Privacy is de laatste jaren steeds meer onder druk komen te staan, en daarmee een steeds belangrijker onderwerp geworden. Privacy valt niet echt onder "security", (tenzij je privacy misschien ziet als de security van je persoonlijke gegevens). Zo kunnen er virusscanners zijn die kwa security tot de top-3 behoren, maar kwa privacy bewust al je gegevens verzamelen of je complete surfgedrag registreren.
Het is dus niet echt vanzelfsprekend om het onderwerp "privacy" te bespreken op het security forum. Indien dat wel gebeurt, zou er eigenlijk in elke topic titel aangegeven moeten worden of het om of security of privacy gaat.
Ook is het onderwerp naar mijn idee te breed om er slechts in hoofdtopic aan toe te wijden.
Ik vroeg me af of het niet iets voor GoT is om een forum te maken over privacy.
Het is dus niet echt vanzelfsprekend om het onderwerp "privacy" te bespreken op het security forum. Indien dat wel gebeurt, zou er eigenlijk in elke topic titel aangegeven moeten worden of het om of security of privacy gaat.
Ook is het onderwerp naar mijn idee te breed om er slechts in hoofdtopic aan toe te wijden.
Ik vroeg me af of het niet iets voor GoT is om een forum te maken over privacy.