[iOS/Android] Pokémon Go Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 31 ... 115 Laatste
Acties:
  • 325.919 views

• CrawlFish
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 18-07-2024
Robolokotobo schreef op maandag 11 juli 2016 @ 13:04:
Ik had zonet mijn eerste battle bij een gym. Er stond een level 257 pidgeotto, dus ik dacht een Fearow (level 69) is een max evolved Pokémon, die zet ik er tegen over. Toen begon het gevecht, en ik dacht ik mag vast als eerste aanvallen. Maar het gevecht was nog niet begonnen of mijn Fearow kreeg een paar rake klappen en ik had verloren. Een paar Pokémon maar even goed levelen en dan maar eens weer proberen
Er is geen eerste die mag beginnen he.. Het is gewoon hersenloos op je scherm tikken tot die andere kapot is 8)7

• bastanl
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 23-07-2023
Ypho schreef op maandag 11 juli 2016 @ 12:31:
Oh, en als je een gym "defend" moet je dan je beloning ophalen door er langs te lopen, of krijg je die sowieso?
Nee kan bij het menu waar je ook je pokebals kan kopen, rechts bovenaan, En als je een luremodule neerlegt dan spawnen er pokemon in een straal van 50 meter ongeveer, je kan ook meestal een pokemon die aan de overkant van de straat verschijn toch vangen, als je er maar op kan klikken en er ongeveer max 1 voetje vanaf zit

• RobinNL
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 07:38
Verwijderd schreef op maandag 11 juli 2016 @ 12:39:
Is er al ergens een overzicht van wat mensen uit een ei van 10km hebben gekregen? Hoor wel al veel goede pokemons.
2km eieren: https://twitter.com/Pokem...status/752273134489710592
5km eieren: https://twitter.com/Pokem...status/752273602653794304
10km eieren: https://twitter.com/Pokem...status/752273758723796992

AMD Ryzen 9 5900X • Gigabyte X570 Aorus PRO • G.Skill Ripjaws V F4-3600C16D-32GVKC • AMD Radeon RX 6900 XT • Samsung 850 EVO 1TB • Intel 660p 2TB • Corsair Obsidian 500D RGB SE • Corsair RM750x

• Steevo_S
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 16-12-2025
C'est moi :)

Clash of Clans - MISSeR :: #Y0JU9R98 ::

• Stefan22
  • Registratie: November 2013
  • Niet online
Weet niet als ik dit mag vragen, maar hoe zit het met het APK bestand en de updates die er na het installeren uitgebracht worden? Hoe moet ik die updates installeren?

• Robolokotobo
  • Laatst online: 15-01 03:44
CrawlFish schreef op maandag 11 juli 2016 @ 13:11:
[...]

Er is geen eerste die mag beginnen he.. Het is gewoon hersenloos op je scherm tikken tot die andere kapot is 8)7
Ok haha. Gewoon een beetje op de tegenstander tikken? Ik had begrepen dat je ook moest dodgen, en dacht daarom dat het om en om zou zijn

Ryzen 7 5700X 16GB RTX 5060 1TB NVMe

• Gertjuhjan
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 27-11-2025

Gertjuhjan

Software Engineer

Stefan22 schreef op maandag 11 juli 2016 @ 13:12:
Weet niet als ik dit mag vragen, maar hoe zit het met het APK bestand en de updates die er na het installeren uitgebracht worden? Hoe moet ik die updates installeren?
Nieuwe APK downloaden. Mocht hij gereleased zijn in Nederland kan je gewoon updates pakken uit de store.

Xbox: Gulpener88

• palko
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 05-01 14:41
Stefan22 schreef op maandag 11 juli 2016 @ 13:12:
dan zal je een geupdate apk moeten installeren want de update komt natuurlijk niet binnen via de play store :P

• garriej
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 05-01 11:49

garriej

Ik las ondertieten.

Robolokotobo schreef op maandag 11 juli 2016 @ 13:13:
[...]

Ok haha. Gewoon een beetje op de tegenstander tikken? Ik had begrepen dat je ook moest dodgen, en dacht daarom dat het om en om zou zijn
Gewoon op je scherm rammen zelfs, hoeft niet eens op de tegenstander. Als het blauwe balkje onder je HP vol is even iets langer indrukken voor special attack.

• Stefan22
  • Registratie: November 2013
  • Niet online
Gertjuhjan schreef op maandag 11 juli 2016 @ 13:14:
[...]

Nieuwe APK downloaden. Mocht hij gereleased zijn in Nederland kan je gewoon updates pakken uit de store.
Ah oke bedankt. Ik neem niet aan dat als de app niet geupdate wordt, hij gelijk stopt met werken?

• tellavist
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 07-01 09:16
jurgenb1990 schreef op maandag 11 juli 2016 @ 13:04:
[...]

dit had ik laatst ook maar stonden 3 voetjes bij, om dat onder werktijd te gaan zoeken ben ik te veel tijd kwijt :P
Ik praat niet meer met die collega. :+

Een handtekening?!

Verwijderd

Nu een paar keer aangevallen, maar ben denk ik niet de enige die het 'klassieke' systeem van aanvallen veel leuker vond dan dit hersenloos op je scherm tikken? En de 1hp-bug maakt het ook niet echt leuk!

• CrawlFish
Robolokotobo schreef op maandag 11 juli 2016 @ 13:13:
[...]

Ja iedereen hoopte dat het a la gameboy zou zijn.. turn based.. maar dat is het helaas niet.. het is eigenlijk best wel saai. Zelfs het dodgen hoeft niet als je gewoon een sterke pokemon in zet.

ik hoop ten zeerste dat dit aangepakt wordt in de toekomst. Anders is het gewoon een lange grind naar je pokemon maxen en thats it. vroeger moest je nadenken over je attacks enzo.. nu niet.

• Gamenuubzor
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 16-11-2020
M'n lure deed het bij verschillende pokestops niet? Iemand enig idee?

• Robolokotobo
garriej schreef op maandag 11 juli 2016 @ 13:14:
[...]

Gewoon op je scherm rammen zelfs, hoeft niet eens op de tegenstander. Als het blauwe balkje onder je HP vol is even iets langer indrukken voor special attack.
Ah kijk aan. Maakt je nog wel meer kans om te winnen door een bepaalde soort pokemon tegenover de tegenstander te zetten?

[ Voor 15% gewijzigd door Robolokotobo op 11-07-2016 13:19 ]

• bastanl
CrawlFish schreef op maandag 11 juli 2016 @ 13:17:
[...]

Ja iedereen hoopte dat het a la gameboy zou zijn.. turn based.. maar dat is het helaas niet.. het is eigenlijk best wel saai. Zelfs het dodgen hoeft niet als je gewoon een sterke pokemon in zet.

ik hoop ten zeerste dat dit aangepakt wordt in de toekomst. Anders is het gewoon een lange grind naar je pokemon maxen en thats it. vroeger moest je nadenken over je attacks enzo.. nu niet.
Los van dat ik het eens ben dat gba style leuker zou zijn. Het maakt wel degelijk uit welke aanvallen je gebruikt (en van welk type ze zijn) Je kan met een flying pokemon makkelijk een bug pokemon verslaan die 100 cp hoger is, als je maar genoeg sterke flyingmoves hebt, Ook per aanval verschilt de attack waarde. Als je geluk hebt heb je een pokemon zoals mijn odish die 1grass en 1 fairy move heeft

• Chakotay
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 19-01 17:25

Chakotay

Lick here to continue

Zo, ook maar eens geinstalleerd op de werktelefoon. Op mijn privetoestel gaat het niet, android N...

Net in de lunchpauze even zo'n 2.5 km gelopen grotendeels door een park hier in de buurt dat helemaal vol zit met stops. Ondanks dat ik 22 stops heb meegepakt ben ik geen enkele pokemon tegengekomen. Soms was er wel een pulserend wit circeltje vlakbij waar ik dan even heen liep, maar zelfs daar spawnde niets. Is dat normaal?

Live for today, screw yesterday, hope for tomorrow...
Stichting eth0 | Twitter | Motorspul

• weszz
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 11-01 23:31
Collega doet werk internationaal dus die komt straks meerdere dagen in Duitsland. Ben er echt jaloers op :+ Ben wel benieuwd of het uit maakt welk land je in zit.

I'm not saying I'm Batman. But have you ever seen Batman and me in the same room at the same time.

• garriej
  • Laatst online: 05-01 11:49

garriej

Ik las ondertieten.

Robolokotobo schreef op maandag 11 juli 2016 @ 13:17:
[...]

Ah kijk aan. Maakt je nog wel meer kans om te winnen door een bepaalde soort pokemon tegenover de tegenstander te zetten?
Natuurlijk maakt dat verschil. Water is bijvoorbeeld sterk tegen vuur :+ er zijn vast wel lijstjes te vinden.

• bastanl

• tha_crazy
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 22:11

tha_crazy

Mafketel

Robolokotobo schreef op maandag 11 juli 2016 @ 13:17:
[...]

Yep, gisteren een 700 starmie tegen een flareon van 900+.
Die flareon werd dik ingemaakt.

Water Vs Vuur.

Ik heb nu een sterke electra erbij en dus gaan alle pidgeot's in de gyms er nu keihard aan :+

• CrawlFish
bastanl schreef op maandag 11 juli 2016 @ 13:19:
[...]

Los van dat ik het eens ben dat gba style leuker zou zijn. Het maakt wel degelijk uit welke aanvallen je gebruikt (en van welk type ze zijn) Je kan met een flying pokemon makkelijk een bug pokemon verslaan die 100 cp hoger is, als je maar genoeg sterke flyingmoves hebt, Ook per aanval verschilt de attack waarde. Als je geluk hebt heb je een pokemon zoals mijn odish die 1grass en 1 fairy move heeft
Mijn reactie was inderdaad iets te kort door de bocht, dit had ik ook wel gevonden (mijn pidgeot vs 780 electabuzz was niet leuk. 8)7 ) maar hoop dat het iets meer GBA style wordt

• Defo_
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 28-11-2025
Of dit overzicht:
https://images.nowloading...-catch-em-all-1049022.jpg

[ Voor 32% gewijzigd door Defo_ op 11-07-2016 13:30 ]

• Facerafter
  • Laatst online: 13-01 00:47
tha_crazy schreef op maandag 11 juli 2016 @ 13:29:
[...]

Yep, gisteren een 700 starmie tegen een flareon van 900+.
Die flareon werd dik ingemaakt.
hmpf. Ik kom niet eens boven de 200 cp uit.

• Pistolebob
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 15-01 13:46
http://www.pokemongofans....opic/amsterdam/#post-3419
Een vriendin van me die heeft mewto gevangen in Amsterdam en ik heb in Friesland entei gevangen ben nu op weg naar Amsterdam
:')

• jaydenjarno
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 29-12-2025
is er al bekend wanneer dit spel in de appstore van Nederland komt voor de iphone?

• bastanl

• mvds
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 19-01 15:12

mvds

Totally awesome!

Ik hoop dat ze de hele NL regio gaan resetten zodra hij officieel hier uitkomt :P :+

• tha_crazy

tha_crazy

Mafketel

Facerafter schreef op maandag 11 juli 2016 @ 13:30:
[...]

hmpf. Ik kom niet eens boven de 200 cp uit.
Veel levelen, alles vangen en veel evolven.
Naar mate je level hoger wordt, worden ook de pokemon hoger.

Ik ben nu level 17, en vang pigey's van 300cp.

Wel een tip, alles sparen en dan evolven met een lucky egg aan.
Dat levert dan 1000xp per evolve op

• tha_crazy

tha_crazy

Mafketel

mvds schreef op maandag 11 juli 2016 @ 13:32:
Ik hoop dat ze de hele NL regio gaan resetten zodra hij officieel hier uitkomt :P :+
Als ze veel spelers kwijt willen raken en van negatieve publiciteit houden doen ze dat ja :+

• Pistolebob
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 15-01 13:46
Verwijderd schreef op maandag 11 juli 2016 @ 13:33:
[...]

die zitten toch nog niet in het spel?
Precies.. dat heb ik ook gepost daar :P

• lubbertkramer
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 07:50
Zal niet gebeuren, de spelers die nu spelen zijn juist de echte fans van de game en het spel moet daarop voortbestaan, niet op de spelers die spelen vanwege de hype en na een week afhaken. Toch weer even vergelijking met Ingress, als ik zie hoeveel spelers beginnen en niet eens LVL8 bereiken (lvl wat iets betekend) dat is best veel :O

[ Voor 16% gewijzigd door lubbertkramer op 11-07-2016 13:38 ]

• mvds
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 19-01 15:12

mvds

Totally awesome!

lubbertkramer schreef op maandag 11 juli 2016 @ 13:34:
[...]

Zal niet gebeuren, de spelers die nu spelen zijn juist de echte fans van de game en het spel moet daarop voortbestaan, niet op de spelers die spelen vanwege de hype en na een week afhaken.
Ik denk dat het een het ander niet uitsluit. Mensen die nu ergens van een schimmige bron de APK downloaden kunnen ook best na een week ermee stoppen hoor. :P Misschien al eerder zelfs. :+

Maar het lijkt mij niet eerlijk wanneer iemand die netjes op de release wacht geen kans meer maakt doordat er al mensen alles op max hebben zitten. Dat heeft imho niks te maken met het zijn van "echte fan" of niet, maar eerder geen zin hebben in gezeik door het gebruiken van een app vanuit een bron die mogelijk niet te vertrouwen is.

• EricNL
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 06-01 07:17
weszz schreef op maandag 11 juli 2016 @ 13:21:
Collega doet werk internationaal dus die komt straks meerdere dagen in Duitsland. Ben er echt jaloers op :+ Ben wel benieuwd of het uit maakt welk land je in zit.
Toevallig net terug van een weekend Duitsland (Keulen) en ik merk 0,0 verschil. Zelfs de dichtheid m.b.t Pokestops vielen wel mee. Ja, in Keulen zaten veel Pokestops maar als ik het vergelijk met mijn huidige omgeving vind ik het behoorlijk meevallen. Daarnaast geen verschil gezien met het aanbod van Pokemons wat ik tegen kom.

My PC  Steam Profile  PSN: AfcaEricNL

• dragoncry
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 19-01 14:14
mvds schreef op maandag 11 juli 2016 @ 13:38:
[...]

Ik denk dat het een het ander niet uitsluit. Mensen die nu ergens van een schimmige bron de APK downloaden kunnen ook best na een week ermee stoppen hoor. :P Misschien al eerder zelfs. :+

Maar het lijkt mij niet eerlijk wanneer iemand die netjes op de release wacht geen kans meer maakt doordat er al mensen alles op max hebben zitten. Dat heeft imho niks te maken met het zijn van "echte fan" of niet, maar eerder geen zin hebben in gezeik door het gebruiken van een app vanuit een bron die mogelijk niet te vertrouwen is.
Mee eens, zou het jammer vinden om mijn voortgang te verliezen, aan de andere kant.... zou graag dingen anders hebben gedaan met wat ik nu weet :9

• weszz
[...]

Ga er maar niet vanuit dat ze resetten, dan zijn ze hoogstwaarschijnlijk 90% kwijt. En nu zit het juist in een piek. spijtig voor hen die wachten maar het zij zo. Misschien dat je ervoor kunt betalen om lvl 5 te worden :+

I'm not saying I'm Batman. But have you ever seen Batman and me in the same room at the same time.

• tha_crazy

tha_crazy

Mafketel

[...]

Mwa, gezien de snelheid van het levelen denk ik niet dat je je daar erg veel zorgen om moet maken.
Plus hoe zit dat dan met mensen die 10 uur per dag kunnen spelen tegenover mensen die maar 2 uur per dag kunnen spelen.

Er zullen altijd spelers voorlopen en spelers achterlopen.

• The_Ghost16
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 28-10-2025
Ze zullen echt niet iedere Nederlander resetten. Dit gaat ze veel te veel spelers kosten.

Kijk naar Clash Royale wat ook al eerder uit was (in Canada geloof ik). Die mensen hadden in het begin ook een gigantische voorsprong. Is ook gewoon zo gelaten voor de spelers die via via het spel hadden gedownload.

• lubbertkramer
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 07:50
[...]

Ik speel ook Ingress en daar was de release ook niet gelijk in NL maar is hetzelfde gebeurd, geen reset. Ik denk dat de fanbase juist het spel moet dragen vanwege de free-to-play en niet de reguliere players. Het is ook geen onbetrouwbare APK maar gewoon die de gebruikers in Australie/USA ook hebben, idem voor iOS gewoon "legit" alleen gedownload uit andere store.

• Kek
  • Laatst online: 19-01 12:44

Kek

3flix

net mijn eerset 200 pokecoins of hoe die dingen heten uitgegeven aan de 50 extra bagspace, leek mij de beste...

had ze gekregen met gyms

genoeg ballen en andere dingen, en zo kan ik meer dragen :D

• Draak1978
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 19-01 15:27
Hier een vaag probleempje met Pokemon Go op een Samsung S7. Ik heb geen full screen, dus mijn time out gaat iedere keer in na 15 seconden. Ik zie dus ook de tijdsbalk etc...
Iemand een oplossing er voor?

Enne speel nu op 3 accounts. 1 voor mijn zoon en 2 voor mijzelf. Ik blijf switchen:)

• RemkoDJ
  • Registratie: September 2006
Wat houdt dan "send to professor" in?

• Kalloewase
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 16-01 08:49
Draak1978 schreef op maandag 11 juli 2016 @ 13:45:
Hier een vaag probleempje met Pokemon Go op een Samsung S7. Ik heb geen full screen, dus mijn time out gaat iedere keer in na 15 seconden. Ik zie dus ook de tijdsbalk etc...
Iemand een oplossing er voor?

Enne speel nu op 3 accounts. 1 voor mijn zoon en 2 voor mijzelf. Ik blijf switchen:)
Ik heb mijn screen-timeout maar van 15 sec naar 10 minuten gezet. Tevens heb ik in het spel Battery Saver aangezet. Vervolgens telefoon op zijn kop in mijn broekzak en gaan :)

• ProjectB00man
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 19-01 16:39
RemkoDJ schreef op maandag 11 juli 2016 @ 13:47:
je stuurt je pokemon naar de professor toe en krijgt dan stardust en candy om je pokemon te evolven of sterker te maken

• tha_crazy

tha_crazy

Mafketel

Dan vermaalt de professor hem tot gruis en krijg je er een snoepje voor

• Mx. Alba
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 00:22
Pokémon "verkopen". Je krijgt er één candy voor dat type Pokémon voor in ruil.

Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.

• hexta
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 10-01 14:31
ProjectB00man schreef op maandag 11 juli 2016 @ 13:47:
[...]

je stuurt je pokemon naar de professor toe en krijgt dan stardust en candy om je pokemon te evolven of sterker te maken

SlaineMcRoth#2316 76561197992282479

• RemkoDJ
  • Registratie: September 2006
Dank jullie! :D

• SmokingSig
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 19-01 14:11
Ik had een ei van 5km -> Diglet met 10cp ... really..

• CrawlFish
SmokingSig schreef op maandag 11 juli 2016 @ 13:52:
Ik had een ei van 5km -> Diglet met 10cp ... really..
Beter dan pidgey's en ratata's!

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Mx. Alba schreef op maandag 11 juli 2016 @ 13:48:
[...]

Pokémon "verkopen". Je krijgt er één candy voor dat type Pokémon voor in ruil.
dat doe je met alle dubbele?

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

• CrawlFish
Ik hoop het ook, nu weet ik eindelijk hoe het werkt en kan ik betere beslissingen maken 8)7

• Robolokotobo
Picachu is mij vandaag ontsnapt nadat ik hem drie kaar achter elkaar had gevongen en hij weer uitbrak. Ik heb nu begrepen dat je bij moeilijk te vangen Pokemon het beste even kan wachten totdat ze rustig zijn. Ik heb vandaag wel een Gastly gevangen. Ik weet niet hoe bijzonder dat is maar is wel een hele dope Pokemon

• shoombak
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
himlims_ schreef op maandag 11 juli 2016 @ 13:54:
[...]

dat doe je met alle dubbele?
Met de mindere CP stats vermoed ik

• Roybs
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 19-01 14:19
Robolokotobo schreef op maandag 11 juli 2016 @ 13:56:
Picachu is mij vandaag ontsnapt nadat ik hem drie kaar achter elkaar had gevongen en hij weer uitbrak. Ik heb nu begrepen dat je bij moeilijk te vangen Pokemon het beste even kan wachten totdat ze rustig zijn. Ik heb vandaag wel een Gastly gevangen. Ik weet niet hoe bijzonder dat is maar is wel een hele dope Pokemon
Heb je Razzberries gebruikt? Dan worden pokemons makkelijker te vangen.

Verwijderd

tellavist schreef op maandag 11 juli 2016 @ 12:53:
Mijn collega heeft gewoon een blastoise in de "nearby" tab staan.
Hij is alleen zo dedicated aan zijn half uurtje pauze dat hij er niet eens met mij achteraan wil xD
Ik ga proberen ze telefoon te stelen zodat ik hem ook kan vangen :+
Ik heb er vorige week ook een gevangen :D helaas was het maar een CP 33 :(

• SmokingSig
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 19-01 14:11
Gastly is niet speciaal.

• Mu.siQ
  • Registratie: Februari 2009

Mu.siQ

XBL: MusiQ2

Mm, vet veel laten evolueren. Nu toch maar even opsparen weer en dan volgende keer met lucky egg doen. Met wat wandelen / fietsen naar afspraken kan het wel lekker snel gaan :)

Therefore I must know what I am doing. Maybe.

• Jeroenneman
  • Laatst online: 03-05-2024

Jeroenneman

Pre-order/Early Acces: Nee!

CrawlFish schreef op maandag 11 juli 2016 @ 13:54:
[...]

Beter dan pidgey's en ratata's!
Juist niet. Liever continu pidgeys en rattata's. Dan krijg je ook nog eens XP per evolutie.

| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340

• Audiowaste
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 14-01 09:01
En als je Great Balls hebt, gebruik die dan!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 20:41
kom ik terug vd pauze, gelijk +102 nieuwe forum berichten ><
anyway in de pauze waren er 2 Lures activated op de HTC, was erg blij :)

nothing stops this train

• Radiant
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

Radiant

Certified MS Bob Administrator

Kom je een Clefairy tegen, zijn je pokeballs op.. Fuuuuu

• Akaendra
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 19-01 15:25
Ach, heb in mijn lunch de foon van mijn collega meegrekegen, buiten wezen wandelen. Hij is nog niet zo heel hoog level, dus wat weedles/pidgeys/rattata en een horsea weten te vangen. Wel wat Jynx in de buurt maar niet achter aan gegaan anders te laat terug van pauze :P Morgen maar een andere route lopen ofzo :P

• matthijst
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 00:17
Moet je wat met die gym's, of kan je het spel prima zonder daar iets mee te doen spelen?
Paar van die Pokespots vlakbij, dus dan komt het denk ik neer op: rondwandelen om eieren uit te laten komen, en elke wilde pokemon die je tegenkomt verzamelen?

Haters everywhere but I don’t really care

• FoxLenny
  • Registratie: Februari 2008
  • Nu online
Inderdaad lekker druk hier...
Ik lees ook net dat om kwart over 3 Hart van Nederland een item hierover gaat opnemen bij Griffioen Uilenstede, Amstelveen. Ze willen er in ieder geval een hoop mensen bij hebben, dus mocht je in de buurt zijn ;)
Er worden een paar lures geplaatst en ze gaan vast ook naar de gym :P

[ Voor 3% gewijzigd door FoxLenny op 11-07-2016 14:32 ]

• EricNL
Potver! Zometeen toch echt de verhuurder hier vragen of het pand een meter of 15 verschoven kan worden. Telkens Pokemon zonder stapjes die dan net even verspringen....

• Santee
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 18-01 12:32
Seriously, had een Nidoran, of iig de tier2 van de mannelijke versie en had hem voedsel gegeven en 1 great bal en hij rende gelijk weg xD
App blijft onstabiel trouwens, hij crashed constant tijdens het vangen (miss server overload) en Gyms blijven raar, heb nu al 6x gehad dat een pidgeot op 1hp blijft staan en ik de app moet herstarten. Na 8 revives en vele potions had ik dacht ik de gym verslagen, was die van rood naar blauw gegaan ?? (ik ben geel), blijfbaar viel iemand anders hem tegelijk aan en claimde de gym? Wtf :/

• Maurice079
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 07:03
Zijn er nog meer mensen die problemen ondervinden met de GPS op IOS? Ik moet telkens m'n netwerkinstellingen resetten om ervoor te zorgen dat ie m'n locatie weer juist weergeeft. Is hier geen andere oplossing voor?

PSN: xMaurice93

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 20:41
Eigenlijk is het best makkelijk om een Gym over te nemen he? vooral als de gym lvl 1,2 of 3 is :)

nothing stops this train

• Goemies
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 16-01 19:15
Helemaal als je met meerdere personen bent.

• The_Ghost16
  • Laatst online: 28-10-2025
Maurice079 schreef op maandag 11 juli 2016 @ 14:01:
Zijn er nog meer mensen die problemen ondervinden met de GPS op IOS? Ik moet telkens m'n netwerkinstellingen resetten om ervoor te zorgen dat ie m'n locatie weer juist weergeeft. Is hier geen andere oplossing voor?
Nee geen last van met een iPhone 6 op de laatste iOS versie.

• Mx. Alba
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 00:22
Wilde ik net aan een collega Pokémon Go laten zien... Zit er een Pidgie op haar bureau, dus meteen ook het vangen van een Pokémon geshowd. :D

Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.

• weszz
Kol Nedra schreef op maandag 11 juli 2016 @ 14:04:
Eigenlijk is het best makkelijk om een Gym over te nemen he? vooral als de gym lvl 1,2 of 3 is :)
Wel erg vervelend als je de gym net leeg hebt, pokemon moet healen en er tussendoor iemand in gaat :+

• EricNL
Mx. Alba schreef op maandag 11 juli 2016 @ 14:08:
Wilde ik net aan een collega Pokémon Go laten zien... Zit er een Pidgie op haar bureau, dus meteen ook het vangen van een Pokémon geshowd. :D
Niet nadenken maar smijten met die Pokeballs. Nieuwe vangst gaat natuurlijk boven het introduceren *O*

• tha_crazy

tha_crazy

Mafketel

weszz schreef op maandag 11 juli 2016 @ 14:08:
[...]

Wel erg vervelend als je de gym net leeg hebt, pokemon moet healen en er tussendoor iemand in gaat :+
Nee hoor, die beuk ik er net zo hard weer uit :+

• bastanl
In mijn directe sociale omgeving is mij iets opgevallen.
Eerst springen alle kerels enthousiast bovenop deze game en trekken de weide wereld in. Hun vriendinnen al lachend achterlaten. Heb je die mannen weer met een stom spelletje.
Maar na een aantal dagen beginnen ze toch nieuwschierig mee te kijken. Tot je s'avonds op de bank zit en met een zacht lief stemmetje hoort: "hoe krijg ik dat pokemon ding ook alweer op mn telefoon schat?"

nu al 4 van dat soort verhalen gehoord

• vuurtjih
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 23:27
bastanl schreef op maandag 11 juli 2016 @ 14:11:
Eerst springen alle kerels enthousiast bovenop deze game en trekken de weide wereld in. Hun vriendinnen al lachend achterlaten. Heb je die mannen weer met een stom spelletje.
Maar na een aantal dagen beginnen ze toch nieuwschierig mee te kijken. Tot je s'avonds op de bank zit en met een zacht lief stemmetje hoort: "hoe krijg ik dat pokemon ding ook alweer op mn telefoon schat?"

Hahah herkenbaar, stiekem vinden ze het wel leuk.

1+12 | Polo 6R BlueGT 140PK | PS5

• tha_crazy

tha_crazy

Mafketel

M'n vriendin moest zondag werken, vroeg of ik anders niet mee pokemon ging vangen bij haar in het ziekenhuis :+
Die gaat van het weekend ook wel spelen, alleen is t een belgische dus is het met haar databundel erg lastig.

• mauro101
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 19-01 19:55
Ik heb dus een lure module.. maar ik kan hem niet gebruiken? 3m van mijn huis is een pokestop, maar hij zegt dat ik deze niet kan gebruiken!

hoe kan dit?

Battle.net tag

• Dopiej
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 20-11-2024

gaat hetzelfde bij mij worden denk ik :P
Vanavond ff rondje wandelen en vriendin lacht me uit 'Omg pokemon.. hoe oud ben je?'
maar denk dat ze over paar dagen ook dat vraagt xD

• WahWah
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 25-11-2025
Ik kreeg net een berichtje van een vriend die beweerde dat hij een Zapdos zag...bleek het een Fearow te zijn haha 8)7 Hij was zelfs de bus uitgestapt om hem te zoeken. Moest daarna weer 10min wachten op de volgende bus. Krijg ik nu weer een bericht: "Blastoise! weer uitgestap.." :D :D

• Gertjuhjan
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 27-11-2025

Gertjuhjan

Software Engineer

Mijn vriendin is allang blij dat ik wat meer beweging krijg:P

Zij heeft helaas het spel alweer verwijderd van haar telefoon. Het gebruikte te veel stroom:S

Xbox: Gulpener88

• EricNL
WahWah schreef op maandag 11 juli 2016 @ 14:14:
Ik kreeg net een berichtje van een vriend die beweerde dat hij een Zapdos zag...bleek het een Fearow te zijn haha 8)7 Hij was zelfs de bus uitgestapt om hem te zoeken. Moest daarna weer 10min wachten op de volgende bus. Krijg ik nu weer een bericht: "Blastoise! weer uitgestap.." :D :D
Geniaal _O- _O- _O-

• Marc3l
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 19-01 19:10
Vanochtend ook geïnstalleerd.

Net na de lunch een rondje gelopen en op jacht geweest met een collega.
Wat wel een beetje jammer is dat je beide gewoon dezelfde pokemons kan vangen.
Ook het zien van andere trainers lijkt mij wel een leuke optie (net zoals de navigatie app Waze).

• tha_crazy

tha_crazy

Mafketel

mauro101 schreef op maandag 11 juli 2016 @ 14:13:
Ik heb dus een lure module.. maar ik kan hem niet gebruiken? 3m van mijn huis is een pokestop, maar hij zegt dat ik deze niet kan gebruiken!

hoe kan dit?
Je moet dan op dat witte vlakje boven de draaischijf drukken.
Dan kan je deze erin doen
WahWah schreef op maandag 11 juli 2016 @ 14:14:
Ik ga vanavond onderweg naar huis met de moto ook overal stoppen, weet wel wat leuke plekjes waar misschien wat te vinden is.

[ Voor 42% gewijzigd door tha_crazy op 11-07-2016 14:16 ]

• bastanl
mauro101 schreef op maandag 11 juli 2016 @ 14:13:

hoe kan dit?
Op de pokestop tikken en dan boven het het cirkeltje met het plaatje zit een klein ovaaltje, daar moet je op tikken. dan kan je je module er instoppen

• Stiefoe
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 07-01 08:41
Ik heb het geluk dat ik precies op mijn werkplek 2 pokestops heb, inmiddels na een ochtendje 300 pokeballs 20 revives e.d. :)

maatjes natuurlijk jaloers.. ben nu op met hun accounts ook even balls aan het claimen . niet helemaal de intentie van het spel natuurlijk, maarja beter dan betalen haha

• Ashtaria
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 22-11-2025
straks 40 minutjes aanschuiven op de autostrade. Hopelijk wordt het leuk :)

Verwijderd

Gekkenhuis hier aan het water waar een school vlakbij zit! overdag paar 100 pubers met de telefoon en s'avond met de hond uitlaten volwassen kerels die bezig zijn xD

• BlazeMuis
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 19-01 12:00
M'n vriendin heeft een pokestop op haar werk.. En dat verteld ze mij nu pas. Straks maar ff rondtoeren met de auto zodra ze vrij is xD.

• DropjesLover
  • Registratie: November 2004
  • Nu online

DropjesLover

Dit dus ->

Musta schreef op maandag 11 juli 2016 @ 11:36:
[...]

Je krijgt wel xp als je bag vol is hoor, alleeen geen items
Meerdere keren gehad, "your bag is full" en bij wegklikken geen exp :/
Items verwijderd uit bag, opnieuw geprobeerd, wel exp...

BThGvNeOA
Bond Tegen het Gebruik van Nutteloze en Onbekende Afkortingen!
Gewoon uitschrijven wat je bedoelt is zo moeilijk niet... PR (persoonlijk record?), ICE/M/A (verbrandingsmotor?), kdv (kinderdagverblijf), DA (dierenarts?)etc...,

• Kazu
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 21:02
Wel interessant om te zien dat alle starters alleen uit de 2 km eieren komen :P

PS5 PSN: UnrealKazu

• EricNL
DropjesLover schreef op maandag 11 juli 2016 @ 14:17:
[...]

Zojuist nog 2 Pokestops gepakt met de melding: Bag is Full en toch tot 2x toe 50 exp gekregen...

Edit: 4 Pokestops nu met volle bags --> 4x 50 exp. Duurt wel 1 á 2 seconde voor je de +50 Exp pop-up ziet...

[ Voor 13% gewijzigd door EricNL op 11-07-2016 14:19 ]

• mauro101
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 19-01 19:55
tha_crazy schreef op maandag 11 juli 2016 @ 14:15:
[...]

Je moet dan op dat witte vlakje boven de draaischijf drukken.
Dan kan je deze erin doen
bastanl schreef op maandag 11 juli 2016 @ 14:15:
[...]

Op de pokestop tikken en dan boven het het cirkeltje met het plaatje zit een klein ovaaltje, daar moet je op tikken. dan kan je je module er instoppen
gevonden! thanks!

Battle.net tag

• tha_crazy

tha_crazy

Mafketel

[...]

Of gewoon net als mij 3x de bag upgrade kopen :X

• Musta
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 17-01 14:49
[...]

hmm raar, ik hbe altijd xp gekregen en helft van de tijd zit mn bag vol. Altijd 50xp

NS FC: SW 2742 0448 8213

• HeatWave
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 20-12-2025

HeatWave

Back to my tweakersroots!

het halve internet ligt inmiddels plat (mbt apk/ios-apps) lijkt het wel :P.

Hier rond het vondelpark is het wel erg druk zo met pokemon, pokestops etc, jammer dat ik aan het werk ben :P.

A gentle wave of heat flows over the GOT forum | Specs!

• EricNL
Waar ik eigenlijk ook wel een beetje benieuwd naar ben is of Tweakers statistieken bijhoud van Topics etc. We zitten nu al op 124 pagina's...

• lf2
  • Laatst online: 06-10-2025

lf2

Je valt je eigen gym aan om een Pokemon erin te stoppen maar je mag maar met een Pokemon aanvallen
Pagina: 1 ... 31 ... 115 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Middels deze link kan je raadplegen waar er stops en gyms in de buurt te vinden zijn.

Online IV calculator

Het is niet de bedoeling dat hacks en cheats besproken worden op dit forum. Het druist in tegen de EULA van de game en dus is het niet gewenst op Tweakers.