[iOS/Android] Pokémon Go Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 112 ... 115 Laatste
Acties:
  • 324.351 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pixels66
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 08:08
Wie kan mij uitleg geven over het grijze venster rechtsonder? Ik snap dat het aangeeft welke er dichtbij zijn, maar hoe werkt het verder? Ik zie ook dat je er dan een aan kunt tikken waar een cirkel omheen verschijnt, maar wat het doet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Larkinzzz
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 20-11-2024
Hopelijk is de server na half 12 weer wat rustig, nu is iedereen na die update tegelijk aan het inloggen. Eerst maar ff avondetappe kijken dus. <+:)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• T homass
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 12-07 23:07
Vandaag naar Meijendel Wassenaar gefietst. Veel evees gevangen, charmander op de nearby list gezien en Ponyta gevangen. Geen Pokemon's op t strand van Meijendel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• theduke1989
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 13-08 20:54
pixels66 schreef op woensdag 20 juli 2016 @ 21:58:
Wie kan mij uitleg geven over het grijze venster rechtsonder? Ik snap dat het aangeeft welke er dichtbij zijn, maar hoe werkt het verder? Ik zie ook dat je er dan een aan kunt tikken waar een cirkel omheen verschijnt, maar wat het doet?
De nearby pokemon zijn gewoon alle pokemon in de buurt je kan verwachten of al hebt.
Is de pokemon nog grijs dan heb je hem nog niet gezien maar is wel in de buurt. Zijn de pokemon gewoon in kleur dan heb je ze al gezien en zijn ze in de buurt.

Daarnaast de voetstappen geven aan hoe ver een pokemon kan zijn.
Echter is er een glitch nadat de spel was ''gehackt'' is het nog niet verholpen waardoor je constant 3 voetjes onder de pokemon ziet. Maar 1 voet is volgens vele +/- 50 meter dus je kan behoorlijk veel lopen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zsub
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 13:37
Op dit moment helemaal niks. Ze hebben de beoogde functionaliteit uit gezet om de servers te ontlasten. Normaal zie je daar een aantal voetjes, hoe minder voetjes, hoe dichterbij de pokemon je bent. Op die manier kan je dus gericht op zoek naar pokemon die je nog niet hebt. Op dit moment heb je daar andere middelen voor nodig die niet gewenst zijn op Tweakers.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dope3112
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 13-01 18:21
Suicyder schreef op woensdag 20 juli 2016 @ 21:53:
[...]

Nja ik heb al dagen een charizard ofzoiets vlakbij huis, maar kan hem niet vinden :+
i feel yuh
daar hoort eigenlijk een 3 stappen systeem in te zitten, hoe minder voetjes hoe dichterbij je bent, maar het is jammer genoeg al een tijdje uitgeschakeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pixels66
  • Laatst online: 08:08
T homass schreef op woensdag 20 juli 2016 @ 21:59:
Vandaag naar Meijendel Wassenaar gefietst. Veel evees gevangen, charmander op de nearby list gezien en Ponyta gevangen. Geen Pokemon's op t strand van Meijendel.
Grappig, daar waren wij vanmiddag ook.. Was jij niet van team geel die onze gym gelijk veroverde? Wij waren rood en blauw..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomski1986
  • Laatst online: 20-07 16:36
Het zijn me daar wel fucking amateurs bij Niantic. Text fixes doen ze, maar zorgen dat de servers stabiel zijn lijkt me te ver gezocht voor hun.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tomski1986 schreef op woensdag 20 juli 2016 @ 22:10:
Het zijn me daar wel fucking amateurs bij Niantic. Text fixes doen ze, maar zorgen dat de servers stabiel zijn lijkt me te ver gezocht voor hun.
Ze waren dan ook met de Text Fixes bezig, duhh |:(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FitzChevalric.
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 12-08 21:39
Ze hebben problemen in 3 jaar ingress nooit kunnen oplossen, ik heb er weinig hoop in dat ze het nu wel zouden kunnen. Ingress is bijna EA van de apps.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cwookie
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 13-08 00:05
Want het fixen van servers voor tientallen miljoenen mensen is ook evenveel werk als een beetje tekst aanpassen..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vorkie
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Toch wel handig zo'n efteling abonnement en er 10 minuten vanaf wonen :-)

Walhalla voor de spelers iig, veel te vangen, veel pokestops en er worden genoeg lures geplaatst elke keer.

En van 1700 tot 1930 daar rond gelopen zonder server problemen, pas daarstraks, met het laatste stukje van de 2 km eieren problemen, uit eentje een onix, de andere moet nog 3 meter :p

[ Voor 33% gewijzigd door Vorkie op 20-07-2016 22:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flimovic
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 09:40

Flimovic

PC Gamer / BBQ-liefhebber

Tering.... zet ik per ongeluk een lucky egg in, zijn de servers dermate brak dat ik een half uur lang vrijwel niks heb kunnen evolven :( :( :( :(

Steam/Discord: Flimovic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• To easy
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 13-08 22:19
Vorkie schreef op woensdag 20 juli 2016 @ 22:15:

Walhalla voor de spelers iig, veel te vangen, veel pokestops en er worden genoeg lures geplaatst elke keer.
Zoals welke speciale heb je daar gevangen als ik vragen mag haha?

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Marselaar
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 13-08 18:38
Flimovic schreef op woensdag 20 juli 2016 @ 22:15:
Tering.... zet ik per ongeluk een lucky egg in, zijn de servers dermate brak dat ik een half uur lang vrijwel niks heb kunnen evolven :( :( :( :(
Unlucky egg dus

PSN: Marselaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuusj
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 12-08 16:35

Kuusj

Ofwel varken in 't Limburgs

Bah bah bah ok nu word ik zelfs kwaad. Zit er een Ponyta in de buurt (heb ik nog niet), doen de servers het niet haha.

9800X3D - RX 6900XT - Volvo S40 T5 '10 - Kever '74

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandos582
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 12-08 07:35
kuusj98 schreef op woensdag 20 juli 2016 @ 22:18:
Bah bah bah ok nu word ik zelfs kwaad. Zit er een Ponyta in de buurt (heb ik nog niet), doen de servers het niet haha.
heel goed, minder exp voor jou O-)
Ze verdienen letterlijk bakken met geld, maar een nieuwe server kopen kunnen ze niet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vorkie
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
To easy schreef op woensdag 20 juli 2016 @ 22:17:
[...]

Zoals welke speciale heb je daar gevangen als ik vragen mag haha?
Als ik in de app kon :p

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Flimovic

Flimovic

Dat kan je wel stellen. En ook mijn insense dus voor niks gebruikt grrrrr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuusj
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 12-08 16:35

Kuusj

Ofwel varken in 't Limburgs

rolandos582 schreef op woensdag 20 juli 2016 @ 22:19:
[...]

heel goed, minder exp voor jou O-)
Ze verdienen letterlijk bakken met geld, maar een nieuwe server kopen kunnen ze niet.
Haha ja want ik krijg al zo veel XP in dit hol. Twee huizen en een mesthoop.

9800X3D - RX 6900XT - Volvo S40 T5 '10 - Kever '74

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
  • Laatst online: 15:09
Flimovic schreef op woensdag 20 juli 2016 @ 22:20:
Dat kan je wel stellen. En ook mijn insense dus voor niks gebruikt grrrrr
Wanneer deed je dat dan? Er is al 3 kwartier te lezen dat het brak is, niet handig als je dan toch een insence aan zet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cobiwan
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
Net incense, lure module en lucky egg gecombineerd, kan ik maar 1/3 van de tijd gebruiken door server problemen.....

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Larkinzzz
Je kan al die troep ook beter alleen tussen 8:00-16:00 of na 23:30 gebruiken. Al dagen zo dat de servers moeilijk op andere tijdstippen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denniz0229
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 13-08 15:48
Larkinzzz schreef op woensdag 20 juli 2016 @ 22:24:
Je kan al die troep ook beter alleen tussen 8:00-16:00 of na 23:30 gebruiken. Al dagen zo dat de servers moeilijk op andere tijdstippen.
Precies dit, zo is het al 1,5 week :9

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rolandos582
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 12-08 07:35
kuusj98 schreef op woensdag 20 juli 2016 @ 22:20:
[...]

Haha ja want ik krijg al zo veel XP in dit hol. Twee huizen en een mesthoop.
Verkeerd boer harms niet met de kippen en de koeien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
Larkinzzz schreef op woensdag 20 juli 2016 @ 22:24:
Tussen 23:30 en 16:00 (al zou ik misschien 15:00 aanhouden) dus :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 038Zwolle
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 15:23
Toch liep het bij mij vandaag beter dan voorgaande weken. Had er wel vertrouwen in... Helaas...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flimovic

Flimovic

TheBrut3 schreef op woensdag 20 juli 2016 @ 22:21:
[...]

Wanneer deed je dat dan? Er is al 3 kwartier te lezen dat het brak is, niet handig als je dan toch een insence aan zet.
Ongeveer 45 min geleden. Ik was aan t kijken bij m'n items en klikte lucky egg aan. Tikte nog keer op t scherm, had wel verwacht dat er een popup kwam met de vraag of ik t wou inzetten, maar nee dus, ik had em toen al ingezet.
Wilde het beste er van maken, dus heb maar een incense er bij ingezet, maar was behoorlijk weggegooid allemaal.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
Flimovic schreef op woensdag 20 juli 2016 @ 22:26:
had wel verwacht dat er een popup kwam met de vraag of ik t wou inzetten, maar nee dus
Klopt, je krijgt geen pop-up. Je krijgt het ei in het midden van je scherm en als je er nogmaals op drukt activeer je het.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flimovic

Flimovic

TheBrut3 schreef op woensdag 20 juli 2016 @ 22:27:
[...]

Klopt, je krijgt geen pop-up. Je krijgt het ei in het midden van je scherm en als je er nogmaals op drukt activeer je het.
Daar ben ik dus nu ook achter :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beantherio
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 12-08 08:52
FitzChevalric. schreef op woensdag 20 juli 2016 @ 22:12:
[...]

Ze hebben problemen in 3 jaar ingress nooit kunnen oplossen, ik heb er weinig hoop in dat ze het nu wel zouden kunnen. Ingress is bijna EA van de apps.
Ik heb Ingress nooit gespeeld maar waren de problemen daar vergelijkbaar met de problemen met Pokémon GO van nu? Dat zou dan weinig hoop geven. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

P-Nut schreef op woensdag 20 juli 2016 @ 19:31:
[...]

Hoe kan je dat zelf draaien dan? Of is het niet toegestaan?
Probeer eens een zoekopdracht met: python pokemon go map master

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Humma Kavula
  • Registratie: Juni 2008
  • Niet online

Humma Kavula

Don't vote for stupid

beantherio schreef op woensdag 20 juli 2016 @ 22:36:
[...]

Ik heb Ingress nooit gespeeld maar waren de problemen daar vergelijkbaar met de problemen met Pokémon GO van nu? Dat zou dan weinig hoop geven. :/
Nee, speel vanaf 2012 ingress maar zoals het nu met Pokemon gaat is echt anders, logisch ook aangezien ze nu al de meest gebruikte app zijn onderhand. Dat ging bij ingress lang niet zo snel.
FitzChevalric. schreef op woensdag 20 juli 2016 @ 22:40:
[...]

Ja, ze konden toen al hun eigen succes niet echt aan. Vooral helpdesk is droevig, duurt weken tot ze reageren. Vooral extreem veel cheaters en af en toe een mass ban maar daarna kon je gewoon met een ander account weer verder cheaten.
Nogmaals nee, dit is niet te vergelijken. Ja ze hadden daar ook wel eens wat bugs maar de meeste serverlag kwam bij anomalies, maar ik twijfel of dat ook niet aan de telecomaanbieder lag op dat moment. Voor wat betreft cheaten; hoe wil je dat nou actief bestrijden? Hoe kan je een waterdicht systeem maken zonder echte gebruikers te kwetsen? Dat is dus verdomd moeilijk

[ Voor 44% gewijzigd door Humma Kavula op 20-07-2016 22:45 ]

Wear Sunscreen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FitzChevalric.
[...]

Ja, ze konden toen al hun eigen succes niet echt aan. Vooral helpdesk is droevig, duurt weken tot ze reageren. Vooral extreem veel cheaters en af en toe een mass ban maar daarna kon je gewoon met een ander account weer verder cheaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UrbanSnEAky
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 13-08 22:29
Wat een enorme drukte bij Dierenpark Amersfoort. Bij mij was het niet de server die moeilijk deed, maar mijn mobiele internet verbinding...
Niet echt goede pokémon kunnen vangen, alleen een wigglypuff van 600 cp en dat was het dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FitzChevalric.
Als ik rondkijk op PokéVision zijn de zeldzame Pokémon's ook echt zeldzaam. Bijna niet nuttig om in mijn stadje naar buiten te gaan want het zijn bijna constant dezelfde Pokémon's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thalaron
  • Laatst online: 15:29
[...]

Ik mag hopen dat Nintendo dat niet zal gaan pikken. Iets met naamsbekendheid. Nintendo heeft er weinig aan als ze de naam "Pokemon" gaan linken met "instabiele shit"

SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beantherio
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 12-08 08:52
FitzChevalric. schreef op woensdag 20 juli 2016 @ 22:40:
[...]

Hmm.. da's andere koek dan Nintendo's "Seal of quality". :/

Je zou eigenlijk hopen dat Nintendo, als belanghebbende, zich eens actief ging bemoeien met de technische kwaliteit van dit spel. Daar zijn ze heel erg goed in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ok wtf.. Heb perongeluk op sign in other account, ipv Retry geramd.. (Geen verbinding)
Kom er nu al twee uur niet meer in :( :( :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
Maar welke Pokémon zien jullie als zeldzaam dan? Volgens mij zijn, afhankelijk van je gebied, andere Pokémon zeldzaam. Er zijn zover ik weet maar 5 Pokémon die niet voorkomen in het wild bij Pokémon Go.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thalaron
Net een half uur gewandeld (met de hondjes) en langs zo'n 16 Pokestops gekomen. 2 werkten er. 6 crashes. Toen ik halverwege eindelijk weer ingelogd was wilde niets om me heen laden (geen beesten/stops/gyms)... Enige wat wel werkte was het tellen van meters gelopen dus ben er verder maar vanaf gebleven...

Wat hier eerder al aangegeven is: Spelen tussen 8 en 15 uur is de beste "oplossing"
Vanmorgen om 5 uur liep hij zelfs 2x vast }:|

SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaarheid
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 27-03-2024
Pokemon GONE, wel 2 charmanders en n golduck gevangen vanochtend :0

[ Voor 69% gewijzigd door Gaarheid op 20-07-2016 22:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Toch uniek dat een simpele game een hype is geworden. Snapchat, Candycrush en alle andere apps zijn er niks meer bij!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mercapto
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 12-08 11:13
Vorkie schreef op woensdag 20 juli 2016 @ 22:15:

En van 1700 tot 1930 daar rond gelopen zonder server problemen, pas daarstraks, met het laatste stukje van de 2 km eieren problemen, uit eentje een onix, de andere moet nog 3 meter :p
Ik ben benieuwd...
De Efteling ligt naast de Loonse en Drunense duinen, een grote zandbak...lopen daar soms ook desert/rock/fire pokemons?
Ik ben zelf vandaag bij een kleine zandverstuiving geweest maar dat leverde niks op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thalaron
Verwijderd schreef op woensdag 20 juli 2016 @ 22:48:
Toch uniek dat een simpele game een hype is geworden. Snapchat, Candycrush en alle andere apps zijn er niks meer bij!
Jawel hoor ;)
Alleen doet men die vanuit de bank haha

Gvd... Nog 1 Eevee nodig en die zit hier achter in de tuin *O*
Server uiteraard niet bepaald behulpzaam -O-

Had er een fruitstuk en een Ultrabal op gesmeten... nu nog hopen dat de servergoden mij meezitten :+
Edit: Gotcha >:)

Net even de nieuwe over de rekentool gegooid. Heeft helaas wel een wat lage cp362 echter:
4 possible IV combinations found with an average perfection of 90.0%.
12.0 14 15 12 91.1%
12.0 15 13 12 88.9%
12.0 14 14 13 91.1%
12.0 15 12 13 88.9%

Lijkt me ondanks een lage start niet heel verkeerd?

[ Voor 50% gewijzigd door Thalaron op 20-07-2016 23:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• readytoflow
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
Ik snap iets niet. Vlakbij een sperlveldje hier is een Pokestop. Dus ik zeg tegen mijn zoontje: gaan we daar na het eten nog even naar toe wn dan zetten we een pokemonval (een lure dus). Maar daar aangekomen kon ik dat ding niet selecteren? Hoe werkt dat dan? Ik heb er 3?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

readytoflow schreef op woensdag 20 juli 2016 @ 23:02:
Ik snap iets niet. Vlakbij een sperlveldje hier is een Pokestop. Dus ik zeg tegen mijn zoontje: gaan we daar na het eten nog even naar toe wn dan zetten we een pokemonval (een lure dus). Maar daar aangekomen kon ik dat ding niet selecteren? Hoe werkt dat dan? Ik heb er 3?
Je klikt op de Pokéstop, dan zit daar boven in het midden een wit vakje, klik daarop en je kan je lure activeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thalaron
readytoflow schreef op woensdag 20 juli 2016 @ 23:02:
Ik zou dat sowieso niet nu doen... Na 15:30 in elk geval teveel kans dat hij compleet blijft hangen.
Over hoe: Wanneer je zo'n stop selecteerd zie je erboven een leeg vakje, daar kan je op klikken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mprkooij
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 15:25
Snap niet dat Pokemon Go is uitgerold in Japan... Ze weten dat de servers het niet aan kunnen en toch doen ze dit... Doe dan eerst iets aan de capaciteit. Die Japanners kunnen nu ook niet spelen. Lekker geregeld dit.

[ Voor 9% gewijzigd door mprkooij op 20-07-2016 23:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 16:02
mprkooij schreef op woensdag 20 juli 2016 @ 23:08:
Snap niet dat Pokemon Go is uitgerold in Japan... Ze weten dat de servers het niet aan kunnen en toch doen ze dit... Doe dan eerst iets aan de capaciteit. Die Japanners kunnen nu ook niet spelen. Lekker geregeld dit.
Japan release is uitgesteld.

Haters everywhere but I don’t really care

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noaq
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 07-11-2020
'uitgesteld'
vermoedelijk spelen er al meer Japanners dit spel dan dat er belgen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Larkinzzz
noaq schreef op woensdag 20 juli 2016 @ 23:10:
'uitgesteld'
vermoedelijk spelen er al meer Japanners dit spel dan dat er belgen zijn.
Zijn er wel pokéstops enzo in Japan dan? In heel Zuid-Korea was maar 1 stad met pokéstops namelijk haha, dikke chaos in die stad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• readytoflow
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
:Z

Duh... Terwijl ik het typte vermoedde ik al zoiets...

Ach hij heeft toch een Dratini, Gastly en een Onyx gevangen. Toch het leukst voor hem, nieuwe pokemons. Hij weet de namen niet altijd maar hij weet wel bijna altijd wat ze kunnen en waarin ze evolueren.

Alleen lastig om een vijfjarige geduld bij te brengen. Vanmiddag heeft ie 15K sterrenstof er doorheen gedraaid. Ik zou niet weten waaraan want veel sterker zijn ze niet geworden :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SamD
  • Laatst online: 16-06 14:39
Mag je hier spawns posten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noaq
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 07-11-2020
Hoe verkregen? :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SamD
  • Laatst online: 16-06 14:39
Online data? :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Larkinzzz
Vast wel :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mprkooij
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 15:25
En ik maar denken dat de release van Japan voor serverproblemen zorgt.. Hmm jammer, kon net ff naar buiten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
Edit:
Had het net met een vriendin over gyms en van mij mogen ze eigenlijk wel een kleine aanpassing doen. Namelijk dat je alleen nog de kleur kan zien van de owners en het level van de gym. Dus niet hoeveel Pokémon er in zitten, welke en hoeveel CP ze hebben. Dit maakt de uitdaging al een stuk groter om ze te veroveren.
Neen, afaik is dat tegen de regels van Tweakers.

[ Voor 48% gewijzigd door TheBrut3 op 20-07-2016 23:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OMX2000
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 13-08 20:18

OMX2000

By any means necessary...

mprkooij schreef op woensdag 20 juli 2016 @ 23:08:
Wie zegt er dat er 1 enkel server park is voor de hele wereld. Ik denk eerder dat ze servers hebben in regionale server parken van Google/Amazon/Microsoft. Zou ook slimmer zijn dat Japanse servers niet lastig gevallen worden met requests uit Nederland.

Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benjamin-
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 13-08 17:39

Benjamin-

CrazyGunner#2385

TheBrut3 schreef op woensdag 20 juli 2016 @ 22:44:
Maar welke Pokémon zien jullie als zeldzaam dan? Volgens mij zijn, afhankelijk van je gebied, andere Pokémon zeldzaam. Er zijn zover ik weet maar 5 Pokémon die niet voorkomen in het wild bij Pokémon Go.
Zeldzaam zijn Pokemons die niet zomaar random spawnen. Er zijn zat Pokemons die heel erg veel spawnplekken hebben, maar je hebt er ook die hele specifieke spawnplekken hebben en ook echt niet overal spawnen.
Denk bijvoorbeeld aan Pokemons zoals Scyther, Electabuzz, Snorlax enz enz, wil je die hebben, dan moet je echt naar de specifieke plekken toe. Hoe minder plekken, hoe zeldzamer een Pokemon is.

Uiteraard hoe bijzonder iets is, hangt van de plek af. Heb jij vlakbij een Magmar spawn, dan is niemand onder de indruk, maar het feit dat die veel minder spawned dan vele andere, is duidelijk.

Het is trouwens ook niet zo dat alles wat minder vaak spawned opeens zeldzaam is. Eevee en Gastly zie je minder vaak dan vele andere Pokemon, maar ze zijn wel bijna overal wel een keer te vinden.
OMX2000 schreef op woensdag 20 juli 2016 @ 23:37:
[...]

Wie zegt er dat er 1 enkel server park is voor de hele wereld. Ik denk eerder dat ze servers hebben in regionale server parken van Google/Amazon/Microsoft. Zou ook slimmer zijn dat Japanse servers niet lastig gevallen worden met requests uit Nederland.
Dat zou logisch zijn en zal waarschijnlijk zijn, echter laten ze wel nog alles uiteindelijk via 1 server lopen, waardoor de hele wereld niet kan spelen.

[ Voor 19% gewijzigd door Benjamin- op 20-07-2016 23:39 ]

Nikon D7000 + grip, Sigma 70-200 f2.8, Nikon 18-200mm VR, Nikon 35mm f1.8, Nikon SB-900

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
[...]

Nou het gegeven dat wij in de avond een ruk connectie hebben (Lees als Amerika EN Australië wakker is) geeft toch wel aan dat ze dit niet doen. Er is duidelijk geen load balancing per regio/continent.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Ik meen iets gelezen te hebben dat alles over een IP werd gestuurd, van een cloudserver. Denk niet dat het de beste oplossing is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 20 juli 2016 @ 23:40:
[...]

Ik meen iets gelezen te hebben dat alles over een IP werd gestuurd, van een cloudserver. Denk niet dat het de beste oplossing is.
Nou dat vertelde een collega ook idd maar we konden de bron niet meer vinden.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Larkinzzz
http://www.mmoserverstatus.com/pokemon_go

Alles ligt eruit, ze zijn vast ergens mee bezig. Update of meer servers zou wel chill zijn :)
Hopelijk kan ik straks nog wel ff een uurtje spelen, bijna dagelijkse routine nu om na 12 uur een rondje te fietsen haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
Larkinzzz schreef op woensdag 20 juli 2016 @ 23:41:
Update of meer servers zou wel chill zijn :)
Er is vanavond al geupdate (waardeloze), 2 lijkt mij wat overdreven op 1 dag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
poor Leno schreef op woensdag 20 juli 2016 @ 22:43:
Ok wtf.. Heb perongeluk op sign in other account, ipv Retry geramd.. (Geen verbinding)
Kom er nu al twee uur niet meer in :( :( :(
Nog steeds niet.. Is dit "normaal" (voor nu) of moet ik nu aan een nieuw account beginnen te denken? -O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neomess
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 13:05

Neomess

neomess.nl

poor Leno schreef op woensdag 20 juli 2016 @ 23:50:
[...]

Nog steeds niet.. Is dit "normaal" (voor nu) of moet ik nu aan een nieuw account beginnen te denken? -O-
Dit is "normaal", alhoewel ik er nu wel weer in kom met een google account

Intel Core i5-6400 | Gigabyte GA-B150M-D3H | Gigabyte GV-R939G1 GAMING-8GD | Codegen 4U-500 | Scythe Mugen 2 Rev. B | Crucial Ballistix Sport BLS2C4G4D240FSA | Cooler Master GM G550M | Crucial M500 2,5" 240GB

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Larkinzzz
TheBrut3 schreef op woensdag 20 juli 2016 @ 23:42:
[...]

Er is vanavond al geupdate (waardeloze), 2 lijkt mij wat overdreven op 1 dag.
Afbeeldingslocatie: https://i.memecaptain.com/gend_images/a-4EEg.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• revertive
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 15-01 14:03
Neomess schreef op woensdag 20 juli 2016 @ 23:52:
[...]

Dit is "normaal", alhoewel ik er nu wel weer in kom met een google account
Ik kom er inderdaad in met een google account maar daar is ook alles mee gezegd :p geen pokemon dichtbij en kan verder ook niet veel doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RekZ
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Net als iedereen baal ik ook flink van die servers. Je zou toch denken dat ze met dit succes genoeg geld hebben voor wat extra servers.

Vanavond bleef ie ook weer hangen toen ik een andere gym had verslagen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thalaron
Kan hier met wat moeite wel steeds inloggen. Vervolgens duurt het een paar minuten voordat zaken ingeladen zijn. Klik 1 van de 2 Rattata's nabij me aan. Gooi Pokebal en hij hangt weer. Nu binnen 15 min. 3 keer. Indien ik op mijn werk zulke prestaties weg zou zetten voor 2 weken waren we failliet lol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiriaq
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 13-08 12:59
Thalaron schreef op donderdag 21 juli 2016 @ 00:17:
Indien ik op mijn werk zulke prestaties weg zou zetten voor 2 weken waren we failliet lol
Je moet op je werk ook geen Rattata's vangen >:)

[ Voor 29% gewijzigd door tiriaq op 21-07-2016 00:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GandalfTheGrey
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 01-12-2024

GandalfTheGrey

Remember, Remember..

Geweldige post _o-

Die gasten lachen zich waarschijnlijk nog echt rot ook :p

Computer Specs

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 06-08 02:35

NMe

Quia Ego Sic Dico.

RekZ schreef op donderdag 21 juli 2016 @ 00:12:
Net als iedereen baal ik ook flink van die servers. Je zou toch denken dat ze met dit succes genoeg geld hebben voor wat extra servers.
Zomaar even wat servers bijschalen is natuurlijk veel makkelijker gezegd dan gedaan. Daarnaast is het helemaal niet rendabel. Dit is typisch een soort game die twee weken na release veel minder druk gebruikt wordt. Op dat moment wil Niantic niet opgezadeld zitten met véél te veel servers die totaal geen doel meer dienen, te meer omdat de game eerst maar eens rendabel moet zien te worden. Vergeet niet dat het merendeel van alle spelers er geen cent aan uitgeeft.

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomski1986
NMe schreef op donderdag 21 juli 2016 @ 00:30:
[...]

Zomaar even wat servers bijschalen is natuurlijk veel makkelijker gezegd dan gedaan. Daarnaast is het helemaal niet rendabel. Dit is typisch een soort game die twee weken na release veel minder druk gebruikt wordt. Op dat moment wil Niantic niet opgezadeld zitten met véél te veel servers die totaal geen doel meer dienen, te meer omdat de game eerst maar eens rendabel moet zien te worden. Vergeet niet dat het merendeel van alle spelers er geen cent aan uitgeeft.
Vergeet ook niet dat die extra servers doorverkocht kunnen worden en vergeet ook niet dat ze 161000 dollar per kwartier verdienen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RekZ
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
[...]

Alleen al via Itunes aankopen wordt geschat dat Apple er 3 billion dollar aan gaat verdienen. Dan moeten Niantic en The Pokemon Company toch ook wel aardig wat krijgen neem ik aan.

http://thefly.com/landing...-seen-as-B-boon-for-Apple

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11:35

ShadowBumble

Professioneel Prutser

[...]

Mwa 35 Miljoen USD sinds launch lijkt mij geen slechte start ;) en dat terwijl de echt grote omzet markten er nog niet bij zitten ( China, Zuid-Korea & Japan)

http://nintendoenthusiast...ds-35-million-in-revenue/

"Allow me to shatter your delusions of grandeur."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• revertive
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 15-01 14:03
[...]

Amazon cloud servers on demand voor de wat drukkere perioden zou wel een mogelijkheid zijn volgens mij

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bartjeuhz
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 09-08 22:26
Vandaag even op de Nijmeegse zomerfeesten rondgelopen. Wat een menigte aan pokemon zoekers joh. :*) En toch nog best wat leuks gevonden.

Afbeeldingslocatie: http://i64.tinypic.com/148q5ia.png
Afbeeldingslocatie: http://i68.tinypic.com/2uz2xx5.png
Afbeeldingslocatie: http://i68.tinypic.com/a9pqmt.png

Steam: CatBearCow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spetzje
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 15-07 20:02
Bartjeuhz schreef op donderdag 21 juli 2016 @ 00:41:
Vandaag even op de Nijmeegse zomerfeesten rondgelopen. Wat een menigte aan pokemon zoekers joh. :*) En toch nog best wat leuks gevonden.

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Eevee is inmiddels een Vaporeon neem ik aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remzor
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 15:07
[...]

Je rolt wel een game uit in tal van landen waar, vergeet niet, erg veel mensen al geld in hebben gestopt. Om me heen eigenlijk vrijwel iedereen wel, al is het maar 10/20 eu p.p.
De game is sinds de release zeer slecht speelbaar, ik vind dat er wel een oplossing voor moet komen. Ze verliezen klanten en het is natuurlijk ook geen service naar de betalende klant toe. Van elk willekeurig ander bedrijf zou men dit niet pikken waarschijnlijk.

Het draait helaas alleen om de centen, want nu iets minder winst pakken en de community (meer) tevreden stellen zit er blijkbaar niet in.
Of zou het dan technisch gezien echt niet mogelijk zijn? Lijkt me wel toch..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartjeuhz
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 09-08 22:26
spetzje schreef op donderdag 21 juli 2016 @ 00:42:
[...]

Eevee is inmiddels een Vaporeon neem ik aan?
Dat wil ik graag maar kom de game niet meer in :(

Steam: CatBearCow

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Erkel
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 13:19
Ik zou gewoon wat duidelijkheid over wat er fout gaat wel op prijs stellen in de app. Het is te druk, we zijn de servers aan het updaten, etc.

C2D E6600 - 2048MB Kingston - Sapphire HD2900XT - 200Gb Samsung - Asus P5B-E

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Larkinzzz
Helemaal mee eens, het enige wat ze communiceren is wanneer het uitgebracht wordt in een nieuw land http://pokemongo.nianticlabs.com/en/post/

En op hun Twitter net zo weinig info. Hoe moeilijk kan het zijn met al die miljoenen die binnen stromen om een fatsoenlijke communications manager aan te nemen die een paar keer per dag een update geeft waar ze mee bezig zijn. Ik vind het echt diep triest dat ze helemaal niks van zich laten horen. Nu ergert iedereen zich kapot aan de klote servers, terwijl als ze gewoon uitleggen wat de situatie is en hoe ze die aan het verbeteren zijn dan weet je tenminste wat er aan de hand is.

EDIT:

Ik verveelde me, dus heb Niantic hun logo ff gefixed :Y

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/K0BAbSP.png

[ Voor 8% gewijzigd door Larkinzzz op 21-07-2016 01:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomski1986
Wij zitten hier met 10 15 man op café en als een bezetene proberen in te loggen. Jullie ook? Hmpfff..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiriaq
Tomski1986 schreef op donderdag 21 juli 2016 @ 01:53:
Wij zitten hier met 10 15 man op café en als een bezetene proberen in te loggen. Jullie ook? Hmpfff..
Heeft geen zin, neem lekker een pilsje en probeer het morgen weer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spocy
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 05-06 19:49
Pff denk je na je werk even rustig in te loggen om wat Pokemon te vangen is het weer eens down. Dan maar naar t restaurant voor een hapje... zal het straks nog maar eens proberen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Oekiejoekie
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 02-08 02:49
Tomski1986 schreef op donderdag 21 juli 2016 @ 01:53:
In plaats van zo veel mogelijk verschillende Pokemons kun je ook zo veel mogelijk verschillend bier proberen :D Hoe meer hoofdpijn morgenvroeg, des te meer XP :D

WEES BLIJ !!! Hier had uw advertentie kunnen staan...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• eborn
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 13-08 21:02
revertive schreef op donderdag 21 juli 2016 @ 00:38:
[...]

Amazon cloud servers on demand voor de wat drukkere perioden zou wel een mogelijkheid zijn volgens mij
Ze gebruiken zo goed als zeker Google Cloud. Ik kwam een mooi artikel tegen van iemand uit de branche. Die gaf twee mogelijke problemen aan: het loadbalancen van miljoenen actieve connecties met gebruikers. En het continu schrijven van data door gebruikers. Schrijfacties zijn per definitie zwaarder dan lees acties. Daarnaast wil je ook niet dat acties zoals het overnemen van gyms pas na een aantal minuten zichtbaar is. Neem alleen al het bezoeken van een stop. Je wilt niet weten hoeveel database updates daarop binnenkomen per seconde...

De grote vraag is natuurlijk hoe hun architectuur er uit ziet. Maar aangezien het 3-voetjes systeem waarschijnlijk uitgezet is om load te besparen, zullen er toch een aantal grotere bottlenecks aanwezig zijn die niet met extra resources op te lossen zijn.

[ Voor 0% gewijzigd door eborn op 21-07-2016 09:59 . Reden: Spelfout ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 06-08 02:35

NMe

Quia Ego Sic Dico.

remzor schreef op donderdag 21 juli 2016 @ 00:52:
[...]

De game is sinds de release zeer slecht speelbaar, ik vind dat er wel een oplossing voor moet komen. Ze verliezen klanten en het is natuurlijk ook geen service naar de betalende klant toe.
Die betalende klanten lopen niet weg (want die hebben betaald voor iets dat ze nog amper tot niet gekregen hebben) en niet-betalende klanten lopen sowieso in de komende paar weken weg als de nieuwigheid eraf is. Ik heb datzelfde patroon al bij talloze F2P-games gezien en deze is echt niet anders. Dat is ook de reden dat ze er niet zomaar extra servers op stukslaan, want die servers zijn over twee maanden totaal nutteloos en tegelijkertijd wél in waarde gehalveerd. En we hebben het hier niet over twee of drie servertjes maar over tientallen tot honderden.

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dan nog, paar servers bijhuren kan geen kwaad en kost ze niet veel.. Ze hoeven ze niet aan te schaffen.

Maar afgezien daarvan, sinds wanneer zit Google om servers verlegen? :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

NMe schreef op donderdag 21 juli 2016 @ 02:10:
[...]

Die betalende klanten lopen niet weg (want die hebben betaald voor iets dat ze nog amper tot niet gekregen hebben) en niet-betalende klanten lopen sowieso in de komende paar weken weg als de nieuwigheid eraf is. Ik heb datzelfde patroon al bij talloze F2P-games gezien en deze is echt niet anders. Dat is ook de reden dat ze er niet zomaar extra servers op stukslaan, want die servers zijn over twee maanden totaal nutteloos en tegelijkertijd wél in waarde gehalveerd. En we hebben het hier niet over twee of drie servertjes maar over tientallen tot honderden.
Investeerd zon bedrijf dan direct in hardware? Dat proeft mij als een risico. Juist anno 2016 via cloud diensten en servers is de kracht juist het dynamisch schalen van resources tozv de vraag naar dienst. Is dat niet wat Azure en Amazon zo krachtig maakt? Niemand had de load en intresse kunnen voorspellen, juist daarom ga je in zee met een partner die zijn resources kan schalen adhv vraag. Blijkt er een stabiele / langdurige intresse - kan men altijd nog investeren in een eigen server park. Dat excuus gaat voor mij dan ook niet op... zeker met huidige financiele ontwikkelingen is een 'probleem' als dit toch snel verholpen?

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiriaq
himlims_ schreef op donderdag 21 juli 2016 @ 02:14:
[...]

Juist anno 2016 via cloud diensten en servers is de kracht juist het dynamisch schalen van resources tozv de vraag naar dienst. Is dat niet wat Azure en Amazon zo krachtig maakt?
Voor kleinschaligere diensten heb je helemaal gelijk, dynamische cloud diensten zullen het amper merken als je app ineens tienduizend gebruikers heeft in plaats van twintig. Maar op een schaal zo groot als die van Pokémon Go zullen niet direct genoeg servers beschikbaar zijn om deze wereldwijde hype aan te kunnen. Zeker aangezien we het hebben over een zeer netwerk-intensieve app.

En twitter en Tinder zijn natuurlijk ook niet in 1 week opgeschaald:
Pokémon Go' is already bigger than Tinder, and it's about to overtake Twitter - Business Insider

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Oekiejoekie
Tinder en Twitter ? Tegenwoordig heb je je date bij een Pokestop, en als je je vrienden iets wilt vertellen staan ze er ook ? Dan kunnen we die toch afschalen ? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiriaq
Oekiejoekie schreef op donderdag 21 juli 2016 @ 02:32:
[...]

Tinder en Twitter ? Tegenwoordig heb je je date bij een Pokestop, en als je je vrienden iets wilt vertellen staan ze er ook ? Dan kunnen we die toch afschalen ? :+
Dat zou gelijk een hoop servercapaciteit vrijmaken, probleem opgelost! :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Oekiejoekie
tiriaq schreef op donderdag 21 juli 2016 @ 02:36:
[...]

Dat zou gelijk een hoop servercapaciteit vrijmaken, probleem opgelost! :P
Ik ben bang dat de cijfers bedrijfsgeheim zijn. Maar ik zou ook het wel eens willen zien. Mensen komen elkaar opeens IRL tegen in plaats van op Tinder, en vrienden staan nu vaak samen op een Pokestop of gym. En gezien het grote aantal spelers, moet het daar wel aardig wat schelen denk ik...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spocy
Yeuy de servers doen het weer, de eerste doduo is alweer gevangen haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 12-08 11:16
Ik ben slechts een heel casual speler (lvl5) maar heb er al veel lol in met mijn kinderen op jacht te gaan.

Vanmorgen ontsnapten er trouwens veel meer dan normaal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spocy
-TheNose- schreef op donderdag 21 juli 2016 @ 05:57:
Ik ben slechts een heel casual speler (lvl5) maar heb er al veel lol in met mijn kinderen op jacht te gaan.

Vanmorgen ontsnapten er trouwens veel meer dan normaal?
Hier geen last van, vang best veel op het moment eigenlijk. Gewoon pech ben ik bang.
Pagina: 1 ... 112 ... 115 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Middels deze link kan je raadplegen waar er stops en gyms in de buurt te vinden zijn.

Online IV calculator

Het is niet de bedoeling dat hacks en cheats besproken worden op dit forum. Het druist in tegen de EULA van de game en dus is het niet gewenst op Tweakers.