Fractal Define R6 | ASRock B650M PG Lightning | AMD 8700G | G.Skill Flare X5 6000-CL30-38-38-96-134 (10ns) 2x16GB | Noctua NH-D15 Black | Seasonic Focus PX-750 Platinum | 4x2TB Kingston Fury NVMe | Shitty Gigabyte 24" Curved TN ding
Vraag
Alle reacties
Verwijderd
All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.
Que?Verwijderd schreef op zaterdag 02 juli 2016 @ 17:17:
Het Hoofd voor boven Balletjes zou als algoritme ook LEGO kunnen dus Broek voor onder Balletjes voorbeeld.
Aannames. Dit kan potentieel escaleren vanwege teveel vrijheid waar veel mensen niet mee om kunnen gaan.CyBeR schreef op zaterdag 02 juli 2016 @ 17:19:
Ander idee: tags zijn dom, de serieus-tag al helemaal en we bannen het gebruik ervan in topictitels. Daarna gaan we er van uit dat iedereen wel snapt wat wel een geen serieus onderwerp is.
Fractal Define R6 | ASRock B650M PG Lightning | AMD 8700G | G.Skill Flare X5 6000-CL30-38-38-96-134 (10ns) 2x16GB | Noctua NH-D15 Black | Seasonic Focus PX-750 Platinum | 4x2TB Kingston Fury NVMe | Shitty Gigabyte 24" Curved TN ding
Een tag is pas handig als ik er op kan klikken, bijvoorbeeld op 'serieus' en ik krijg dan direct alle met 'serieus' getagde topics op een rijtje...
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
If you choose not to decide, you still have made a choice.
HuhVerwijderd schreef op zaterdag 02 juli 2016 @ 17:17:
Hoofdjes voor boven Balletjes zou als alorime als LEGO kunnen dus Broek voor onder Balletjes als voorbeeld.
☎ Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes
Al weet ik zelf nauwelijks hoe die officiële 'tags' werken. Wellicht dat dat eerst eenvoudiger moet worden of beter uitgelegd moet worden...

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
De '[serieus]' tag hoort eigenlijk helemaal niet meer in de HK, dat is sinds de verandering van Stuffis Generalis naar Tweakers Lounge niet meer gewenst. Verboden is een te sterk woord, ook omdat het in zeer speciale gevallen blijkbaar nog wel toegelaten wordt.
Voor tags in het algemeen, ik vind het wel prettig. In NOS bijvoorbeeld is het niet echt handig als de topictitel niet het OS bevat waar het over gaat. Want als iemand met Samba aan het spelen is, weten we niet of het nou om *BSD gaat, Ubuntu, Fedora, of wat anders. WOS heeft iets vergelijkbaars, problemen verschillen per versie en vereisen andere oplossingen.
Om de verwarring met onderwerpen te verduidelijken: die dingen kan je verbergen. Je weet dan niet waar een topic specifiek over gaat. Door alleen naar de titel te kijken, weet je al dat het in het voorbeeld van Fiber gaat over het EK van 2016, en niet die van 2012 bijvoorbeeld of de volgende in 2020.
Commandline FTW | Tweakt met mate
If you choose not to decide, you still have made a choice.