Sony A7R III | Sigma MC-11 | Sigma 50mm f/1.4 Art | Sigma 135mm f/1.8 Art
Zeiss 21mm f/2.8 | Minolta Rokkor 58mm f/1.2 | Godox V860II
Eoghlear schreef op donderdag 27 oktober 2016 @ 18:53:
Je zult een andere adapter moeten gebruiken. Een met een soort van hellingshoek. Daardoor zal ie recht naar voren filmen.
Bedankt voor de tip! Er zat een adapter bij m'n Gitup maar die dient dus voor iets anders. Voor rond hoofd ofzo.Icephase schreef op dinsdag 01 november 2016 @ 08:47:
Heet meestal een 'J-adapter of -plaatje'. Die van banggood of gearbest werken prima!
Deze besteld: Vertical Surface J Hook Buckle Mount Adapter For Gopro Hero 4 Session Camera
https://banggood.app.link/bYkGRmI3Wx
[ Voor 25% gewijzigd door superiscch op 01-11-2016 17:14 ]
Heb zelf zoiets besteld.superiscch schreef op dinsdag 01 november 2016 @ 16:58:
Ik ben eens aan het rondkijken voor een underwaterfilter voor het duiken. Ik heb er enkele gevonden met wisselvallige commentaar, vooral er bestel en op reis dan zie dat ze floppen: iemand hier zo een filter? GoPro 4 case is een optie maar geen goedkope...
[...]
[...]
Bedankt voor de tip! Er zat een adapter bij m'n Gitup maar die dient dus voor iets anders. Voor rond hoofd ofzo.
Deze besteld: Vertical Surface J Hook Buckle Mount Adapter For Gopro Hero 4 Session Camera
Ik heb ook zo iets besteld, maar enkel doe bovenste links zat er bij.

[ Voor 3% gewijzigd door superiscch op 01-11-2016 18:36 ]
Nee, ik niet. Gebruik de camera ook maar sporadisch.Musta schreef op zondag 06 november 2016 @ 17:52:
Gebruikt iemand filters met de camera?
Ben nu echter bezig met de 4 uur film van het canyoning in spanje in een leuk 5 minuten filmpje te zetten, echter slikt de gopro studio (en dan vooral gopro quik) de mp4's niet zomaar. Iemand een idee hoe deze zonder verlies van kwaliteit om te zetten zijn naar .mov?
Of ergens een goede handleinding? Of gebruiken jullie iets anders om te monteren?
Had alles in 1080p en 60fps opgenomen maar daar moet ik ook rekening mee houden want standaard gaat ie terug naar 30fps in de gopro studio en dan zit je dus naar een slo-mo te kijken
Wat hebben jullie eigenlijk als instelling op de camera? momenteel 1080p 30fps en dan PAL en 50hrz.
Die batterij moet toch wel langer mee kunnen? Is de batterij verwisselbaar?
Wellicht dat je een powerbank eraan kunt hangen?
Je kunt ook op 30fps filmen. Dan haalt ie de 90 minuten ongeveer.NielsD91 schreef op dinsdag 29 november 2016 @ 14:24:
Ik zit er over na te denken deze te kopen voor het filmen tijdens het fietsen (racefiets en Mountainbike). Ik ga dus gebruik maken van Gyro, maar hoeveel minuten kan ik filmen voordat de batterij op is? Is dat op 1080p 60FPS Gyro aan echt maar 45 tot 50 minuten?
Die batterij moet toch wel langer mee kunnen? Is de batterij verwisselbaar?
[ Voor 16% gewijzigd door NielsD91 op 29-11-2016 20:37 ]
Sowieso ga ik een review schrijven.
Ja! Ik! Althans, ik heb een -goedkoop- ND filter ervoor gehangen (8 stops) om op die manier wat meer bewegingsonscherpte en daarmee snelheidsgevoel te krijgen in mijn filmpjes (die truc gebruikt GoPro ook bij hun action-promo-filmpjes!). Helaas heb ik daardoor wat last van een grauwe waas en flares die ik zonder filter niet heb. Ook is het effect van de bewegingsonscherpte vrij gering; ik denk dus dat ik hem eraf ga laten. Gelukkig kostte het maar een paar dollar zo'n ding...Musta schreef op zondag 6 november 2016 @ 17:52:
Gebruikt iemand filters met de camera?
Ben heel benieuwd. Vooral ook of ik 'm ook ga gebruiken. Daarom wilde ik ook niet meer dan 150.- uitgeven. Ben nu 121 euro kwijt voor het pro pakket + nog los een extra batterij, een harnasje en hoofdband. Ik vond op reddit nog een half jaar oude coupon die nog steeds geldig was. Ging er toch iets meer dan 20 euro vanaf.
Ik heb een Polarpro red filter besteld voor als ik naar Curacao ga, ik hoop dat hij van te pas zal komen. Als ik filmpjes kijk op youtube lijkt die de blauwe/groene kleur wel te verhelpen.Icephase schreef op vrijdag 2 december 2016 @ 11:27:
[...]
Ja! Ik! Althans, ik heb een -goedkoop- ND filter ervoor gehangen (8 stops) om op die manier wat meer bewegingsonscherpte en daarmee snelheidsgevoel te krijgen in mijn filmpjes (die truc gebruikt GoPro ook bij hun action-promo-filmpjes!). Helaas heb ik daardoor wat last van een grauwe waas en flares die ik zonder filter niet heb. Ook is het effect van de bewegingsonscherpte vrij gering; ik denk dus dat ik hem eraf ga laten. Gelukkig kostte het maar een paar dollar zo'n ding...
Ook nog 2 extra batterijen besteld en een oplader. Moet alleen een goeie case vinden waar ik al die spullen in kan zetten en meenemen. Als iemand een bepaalde case/tas gebruikt hoor ik t graag
Gebruiken jullie bepaalde instellingen of tips voor onder water instellingen met de GitUp? Ik denk dat ik swso op FHD 60fps zal filmen
[ Voor 9% gewijzigd door Musta op 09-12-2016 14:21 ]
NS FC: SW 2742 0448 8213
Iemand een idee waardoor dit komt?
Welke code heb je gebruikt voor de korting?Rudolf schreef op vrijdag 9 december 2016 @ 14:00:
GIsteren de Gitup Git 2 besteld bij BestGear. Zit al een tijdje te zoeken naar een betaalbare Action Cam om wat mee te klooien. Wil 'm voornamelijk voor het mountainbiken en snowboarden. Daarom ook voor de Git2 gegaan vanwege de gyro en niet voor de Xiaomi Yi.
Ben heel benieuwd. Vooral ook of ik 'm ook ga gebruiken. Daarom wilde ik ook niet meer dan 150.- uitgeven. Ben nu 121 euro kwijt voor het pro pakket + nog los een extra batterij, een harnasje en hoofdband. Ik vond op reddit nog een half jaar oude coupon die nog steeds geldig was. Ging er toch iets meer dan 20 euro vanaf.
Ter land, ter zee en in de kroeg
Heel soms, omdat het batterij vreet. Ik gebruik de app FinalCam op iOS. Wat wil je weten?Deathsquad_187 schreef op maandag 12 december 2016 @ 17:29:
Is er iemand hier die zijn Git2 via WIFI/LAN bediend?
Kan je daarmee meerdere GIT2's aansturen?Icephase schreef op donderdag 15 december 2016 @ 15:06:
[...]
Heel soms, omdat het batterij vreet. Ik gebruik de app FinalCam op iOS. Wat wil je weten?
[ Voor 64% gewijzigd door Icephase op 18-12-2016 14:32 ]
Alleen wel duurder (€120) dan Gearbest (€89) en de couponcodes werken niet voor het EU warehouse...
Banggood CN warehouse, verzendkeuze PDM, zijn de kosten al afgedragen. Dus geen verrassingen meer.Tweaker626 schreef op zondag 8 januari 2017 @ 11:09:
Hé; Banggood heeft ze weer in hun EU warehouse.
.........de couponcodes werken niet ,.........
De kortingscode werkt dan ook gewoon.
[ Voor 63% gewijzigd door elinx op 08-01-2017 23:52 ]
Overigens moet je hem onderste boven monteren.superiscch schreef op dinsdag 1 november 2016 @ 16:58:
Ik ben eens aan het rondkijken voor een underwaterfilter voor het duiken. Ik heb er enkele gevonden met wisselvallige commentaar, vooral er bestel en op reis dan zie dat ze floppen: iemand hier zo een filter? GoPro 4 case is een optie maar geen goedkope...
[...]
[...]
Bedankt voor de tip! Er zat een adapter bij m'n Gitup maar die dient dus voor iets anders. Voor rond hoofd ofzo.
Dan heb je een betere hoek met mountainbiken eventueel kan je vooraf het beeld draaien of met nabewerking makkelijk.
Als je het niet doet zie je veel te veel stuur!
panasonic fz1000 # Raynox DCR-250 en DCR-150 # B+W ND 110 filter # Tiffen variable ND Filter ** mijn Flickr
Goeie kwaliteitSemperFidelis schreef op vrijdag 27 januari 2017 @ 15:31:
YouTube: Motorbike trip Vietnam
Mn GitUp vakantie filmpje!
Ziet er goed uit. Waar heb je dit mee in elkaar gezet?SemperFidelis schreef op vrijdag 27 januari 2017 @ 15:31:
Nice fimpje! Welke instellingen heb je gebruikt tijdens het filmen? en het editten van de video?SemperFidelis schreef op vrijdag 27 januari 2017 @ 15:31:
Je doelt op Sapa gok ik? Ja helaas, het land was zo mooi dat ik in tijdsnood kwam. Ben overal net iets langer gebleven dan gepland.ramrodwillem schreef op vrijdag 27 januari 2017 @ 16:09:
Het mooiste van Vietnam heb je niet gedaan .... ;-)
Hoe bedoel je? Ik had gewoon 3 batterijtjes mee en zo'n dualcharger daar haalde ik het makkelijk mee. Maar heb niet constant gefilmd he. Gewoon zo nu en dan aangezet.DaYwaLkUr schreef op vrijdag 27 januari 2017 @ 16:19:
[...]
Goeie kwaliteitwat heb je gefilmd? heb je het gehaald met de accu?
Eoghlear schreef op zaterdag 28 januari 2017 @ 20:31:
[...]
Ziet er goed uit. Waar heb je dit mee in elkaar gezet?
Gefilmd in 1080p met 60 fps, gyro ON en verder volgens mij alles op auto/standaard. Bewerkt met Adobe Premiere Pro, helaas heb ik daar niet heel veel ervaring mee.Musta schreef op zondag 29 januari 2017 @ 17:50:
[...]
Nice fimpje! Welke instellingen heb je gebruikt tijdens het filmen? en het editten van de video?
Tweaker626 in "Meld hier uw kortingscodes/coupons"
Cam + Remote wordt dan €98
Update:
Dat gaat vlot: een week levertijd!
[ Voor 29% gewijzigd door Tweaker626 op 21-04-2017 14:07 ]
Nu moet ik 'm toch in de case hangen anders moet ik allerlei extra hulpstukken gebruiken.
Kun je het stukje voor de dash cam niet gebruiken? Daar kun je de Gitup makkelijk in klikken.Rudolf schreef op woensdag 19 juli 2017 @ 15:17:
Ik wil de git2 graag op mijn stuur of stang monteren zonder de case, maar dat is lastig zeg... er zit namelijk helemaal geen schroefgat in de git2. Is dit normaal bij action cams? heeft een gopro dit wel?
Nu moet ik 'm toch in de case hangen anders moet ik allerlei extra hulpstukken gebruiken.
Geen enkele action cam zal dit hebben vrees ik, verloren ruimte...
gisteren inderdaad het opzetstukje voor de dashcam gebruikt. Werkte prima.superiscch schreef op vrijdag 21 juli 2017 @ 00:25:
[...]
Kun je het stukje voor de dash cam niet gebruiken? Daar kun je de Gitup makkelijk in klikken.
Geen enkele action cam zal dit hebben vrees ik, verloren ruimte...
http://www.mediamarkt.nl/...-x-powerpack-1462169.html
heeft iemand enig idee of dit zou kunnen werken? Lijkt me gewoon dezelfde batterij?
Heb me zelf toen het snel moest deze besteld.Rudolf schreef op vrijdag 21 juli 2017 @ 11:09:
Vraagje nog. Ik kan met 1 batterij en gyro aan ongeveer 50 minuten filmen. Best kort dus. Nu wil ik op zeer korte termijn nog een extra batterij en een lader aan zien te komen. Ik zag deze bij de mediamarkt:
http://www.mediamarkt.nl/...-x-powerpack-1462169.html
heeft iemand enig idee of dit zou kunnen werken? Lijkt me gewoon dezelfde batterij?
Die remote control is ook wel handig vind ik.
[ Voor 30% gewijzigd door superiscch op 23-07-2017 23:13 ]
Ik wil graag een action camera kopen +/_ 100 euro. Nou zag ik de deze (https://www.xiaomiproducts.nl/gitup-git2-pro.html) ??. Is dit wat?? Ik heb er totaal geen verstand van, dus ben echt een noob.
Ik wil ik deze gaan gebruiken op vakanties in Oostenrijk, en daarna wil mijn zoon deze gaan gebruiken voor filmpjes te maken (YouTube). Is deze action camera een beetje schokbestendig??
Tevens moet die op een helm geklikt kunnen worden! Nou zie ik op een fotootje allerlei accessoires? zit er ook iets bij voor op een helm te monteren ?
Ik heb mij niet zo verdiept in deze dingen. Maar deze hierboven schijnt er goed uit te komen. Ik hoor graag jullie bevindingen over deze camera, of misschien een alternatief.
Inmiddels na een lange avond zoeken en reviewd lezen de apeman A100 besteld via Amazon.harley2009 schreef op dinsdag 4 juni 2019 @ 19:27:
FF dit topic nieuw leven inblazen.
Ik wil graag een action camera kopen +/_ 100 euro. Nou zag ik de deze (https://www.xiaomiproducts.nl/gitup-git2-pro.html) ??. Is dit wat?? Ik heb er totaal geen verstand van, dus ben echt een noob.
Ik wil ik deze gaan gebruiken op vakanties in Oostenrijk, en daarna wil mijn zoon deze gaan gebruiken voor filmpjes te maken (YouTube). Is deze action camera een beetje schokbestendig??
Tevens moet die op een helm geklikt kunnen worden! Nou zie ik op een fotootje allerlei accessoires? zit er ook iets bij voor op een helm te monteren ?
Ik heb mij niet zo verdiept in deze dingen. Maar deze hierboven schijnt er goed uit te komen. Ik hoor graag jullie bevindingen over deze camera, of misschien een alternatief.