 11:51:
[...]

ok dacht dat op iPhone misschien met apple id gebonden ws vandaar ;)
Nope; Kan alleen apple zelf gebruiken of je slaat het in Gamecenter op. Alleen die zal er binnenkort ook uit gaan omdat het steeds minder gebruikt wordt en erg veel bugs bevat.

• NeHoX
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 01-01 20:18

NeHoX

Gamer + PV

Ryatzu schreef op woensdag 13 juli 2016 @ 11:50:
Nieuws van een maand geleden? 8)7

23x330Wp NNO & 8x405Wp op Zuid = 10.830Wp

• Arazogia
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 05-11-2024
Heb die 1.01-versie geïnstalleerd waarbij gezegd wordt dat er bugs zijn verholpen.. Ik kan de bug-pokémons zo nog wel vinden toch? :+

• Kek

Kek

3flix

Arazogia schreef op woensdag 13 juli 2016 @ 11:58:
Heb die 1.01-versie geïnstalleerd waarbij gezegd wordt dat er bugs zijn verholpen.. Ik kan de bug-pokémons zo nog wel vinden toch? :+
:F :F :F

• wauzer
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 12:30

Mocht je nog testers nodig hebben?? ik hou me aanbevolen

PSN: Wauzer010

• Chris van der G
  • Registratie: September 2012

Chris van der G

Tailchakra

Arazogia schreef op woensdag 13 juli 2016 @ 11:58:
Ik moest gniffelen, zou zomaar een goede 1 april grap zijn voor volgend jaar

Pixel 8 Pro | Machine Gen 6 Hybrid Smartwatch Smoke | Kobo Aura One | Xbox Series S | PS 5 | Switch OLED

• Akaendra
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 17:24
ff een vraagje voor 1 van jullie.
Werkt Pokémon Go wel fatsoenlijk onder een 1G Ram foon? Zie wel een requirement terugkomen van 2GB ram, dus voordat ik een goedkoper dingetje aanschaf wil ik daar natuurlijk zeker van zijn :)

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Niet online
Ik zou die 2gb aanhouden, dat lijkt me wel nodig.

• Chris van der G

Chris van der G

Tailchakra

Akaendra schreef op woensdag 13 juli 2016 @ 12:01:
Werkt Pokémon Go wel fatsoenlijk onder een 1G Ram foon? Zie wel een requirement terugkomen van 2GB ram, dus voordat ik een goedkoper dingetje aanschaf wil ik daar natuurlijk zeker van zijn :)
Vriend van mij heeft een galaxy s3. Blijkt prima te werken

Pixel 8 Pro | Machine Gen 6 Hybrid Smartwatch Smoke | Kobo Aura One | Xbox Series S | PS 5 | Switch OLED

Verwijderd

Topicstarter
Kek schreef op woensdag 13 juli 2016 @ 11:27:

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/LkaDwFa.jpg

• filthymushroom
  • Laatst online: 23:10
Ik vermoed dat 2GB wel nodig is gezien dat mijn HTC One M7 het ook al enigzins benauwd krijgt in de Pokemon GO app. Zeker weten doe ik het niet, ik heb geen 1GB phone meer liggen om te testen helaas.

• Bellerophon
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 23-10-2025

Bellerophon

Persona non grata

Chris van der G schreef op woensdag 13 juli 2016 @ 12:03:
[...]

Vriend van mij heeft een galaxy s3. Blijkt prima te werken
Wel met Android 4.4?

PSN: Bellerophon-

• Chris van der G

Chris van der G

Tailchakra

Geroot uiteraard

Verwijderd

Ik heb een LG D331 met 1GB en daar draait die prima op. Het zal met 2GB vast wel wat smoother en sneller gaan, maar ik heb nog niks hinderlijks ontdenkt. Behalve dat de app er wel een paar keer is uitgeklapt als ik bijvoorbeeld Pokémon wil upgraden. Ik weet niet of dat door het gebrek aan geheugen komt of dat het serverproblemen zijn.

• Dopiej
grr.. 9 pokemon in de buurt.. kan ze alleen niet vangen want zitten midden in fabriek en geen incense meer :( anders kon ik ze lokken..
moet nog is zo'n enquete krijgen dan hebk wel genoeg voor 1 zo'n ding te kopen xD

• filthymushroom
  • Laatst online: 23:10
Dopiej schreef op woensdag 13 juli 2016 @ 12:08:
grr.. 9 pokemon in de buurt.. kan ze alleen niet vangen want zitten midden in fabriek en geen incense meer :( anders kon ik ze lokken..
moet nog is zo'n enquete krijgen dan hebk wel genoeg voor 1 zo'n ding te kopen xD
Enquete?

• Kuusj
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 16:16

Kuusj

Ofwel varken in 't Limburgs

filthymushroom schreef op woensdag 13 juli 2016 @ 12:03:
[...]

Ik vermoed dat 2GB wel nodig is gezien dat mijn HTC One M7 het ook al enigzins benauwd krijgt in de Pokemon GO app. Zeker weten doe ik het niet, ik heb geen 1GB phone meer liggen om te testen helaas.
Ik heb nog een Moto G 1st gen liggen, ik zal eens kijken wat die daar op doet. Pixarnl was me voor!

Hmm, ik wil wel weer een rondje wandelen, maar ze verwachten onweer voor Limburg dus ik weet niet of dat zo slim is. Misschien kan ik dan wel Pikachu's vinden :9 :D !

9800X3D - RX 6900XT - Volvo S40 T5 '10 - Kever '74

• Dopiej
ja die google opinion rewards app..
Pagina: 1 ... 51 ... 115 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Middels deze link kan je raadplegen waar er stops en gyms in de buurt te vinden zijn.

Online IV calculator

Het is niet de bedoeling dat hacks en cheats besproken worden op dit forum. Het druist in tegen de EULA van de game en dus is het niet gewenst op Tweakers.