Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

[EK2016] Het kroegtopic voor alle andere EK-babbels!

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Wetenschap FT_W!

Topicstarter

N.a.v.
quote:
Fiber schreef op zaterdag 04 juni 2016 @ 20:21:
Is er ook een algemeen 'Babbel hier over het EK' of zo topic voor EK kwesties die niet per se bij een bepaalde poule of wedstrijd horen...?
quote:
apis29 schreef op zondag 05 juni 2016 @ 18:11:
Wat suggesties voor fantasy games kunnen daar ook mooi in ;). De UEFA zelf biedt er iig twee aan:
Hierbij dus de EK2016 kroeg, voor allerlei EK-gerelateerde onderwerpen die NIET met de wedstrijden zelf te maken hebben. Transfergeruchten, roddels, Fantasy Football games, dat dus wel.

++?????++ Out of Cheese Error. Redo From Start.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• ZieMaar!
  • Registratie: oktober 2004
  • Laatst online: 21-11 20:19
Ok. Ik was dus euro 2016 aan het spelen op de ps4, netjes met Nederland de finale gehaald (jaja), en toen moest ik tegen ServiŽ. En daar zaten best wat namen bij waar ik van onder de indruk was (Tosic, Tadic) dus ik dacht dat ik mijn outsider favo ploeg gevonden had, maar nee hoor...doen ook niet mee...:(.

Dus we missen niet alleen Nederland, maar ook met ServiŽ ontbreken wel een aantal smaakmakers. Geldt dat eigenlijk voor meer ploegen? Missen we topspelers?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Phase
  • Registratie: mei 2002
  • Nu online

Phase

Supremely Insane

tering, ik las Het kroegtopic voor alle andere EK-babes.

Ik zit hier dus verkeerd i guess :P

Time is never wasted when you're wasted all the time.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• apis29
  • Registratie: januari 2012
  • Niet online
Die komen vanzelf nog }:O *O*

Ondertussen, aangezien niemand gehapt heeft in het Centraal topic: raad de spelers

(ik had er 3, 2 en 1 goed dus die moeilijkheidsgraad zal vast kloppen O-) )

apis29 wijzigde deze reactie 06-06-2016 13:28 (3%)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Krukar
  • Registratie: september 2001
  • Laatst online: 22-11 10:22
Vind het toch apart die 24 landen, wel meer wedstrijden zo maar ook een hele hoop wedstrijden die niet om aan te zien zullen zijn. Gaat er bijv. echt iemand kijken naar een Ijsland - Hongarije of een Slowakije - Wales?

Verwacht overigens dat Duitsland met 2 vingers in de neus kampioen wordt. Finale gokje Duitsland - Frankrijk. Als ze allebei eerste worden in de poule kunnen ze elkaar voor de finale niet tegenkomen volgens mij.

Hoop voor de Belgen dat ze ver mogen komen, poule doorkomen moet niet zo'n probleem zijn als er 3 per poule doorgaan... BelgÔe is i.i.g. beter dan Ierland ;)

Krukar wijzigde deze reactie 06-06-2016 13:38 (20%)

Hollšnder in Deutschland

Acties:
  • 0Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Wetenschap FT_W!

Topicstarter
Wel een leuk artikeltje: Euro 2016 - 24 things you didn't know about the teams

Bale heeft 64% van alle Wales goals gescoord in de kwalificatie, Zlatan is ook belangrijk voor Zweden (duh; 11 van de 19 goals), de Belgische spitsen zijn waardeloos geweest (ieder maar 1 goal, terwijl De Bruyne en Hazard er 5 scoorden), enzovoort.

Hemels voor de cijferfetisjisten ;) .

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Evest
  • Registratie: januari 2014
  • Niet online

Evest

Moderator General Chat

The Mountain

quote:
En een hel voor mensen die van fatsoenlijke grafieken houden:

Iemand heeft een cursusje misleidende grafieken maken gevolgd daar :p

Acties:
  • 0Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Wetenschap FT_W!

Topicstarter
Ja, dat had een logaritmische as moeten worden :+

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Evest
  • Niet online

Evest

Moderator General Chat

The Mountain

Nuh-uh :+

Evest wijzigde deze reactie 07-06-2016 13:57 (3%)

• apis29
  • Niet online
Ze hebben weer posters gemaakt bij/voor ESPN net als bij de WK; ziet er weer goed uit 8) . En wat zeggen ze bij een Belgische krant: of het wel De Bruyne is of een look-a-like (in andere woorden: slecht gedaan :') )

WK

http://www.espnfc.com/eur...s-for-all-24-participants

Acties:
  • +1Henk 'm!

• ard1998
  • Registratie: december 2015
  • Laatst online: 11:01
YouTube: Het Ideale EK-T-Shirt. Nu verkrijgbaar! Ondanks dat ik hollander ben valt deze video enorm in de smaak.

en een cadeautje voor de mensen die van statestieken houden
Wikipedia: Lijst van interlands Belgisch voetbalelftal

ard1998 wijzigde deze reactie 08-06-2016 16:36 (17%)
Reden: iframe niet toegestaan

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Wetenschap FT_W!

Topicstarter
quote:
ard1998 schreef op woensdag 08 juni 2016 @ 16:35:
YouTube: Het Ideale EK-T-Shirt. Nu verkrijgbaar! Ondanks dat ik hollander ben valt deze video enorm in de smaak.
Dat verdienen we :+

• Purehz
  • Registratie: februari 2013
  • Laatst online: 15:49
quote:
Helaas, niet langer verkrijgbaar :'(

• DaniŽlWW2
  • Registratie: november 2009
  • Nu online

DaniŽlWW2

Moderator General Chat

Drs. history nerd/ dyslect

Blind is ook weer lekker bezig. :F
http://www.volkskrant.nl/...eel-europa-gaat~a4316936/

Overgens geeft dit de Belgen wel betere kansen en lijkt het vrij problematisch te worden voor de Spanjaarden, Duitsers en Fransen. Ik zou me zorgen gaan maken als Blind je als kanshebber beschouwt. :P

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Wetenschap FT_W!

Topicstarter
Dat noemen ze een Zlatan: "zonder mij is het een waardeloos WK". Alleen heeft Zlatan wel wat waargemaakt ;)

• apis29
  • Niet online
'Let me see your f--ing hands!' Die zal het goed doen op ESPN in Amerika, opening van de EK :+
Al zal het vast niet uitgezonden worden, zal morgen wel voor de wedstrijd nog iets van een show zijn ...

apis29 wijzigde deze reactie 09-06-2016 23:12 (35%)

• Spacey23
  • Registratie: maart 2007
  • Laatst online: 03-04 12:29
Iets anders dan Twente:

http://www.voetbalzone.nl/social_item.asp?uid=5860

Het EK is nog niet begonnen of de rellen zijn er al weer. Ongelofelijk hoe het er weer aan toegaat zeg.

Why do we fall? So we can learn to pick ourselves up.

• Salvatron
  • Registratie: april 2003
  • Niet online

Salvatron

Sentinel 5P

quote:
Hier is nog een T-Shirt:
http://nos.nl/ek2016/arti...t-van-duitse-ek-spot.html

Ik begrijp niet waarom de eerste 74 nederlanders hem voor 20,16 euro kunnen krijgen, en dan heb ik het over het getal 74. Daarnaast vind ik het een goede zaak dat de duitsers de spot drijven met nederland, dit is natuurlijk leuk want zo merk je dat de duitsers aan nederland denken en dit is natuurlijk wel iets om trots op te zijn. Laten we wel wezen: als de duitsers nederland zouden negeren dan zou dat erger zijn dan dat ze de spot met nederland drijven.

Wieviel Witze Łber Hollšnder gibt es?

Keinen . . . Ist alles Wahrheit

Salvatron wijzigde deze reactie 10-06-2016 19:17 (4%)

Beste $username,
Wij van $vboptions[bbtitle] wensen je een hele fijne verjaardag!

• Fleximex
  • Registratie: juni 2006
  • Laatst online: 15:17
Het is begonnen bij de NOS. Net als de vorige keer doen ze dat in een hele fijne huiskamer setting. Zoveel leuker om te kijken dan bijvoorbeeld die Voetbal Inside kopie setting van SBS6 bij de CL wedstrijden.

• Pinobigbird
  • Registratie: januari 2002
  • Laatst online: 22-11 21:20

Pinobigbird

doesn't share food!

quote:
Salvatron schreef op vrijdag 10 juni 2016 @ 17:47:
[...]

Hier is nog een T-Shirt:
http://nos.nl/ek2016/arti...t-van-duitse-ek-spot.html

Ik begrijp niet waarom de eerste 74 nederlanders hem voor 20,16 euro kunnen krijgen, en dan heb ik het over het getal 74.
[...]
Je weet wat er in '74 op voetbalgebied is gebeurd? Het grootste nationaal voetbaltrauma :'(

Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.
http://kattenoppasleiderdorp.nl

• Pinobigbird
  • Laatst online: 22-11 21:20

Pinobigbird

doesn't share food!

Op die openingsceremonie zat echt niemand te wachten, wat was dat belachelijk slecht. Anyhow, we zijn begonnen!

Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.
http://kattenoppasleiderdorp.nl

• Deadsy
  • Registratie: september 2003
  • Laatst online: 14:02
quote:
Pinobigbird schreef op vrijdag 10 juni 2016 @ 21:02:
Op die openingsceremonie zat echt niemand te wachten, wat was dat belachelijk slecht. Anyhow, we zijn begonnen!
Een of andere overbetaalde gek zat te zingen? Veel theater zooi met grote doeken of objecten die niets met voetbal te maken hebben en ook niet interessant of leuk waren?

• ard1998
  • Registratie: december 2015
  • Laatst online: 11:01
quote:
Spacey23 schreef op vrijdag 10 juni 2016 @ 15:14:
Iets anders dan Twente:

http://www.voetbalzone.nl/social_item.asp?uid=5860

Het EK is nog niet begonnen of de rellen zijn er al weer. Ongelofelijk hoe het er weer aan toegaat zeg.
Ik heb laatst een reeks programmaś gezien over voetbalvandalisme. voor kun draait het soms aleen maar om het knokken. de knokpartijen worden soms al weken of maanden van tevoren gepland (dan praat ik over de delen van harde kernen die toebehoren aan clubs in de EU, maar waarchijnlijk ook daarbuiten) om achteraf te kunnen zeggen dat de een mooie overwinning bij elkaar gevochten hebben.

Eigenlijk vind ik dat de politie hen gewoon hun gang laten gaan. Ze kiezen er zelf voor om met elkaar op de vuist te gaan, en daar mogen ze ook zelf de consekwenties van voelen (in de vorm van blauwe of rode plekken die tijdens het vechten bezorgd worden) hoelang er geen omstander gewond raakt is er toch niets aan de hand?

offtopic:
[quote]Ongelofelijk hoe het er weer aan toegaat zeg.[quote]
Inderdaad, warom gebruiken de nog flash, zelfs mijn oma zou bwijze van spreken nog weten dat je flash beter kan vermijden.

ard1998 wijzigde deze reactie 10-06-2016 22:47 (0%)
Reden: quote in offtopic kan niet

• Deadsy
  • Registratie: september 2003
  • Laatst online: 14:02
quote:
ard1998 schreef op vrijdag 10 juni 2016 @ 22:45:
[...]

Ik heb laatst een reeks programmaś gezien over voetbalvandalisme. voor kun draait het soms aleen maar om het knokken. de knokpartijen worden soms al weken of maanden van tevoren gepland (dan praat ik over de delen van harde kernen die toebehoren aan clubs in de EU, maar waarchijnlijk ook daarbuiten) om achteraf te kunnen zeggen dat de een mooie overwinning bij elkaar gevochten hebben.

Eigenlijk vind ik dat de politie hen gewoon hun gang laten gaan. Ze kiezen er zelf voor om met elkaar op de vuist te gaan, en daar mogen ze ook zelf de consekwenties van voelen (in de vorm van blauwe of rode plekken die tijdens het vechten bezorgd worden) hoelang er geen omstander gewond raakt is er toch niets aan de hand?

offtopic:
[quote]Ongelofelijk hoe het er weer aan toegaat zeg.[quote]
Inderdaad, warom gebruiken de nog flash, zelfs mijn oma zou bwijze van spreken nog weten dat je flash beter kan vermijden.
Gewoon naar Italie sturen en het collosseum heropenen.

• apis29
  • Niet online

Nou, je kreeg nog 2 punten per speler die minstens 60 minuten gespeeld heeft. Ipv 7, nu 13 punten (zonder Evra z'n actie 22). Topscore overall 37, vast met verdubbeling voor de gekozen speler/Payet als aanvoerder. Topper NL 31. Gullit moet dus op 14 punten staan ... Met Payet als captain en als Evra geen penalty veroorzaakt had die erin ging, had ik er 32(?). Dan zal 37 punten Kante er ook wel in hebben met z'n assist op Payet.
Had wel iets gemist in de regels:'Players who are substituted out will score 0 points.'' Op zich wel logisch maar zag het niet staan dus dacht daar mooi gebruik van te kunnen maken. Nu dus relatief dure wisselspelers |:( . Ook zou je ťťn wijziging in je spelersselectie per speeldag moeten kunnen maken maar ik zie daar geen optie voor :/ .
quote:
Scoring
During the tournament, your players will be allocated points based on their performance.

Action Points
Playing in a game 1
Playing at least 60 minutes in a game (includes points mentioned above) 2
Goal scored by a goalkeeper or defender 6
Goal scored by a midfielder 5
Goal scored by a forward 4
For each assist 3
Goalkeeper not conceding while on pitch (must play at least 60 minutes) 4
Defender not conceding while on pitch (must play at least 60 minutes) 4
Midfielder not conceding while on pitch (must play at least 60 minutes) 1
Earning a penalty 2
Conceding a penalty -1
Penalty miss -2
Penalty save 5
For every two goals conceded by a goalkeeper or defender -1
Yellow card -1
Red card (includes yellow card deduction) -3
Every three saves made by a goalkeeper 1
Own goal scored -2

apis29 wijzigde deze reactie 11-06-2016 03:20 (17%)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Niku
  • Registratie: november 2010
  • Laatst online: 22-11 16:54

Niku

Alagaesii

Wat is Henri Schut toch verademing als presentator vergeleken met Tom Egbers. Kan die volgend jaar niet gewoon Studio Voetbal gaan doen?

JT: I'm an outlaw, cabron, not a suicide bomber.

• Salvatron
  • Niet online

Salvatron

Sentinel 5P

De bedoeling van het spel is dat je de bal in het doel van de tegenstander schopt.

Beste $username,

• Joster
  • Registratie: juli 2004
  • Laatst online: 16-11 12:36
quote:
Niku schreef op zondag 12 juni 2016 @ 23:10:
Wat is Henri Schut toch verademing als presentator vergeleken met Tom Egbers. Kan die volgend jaar niet gewoon Studio Voetbal gaan doen?
Die gedachte had ik meteen al toen bekend werd dat Tom het zou worden..

• apis29
  • Niet online
En dan meteen om 11 uur in de ochtend als concurrent voor koffietijd :+ . Als presentator/moderator doet ie het idd beter dan Egbers maar over voetbal kan je hem toch niet serieus nemen :/
quote:
Jaap Stalenburg, communicatiestrateeg en columnist bij Helden en SportNext, vreest het ergste. "Ik zie toekomst voor twee type sportjournalisten. Degene die vooral goed is in het snelle nieuws en dat brengt zodra het er is. Wat dat betreft zit het wel goed bij de NOS. Het tweede type is de verhalenverteller. Die weten wat er speelt, die zijn het collectieve sportgeheugen van Nederland. Die kunnen meer dan het keurig voorlezen van de autocue."
http://www.trouw.nl/tr/nl...emt-het-stokje-over.dhtml
Type 1 dus, ik zou niet eens weten naar welke sport zijn aandacht bovengemiddeld uitgaat terwijl je dat van een paar andere tenminste nog weet (Dione tennis en schaatsen, Egbers voetbal, Stomphorst hockey(?), Rivkah basketbal schaatsen, ...)

apis29 wijzigde deze reactie 13-06-2016 14:04 (20%)

• Niku
  • Registratie: november 2010
  • Laatst online: 22-11 16:54

Niku

Alagaesii

quote:
apis29 schreef op maandag 13 juni 2016 @ 13:53:
En dan meteen om 11 uur in de ochtend als concurrent voor koffietijd :+ . Als presentator/moderator doet ie het idd beter dan Egbers maar over voetbal kan je hem toch niet serieus nemen :/
Waarom niet?

JT: I'm an outlaw, cabron, not a suicide bomber.

• Fleximex
  • Registratie: juni 2006
  • Laatst online: 15:17
Alle wedstrijden tot nu toe gezien. En als het Nederland van het WK 2014 hier stond (dat team met die instelling) was Nederland van twee vingers in de neus Europees kampioen geworden. Ik heb nog geen een ploeg gezien dat echt goed als een team speelde.

• Jumpman
  • Laatst online: 15:53
quote:
Fleximex schreef op maandag 13 juni 2016 @ 23:05:
Alle wedstrijden tot nu toe gezien. En als het Nederland van het WK 2014 hier stond (dat team met die instelling) was Nederland van twee vingers in de neus Europees kampioen geworden. Ik heb nog geen een ploeg gezien dat echt goed als een team speelde.
Nederland had ook van dit ervaren ItaliŽ verloren hoor (niet dat er heel goed gevoetbald werd). De andere teams die tot nu toe gespeeld hebben vond ik ook niet overtuigend.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO

• ph4ge
  • Registratie: augustus 2004
  • Laatst online: 15:51
quote:
Jumpman schreef op maandag 13 juni 2016 @ 23:11:
Nederland had ook van dit ervaren ItaliŽ verloren hoor (niet dat er heel goed gevoetbald werd). De andere teams die tot nu toe gespeeld hebben vond ik ook niet overtuigend.
Italie speelde zoals NL 2 jaar geleden, zelfs het systeem lijkt er behoorlijk op, maar bij Italie ontbreekt een buitencategorie speler als Robben.

• apis29
  • Niet online
quote:
ph4ge schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 12:47:
[...]

Italie speelde zoals NL 2 jaar geleden, zelfs het systeem lijkt er behoorlijk op, maar bij Italie ontbreekt een buitencategorie speler als Robben.
Italie speelt gewoon zoals Juventus onder Conte, ver voordat v. Gaal ook maar over 3-5-2 /5-3-2 had nagedacht. Aanvallend hebben ze nog Insigne en niet meegenomen Giovinco maar een Robben hebben ze idd niet. Balotelli had het kunnen zijn :+

• Vlassie1980
  • Laatst online: 15:54
quote:
Family Guy schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 22:41:
Die Frankie Snoeks is wel beetje partijdig. Beetje.
Ik ben ook altijd voor de underdog, maar een commentator mag wel iets objectiever zijn.

• Family Guy
  • Registratie: september 2015
  • Nu online

Family Guy

Pow! Right in the kisser!

quote:
Vlassie1980 schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 22:46:
[...]

Ik ben ook altijd voor de underdog, maar een commentator mag wel iets objectiever zijn.
Dat bedoel ik. Dit is geen commentaar meer. Dit is lijkt de nationale zender van Ijsland wel.

Steam ID = Ackerfiets

• Rev-anche
  • Registratie: juli 2006
  • Laatst online: 19-11 22:29

Rev-anche

Anti-rokers zij a-sociaal

quote:
Vlassie1980 schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 22:46:
[...]

De laatste tijd heb ik eigenlijk geen "objectieve" commentator gehoord in NL

De waanzin is van alle tijden.

• Faddermakker
  • Registratie: augustus 2004
  • Laatst online: 13:56

Frank hou je muil.

You don’t want it bad, You just kinda want it. You don’t want it badder than you wanna party. You don’t want it as much as you want to be cool. Most of you don’t want success, As much as you want to sleep!

• Goron
  • Registratie: januari 2007
  • Laatst online: 12-11 10:36
Ach hij is gewoon enthousiast, het is hun eerste punt op een toernooi. En het is moeilijk van de Portugezen te houden.

Asus Sabertooth x79, Intel i7 3820, 16 GB RAM, Radeon 7950,Asus Xonar Essence STX, Phanteks Enthoo Luxe

• Ankona
  • Registratie: mei 2014
  • Laatst online: 15:30
Wat een dom gelul weer als commentaarpraatpaal.

• Fiber
  • Registratie: maart 2008
  • Laatst online: 14:40
quote:
Family Guy schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 22:46:
[...]

Dat bedoel ik. Dit is geen commentaar meer. Dit is lijkt de nationale zender van Ijsland wel.
Boeit mij niks. Prachtig land hoor, Portugal, stranden, drank, zon, zee, eten, etc. etc. Maar qua voetbal mag ik ze niet zo en dat geldt voor de meeste Nederlanders denk ik.

Beaches are for storming!

• Family Guy
  • Nu online

Family Guy

quote:
Fiber schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 22:49:
[...]

Boeit mij niks. Prachtig land hoor, Portugal, stranden, drank, zon, zee, eten, etc. etc. Maar qua voetbal mag ik ze niet zo en dat geldt voor de meeste Nederlanders denk ik.
Mee eens, maar een commentator moet objectief zijn. Punt. Dit is Nederlandse televisie op zijn best: slecht ;)

Steam ID = Ackerfiets

• Jaap-Jan
  • Registratie: februari 2001
  • Laatst online: 14:58

Jaap-Jan

Geen IPv6- ready check meer :(

quote:
Family Guy schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 22:51:
[...]

Mee eens, maar een commentator moet objectief zijn. Punt. Dit is Nederlandse televisie op zijn best: slecht ;)
Behalve als Nederland zou spelen zeker?

| Last.fm | "Mr Bent liked counting. You could trust numbers, except perhaps for pi, but he was working on that in his spare time and it was bound to give in sooner or later." -Terry Pratchett

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Fiber
quote:
[...]

Waarom kijk je dan niet op de BBC of de Belg...?

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Ankona
quote:
[...]

Dat niet alleen, hij moet ook zijn bek houden als hij iets niet weet of niet ziet in plaats van zijn vermoeiende droomwereld met ons te delen.

Net zoals ik ook niet geinteresseerd ben in de kantklos kwaliteiten van de schoonmoeder van een van de wisselspelers, typisch zo'n detail waar deze praatpaal je mee zou vermoeien als hij dat ergens in de libelle gelezen had.

• Family Guy
  • Nu online

Family Guy

quote:
Jaap-Jan schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 22:52:
[...]
Behalve als Nederland zou spelen zeker?
Ik vind dit niet zo'n passende stelling. Het gaat hier over het EK ;)

Steam ID = Ackerfiets

• Fiber
quote:
Ankona schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 22:55:
[...]

Dat niet alleen, hij moet ook zijn bek houden als hij iets niet weet of niet ziet in plaats van zijn vermoeiende droomwereld met ons te delen.

Net zoals ik ook niet geinteresseerd ben in de kantklos kwaliteiten van de schoonmoeder van een van de wisselspelers, typisch zo'n detail waar deze praatpaal je mee zou vermoeien als hij dat ergens in de libelle gelezen had.
Maar waarom blijf je er dan toch naar luisteren terwijl er genoeg andere keuzes zijn zoals de BBC en Sporza...?

• Jaap-Jan
  • Registratie: februari 2001
  • Laatst online: 14:58

Jaap-Jan

Geen IPv6- ready check meer :(

quote:
Family Guy schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 22:56:
[...]

Ik vind dit niet zo'n passende stelling. Het gaat hier over het EK ;)
Jij roept dat een commentator 'objectief (moet) zijn. Punt.' Om maar aan te geven dat je dus je eigen stelling onzin vind. ;)

| Last.fm | "Mr Bent liked counting. You could trust numbers, except perhaps for pi, but he was working on that in his spare time and it was bound to give in sooner or later." -Terry Pratchett

• Family Guy
  • Nu online

Family Guy

quote:
Jaap-Jan schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 23:02:
[...]
Jij roept dat een commentator 'objectief (moet) zijn. Punt.' Om maar aan te geven dat je dus je eigen stelling onzin vind. ;)
Ik geef niet aan dat mijn eigen stelling onzin zou zijn, dat is misschien jou (verkeerde) interpretatie. Ik ga er simpelweg niet op in omdat Nederland niet mee doet aan het EK ;)

Maar al met al, Portugal heeft gelijk gespeeld dus dat is mooi. :)F

Steam ID = Ackerfiets

• Onbekend
  • Registratie: juni 2005
  • Laatst online: 15:20
Vinden jullie de kwaliteit van het voetbal (het gespeelde spel en tactiek) de laatste jaren ook achteruit zijn gegaan? Ik had namelijk het idee dat er vroeger veel nauwkeuriger werd gespeeld en dat er tegenwoordig vaker op toevalstreffers wordt gespeeld.

Sudoku oplosser | Nieuw!!! De moeilijke puzzel!. Probeer hem eens uit!

• Salvatron
  • Niet online

Salvatron

Sentinel 5P

quote:
Onbekend schreef op woensdag 15 juni 2016 @ 21:50:
Vinden jullie de kwaliteit van het voetbal (het gespeelde spel en tactiek) de laatste jaren ook achteruit zijn gegaan?
Ja, ik heb echt het gevoel soms dat ik naar amateurvoetbal zit te kijken. Die bal gaat van hier naar daar, het slaat nergens op, en men loopt maar wat aan te kloten. Ook zijn de spelers veel te langzaam zodat de vijand ze al heeft ingehaald voordat ze kunnen scoren. Een zielige vertoning! Wat ze moeten doen is sneller overspelen naar elkaar, en van te voren al kijken wie waar staat, zodat ze sneller kunnen schieten zonder veel te hoeven kijken, zodat ze de vijand te snel af zijn. Maar dat doen ze niet.

Beste $username,

• Curva
  • Registratie: februari 2011
  • Laatst online: 15:07
Ik vind de kwaliteit ook minder tov vorige edities. Maar dit zal ook mede te maken hebben met de mentaliteit. Frankrijk wint 2 keer nipt door in de laatste minuten te scoren, idem voor Spanje. Als je de selecties van Frankrijk naast die van RoemeniŽ en AlbaniŽ zet, zou je op papier zeggen ‘dat wordt 5-0’. Datzelfde geldt bij Spanje – TsjechiŽ. Zij hebben veel meer kwaliteit en allemaal spelers die bepalend zijn bij hun club. Maar ze willen allemaal bepalend zijn voor hun land, allemaal net die extra dribbel, net die extra actie, net die extra man voorbij willen. Maar keer op keer zijn dat acties te veel waardoor de aanval strandt. Het lijken wel allemaal postbodes. Als ze gewoon overspelen en hun oogkleppen af doen, zullen de resultaten vanzelf komen. Al vind ik ook dat de strijdkracht bij ‘mindere’ landen vaak groter is dan bij de favorieten.

Clash of Clans: MiSSeR || PSN: Curvaa_

• Salvatron
  • Niet online

Salvatron

Sentinel 5P

Het probleem met die lui is dat ze de bal van een grote afstand in het doel proberen te trappen. Dit heb ik vrijwel nooit zien lukken, maar toch blijven ze het proberen. Waarschijnlijk zullen ze het nooit leren want wijlen mijn opa zei altijd al dat voetballers niet zulke slimme mensen zijn.

Beste $username,

• Hoijong
  • Registratie: juni 2007
  • Laatst online: 14:07
Dan had je opa ook geen verstand van voetbal....

Anyway dit is gewoon een rechtstreeks gevolg van de uitbreiding van het aantal landen dat speelt.
Als dit soort voetbaldwergen in het toernooi komen krijg je dat vanzelf.

Of ze gaan proberen te ballen, dan zie je de onkunde en worden ze afgeschoten.

Realiteit is dat ze geeneens spelen om te winnen of om door te komen, enkel maar om niet te verliezen.....

Resultaat is verdedigen met 10 man en dan hier en daar wat counteren. Verder keihard werken en dan roept iedereen weer dat ze toch heus niet zo slecht waren en de grote landen toch wel tegenvallen.

Nee dit zijn precies de landen waar je in de kwalificaties normaliter ook moeizaam van wint. Maar als je ze goed uitput (zie Frankrijk) dan win je doorgaans wel.

Vind het verschrikkelijk om te kijken, want je ziet geen 2 ploegen die willen winnen. Slechts 1 die het probeert en de ander die hard rent om maar niet afgeschoten te worden. Dat kun je ze eigenlijk niet eens kwalijk nemen, maar het oogt niet fraai.

• Vlassie1980
Ik vind het wel ok dat er meer landen meedoen. Lekker veel wedstrijden om te volgen als pure voetballiefhebber :)

Heel leuk voor IJsland dat ze gewoon een punt uit het vuur halen tegen Portugal.

Als je er niet van houdt dan moet je maar inschakelen in de 2e ronde, dan gaat het er wat meer om :)

• jr-045
  • Registratie: juni 2016
  • Laatst online: 19-06 07:23

jr-045

PSN: JR-045

Ik wacht nog steeds op het moment dat we een EK of WK mogen ervaren met het commentaar van Sierdje. De standaard commentators van NOS zijn zo slaapverwekkend & partijdig. :O

OT: BelgiŽ stelt me tot nu toe nog het meest teleur.

PSN ID: JR-045 | Alive and kickin'

• apis29
  • Niet online
:+

apis29 wijzigde deze reactie 18-06-2016 19:29 (161%)

• Fiber
quote:
Ja, leuk, ik hou wel van dit soort humor. Uit dezelfde categorie:

• apis29
  • Niet online
Haha ja die heb ik ook voorbij zien komen alleen dan van voor de wedstrijd (enige faal is dat Ierse vrouwen verre van lelijk zijn :+ . Hadden ze het over Engeland gehad dan ... O-) )

(Zo, weer een stapje dichter bij de bron:)

http://www.dailymail.co.u...tch-EURO-2016-game.htmleo

apis29 wijzigde deze reactie 18-06-2016 19:53 (45%)

• apis29
  • Niet online
Studio France geouwehoer: de bal wordt steeds dunner en lichter. Nou heb ik dat wel eens opgezocht en voorbij zien komen: de ballen worden helemaal niet steeds lichter (of verwaarloosbaar; zal het straks nog wel eens opzoeken)

• Evest
  • Niet online

Evest

Moderator General Chat

The Mountain

Wat vinden jullie van de regie? Hier nu bij KRO-SPA duurt het vaak een oneindigheid voordat er een herhaling komt.

• apis29
  • Niet online
Wel interessant op Belgie …ťn: een scheidsrechter te gast. Penalty van Portugal tegen Hongarije(?) waar geen rode kaart werd gegeven. Reden/uitleg: het was geen reŽle doelkans omdat de bal nog onderweg was. Pas als ie vlakbij z'n hoofd was geweest en hij alleen nog maar in hoefde te knikken was het een 'reŽle doelkans geweest'.
Mooie overeenkomst met een CL wedstrijd eerder dit jaar waar hier nog een discussie over was waarom er geen rood werd gegeven. Vlgns mij werd er met een handsbal de bal tegengehouden waardoor iemand niet vrij voor de keeper kwam. Volgens deze uitleg was dat dus gewoon geen rode kaart want nog geen reŽle doelkans ;) . Nou ben ik de precieze regel al vergeten maar het zou nog anders kunnen zijn omdat het hands was en geen gewone overtreding zoals vasthouden. In ieder geval: een reŽle doelkans en een potentieel reŽle doelkans zijn nog altijd twee verschillende dingen ...

apis29 wijzigde deze reactie 22-06-2016 00:13 (16%)

• Sjah
  • Registratie: juli 2000
  • Nu online
quote:
apis29 schreef op maandag 20 juni 2016 @ 23:33:
Studio France geouwehoer: de bal wordt steeds dunner en lichter. Nou heb ik dat wel eens opgezocht en voorbij zien komen: de ballen worden helemaal niet steeds lichter (of verwaarloosbaar; zal het straks nog wel eens opzoeken)
Dat vind ik het al jaaren, ik kijk meestal naar de Belg (tijdens toernooien doh, niet tijdens eredivisie), geen reclame na de wedstrijd, en meestal wat minder rauw commentaar tijdens de wedstrijd, en terzake doende in de nabeschouwing. Bij NPO ligt het zo dik er bovenop dat ze duur contract met de Uefa/Fifa hebben gesloten ,en dus willen scoren, totaal a-relaxt die gasten. Ik geef daarbij wel toe dat Hugo Borst een verademing is, die durft eerlijk zijn mening te geven.

Specs

• Salvatron
  • Niet online

Salvatron

Sentinel 5P

Ik vraag me af waarom die voetballers de hele tijd lopen te spugen. Continu zie je zo'n kwattende kerel in beeld. Ik begrijp niet waarom ze hun speeksel niet gewoon doorslikken. Het veld wordt wel een smeerboel zo. Ook ziet dit er gewoon niet zo smakelijk uit op TV. Bovendien hebben die voetballers kennelijk geen schaamte gezien ze geen probleem maken van hun kwattende kop op de buis van tientallen miljoenen mensen.

Beste $username,

• Marmar
  • Registratie: februari 2012
  • Laatst online: 21-11 22:37
quote:
Salvatron schreef op woensdag 22 juni 2016 @ 05:56:
Ik vraag me af waarom die voetballers de hele tijd lopen te spugen. Continu zie je zo'n kwattende kerel in beeld. Ik begrijp niet waarom ze hun speeksel niet gewoon doorslikken. Het veld wordt wel een smeerboel zo. Ook ziet dit er gewoon niet zo smakelijk uit op TV. Bovendien hebben die voetballers kennelijk geen schaamte gezien ze geen probleem maken van hun kwattende kop op de buis van tientallen miljoenen mensen.
Het is niet een volledig antwoord op je vraag, maar in ieder geval wat toelichting: http://www.rug.nl/society...pugen-voetballers-zo-vaak

• Ankona
Net een reactie van de NOS gehad op mijn klacht over het gezwets van Frank S.
quote:
Bedankt voor uw mail.

Wij nemen alle reacties van onze kijkers serieus, maar we hopen dat u begrijpt dat we niet met onze kijkers individueel in discussie kunnen gaan over individuele presentatoren of commentatoren. Onze programma's trekken heel veel kijkers die hier heel veel meningen over hebben. En die meningen zijn vaak ook nog eens tegengesteld. Een kwestie van smaak dus. En over smaak valt helaas niet te twisten.

We sturen uw reactie door naar de betrokken afdeling zodat uw klacht kan worden meegenomen in de evaluatie.

Met vriendelijke groet,

Nathalie
NOS Publieksvoorlichting
Ik neem aan dat Nathalie zelf nooit voetbal kijkt....

• Vlassie1980

Telkens als ik die filmpjes van the Boys in Green voorbij zie komen word ik weer helemaal vrolijk :+

Ierse fans _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

• Clush
  • Registratie: november 2004
  • Laatst online: 15:00

Clush

Whuddathunkit?

even een crosspost omdat het eigenlijk in een algemeen topic hoort:
quote:
bvbal79 schreef op dinsdag 21 juni 2016 @ 22:56:
[...]

Hoe werkt dat nou met die beste nummers 3....want Kroatie moet tegen nr3 van groep B/E/F. Als alle 3 de groepen nu de beste nr 3 hebben?
Hier was ik nog even benieuwd naar.

Het staat in artikel 17.03 van het reglement, op pagina 16.

Op wikipedia is die tabel al deels ingevuld, en dus iets overzichtelijker.

Would that it were so simple.

• Ankona
Wat betreft die nummers drie. Volgens mij komt het er in het kort op neer dat we al bijna 2 weken bezig zijn en bijna alle teams door gaan naar de KO fase. Kortom, wie nu begint met kijken heeft (bijna) niets gemist.

Mooi voor de bobo's dat ze nu extra geld kunnen verdienen in 24 ipv 16 landen maar voor het toernooi is het rampzalig.

• Sjah
  • Nu online
Stel dat Turkije doorgaat, zouden we dan toeterTurken krijgen, hier in Amsterdam?

Specs

• Clush

Clush

Whuddathunkit?

Ja, 4 van de 6 nrs 3 is teveel. Je moet nu best wel je best doen om uitgeschakeld te worden. BelgiŽ heeft aan 1 winstpartijtje tegen zwakke broeder Ierland genoeg om gewoon door te gaan, en Portugal (of IJsland) kan 3x gelijkspelen en dan is er ook niets aan de hand.

Dat stimuleert aanvallend voetbal niet echt. Dan kan je haast nog beter gewoon 32 landen laten meedoen.

• Ankona
quote:
Sjah schreef op woensdag 22 juni 2016 @ 15:12:
Stel dat Turkije doorgaat, zouden we dan toeterTurken krijgen, hier in Amsterdam?
Ja. Als turken winnen kun je niet slapen, als ze verliezen heb je geen kind aan ze.

• Sjah
  • Nu online
Okť, laat het dan maar na de 18:00 wedstrijd bekend zijn, dat de Turken Albanie plus nog iemand achter zich laten.....rond 20:00 getoeter vind ik eigenlijk wel leuk. :)

Specs

• Bossie
  • Registratie: juli 2001

Bossie

PSN = Patje_b_

quote:
Clush schreef op woensdag 22 juni 2016 @ 15:14:
Ja, 4 van de 6 nrs 3 is teveel. Je moet nu best wel je best doen om uitgeschakeld te worden. BelgiŽ heeft aan 1 winstpartijtje tegen zwakke broeder Ierland genoeg om gewoon door te gaan, en Portugal (of IJsland) kan 3x gelijkspelen en dan is er ook niets aan de hand.

Dat stimuleert aanvallend voetbal niet echt. Dan kan je haast nog beter gewoon 32 landen laten meedoen.
Daarnaast maakt het de derde ronde in poule bijzonder saai en voorspelbaar helaas :O

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985

• Clush

Clush

Whuddathunkit?

_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

• Salvatron
  • Niet online

Salvatron

Sentinel 5P

quote:
Marmar schreef op woensdag 22 juni 2016 @ 11:18:
[...]

Het is niet een volledig antwoord op je vraag, maar in ieder geval wat toelichting: http://www.rug.nl/society...pugen-voetballers-zo-vaak
Het inslikken van speeksel levert geen nadeel op.

Des te vreemder...

Beste $username,

• RoD
  • Registratie: september 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile / Nieuwsposter
Bij gebrek aan topics voor de achste-finales... Wales gaat tegen Noord-Ierland spelen :D Twee voetbaldwergen tegen elkaar, waarvan we er dus eentje nog in de kwartfinales gaan zien. Leuk.

• Fiber
Hongarije - BelgiŽ Nog twee 'dwergen'...

• rik86
  • Registratie: januari 2006
  • Laatst online: 22-11 16:37
Lekker schema inderdaad, kwartfinale ws duitsland tegen spanje/italie, daar gaan 2 vd 3 favorieten dus eruit

• Jikan
  • Registratie: augustus 2006
  • Niet online

Jikan

Psn: hgokalp

Wie van jullie heeft geld gewonnen met het EK

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Saturnus
  • Registratie: februari 2005
  • Niet online
quote:
Jikan schreef op zaterdag 25 juni 2016 @ 19:52:
Wie van jullie heeft geld gewonnen met het EK
Wel hoop verloren. In het voetbal. :')

AMD Ryzen 1700X | G.Skill Trident Z 3000MHz | Asus Prime B350-Plus | Samsung 960 Evo

• PWM
  • Registratie: oktober 2000
  • Niet online

PWM

Moderator General Chat
Ben voor het eerst van mijn leven in Portugal. Dit is toevallig het 60ste land wat ik bezoek. Inclusief midden-oosten,bezette gebieden, zuid-Amerika, AziŽ, etc.

Maar nu, heb ik het dieptepunt bereikt. En, snap ik waar het spel van Portugezen vandaan komt.

De hele samenleving (buiten wellicht echte toeristen gebieden), is lomp, chagrijnig, aanstellerig, asociaal en al wat niet meer is. Van het verkeer, gewoon op straat, boodschappen en bijvoorbeeld mens achter een balie.

Buiten de voetbal kwaliteiten, zou iedereen in aanmerking komen voor het Portugese elftal.

Nu, met zonder ondertitel

• Salvatron
  • Niet online

Salvatron

Sentinel 5P

quote:
PWM schreef op zaterdag 25 juni 2016 @ 22:46:
De hele samenleving (buiten wellicht echte toeristen gebieden), is lomp, chagrijnig, aanstellerig, asociaal en al wat niet meer is. Van het verkeer, gewoon op straat, boodschappen en bijvoorbeeld mens achter een balie.
o ja?

Beste $username,

Acties:
  • +1Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: oktober 2000
  • Niet online

PWM

Moderator General Chat
ALLEMAAL. Nouja, de eerste 2 dagen wel iedereen :p Maar wel 32 graden en strakblauw, er zijn ook perks.

Ontopic: Hopelijk morgen wat lol. Dit is toch by far het slechtste toernooi sinds 1988.

Edit: Tel ik 1990 mee.

PWM wijzigde deze reactie 25-06-2016 23:11 (6%)

Nu, met zonder ondertitel

Acties:
  • 0Henk 'm!

• apis29
  • Niet online

• ST10©DE
  • Registratie: maart 2001
  • Nu online

ST10©DE

Dus.............

quote:
Ben voor het eerst van mijn leven in Portugal. Dit is toevallig het 60ste land wat ik bezoek. Inclusief midden-oosten,bezette gebieden, zuid-Amerika, AziŽ, etc.

Maar nu, heb ik het dieptepunt bereikt. En, snap ik waar het spel van Portugezen vandaan komt.

Buiten de voetbal kwaliteiten, zou iedereen in aanmerking komen voor het Portugese elftal.
offtopic:

Geen idee waar je bent, maar wij zijn vorig jaar een weekje in Porto geweest. Wij hebben zelden zulke vriendelijke en behulpzame mensen meegemaakt. We waren met twee kleine kinderen, 1 in de buggy ander in de rugdrager en maakten gebruik van het openbaar vervoer aldaar. Ten alle tijden werden we geholpen om de buggy in/uit de bus te dragen en overal werd er plaats gemaakt voor degene met de rugdrager (overigens ook voor bejaarden).

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Eli3l
  • Registratie: november 2007
  • Laatst online: 00:14
quote:

Beetje overdeven om iedereen over een kam te scheren, niet? :X Ik weet niet waar je bent in Portugal, maar dat is niet het Portugal dat ik ken. Overigens kunnen ze in de bergen en op het platteland wel redelijk nors overkomen, je weet wel, hoe dat ook in Nederland is.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Eli3l
  • Registratie: november 2007
  • Laatst online: 00:14
quote:
Hahaha nice! Die reporter en de krant/zender waar hij voor werkt spuien vaak flinke onzin en roddels over Ronaldo en anderen. klik

Hij heeft ze ooit aangeklaagd en gewonnen, sindsdien beantwoord hij geen vragen meer van CMTV. Best raar dat ze met de selectie in het vliegtuig mee reizen. Prima actie die waarschijnlijk vaak gedroomd is door menig sporter.

edit: sorry voor de dubbel post O-)

Eli3l wijzigde deze reactie 03-07-2016 05:48 (3%)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Puc van S.
  • Registratie: maart 2002
  • Laatst online: 15:42
quote:
Salvatron schreef op woensdag 22 juni 2016 @ 19:19:
[...]

Het inslikken van speeksel levert geen nadeel op.

Des te vreemder...
Late reactie, maar in het geval van sportdrank schijnt het zo te zijn dat spoelen en uitspugen meer oplevert dan geen sportdrank dinken:

http://www.ergogenics.org...proeven-en-uitspugen.html

Wellicht dat ze gewoon weg geen volle maag willen tijdens het rennen?

Puc van S. wijzigde deze reactie 05-07-2016 14:44 (8%)

[http://www.okbreijnen.nl] [Overwatch]

• Aquila
  • Laatst online: 22-11 22:54

Aquila

Feel

Ik wou Ankona nog even quoten, maar doe dat gewoon hier voordat er weer onnodige discussies onstaan in het andere topic.
Natuurlijk begrijp ik dat Ronaldo een bepaalde hoogte van arrogantie/winnaars mentaliteit heeft, alleen er zijn toch ook een hoop Nederlands waarvan ik moet kotsen. Nog meer dan van Ronaldo. Dan praat ik vooral over figuren zoals Memphis, Jetro Willems en meer van die ''ik denk te kunnen voetballen jeugd'' en dat terwijl ze nog maar weinig hebben laten zien. Arjen Robben is ook flink arrogant, maar hij gaat wel 300x harder voor zijn werk dan die eerst genoemde.

We hoeven deze mening natuurlijk niet te delen, maar ik vind Ronaldo op bepaalde zaken na meer dan een topsporter. Er wordt volgens mij meer negatief dan positief over hem gepraat.
Als ik vaak de redenen hoor waarom hij niet geliefd is, dan kan ik er alleen uit opmaken dat mensen hem gewoon niet mogen.. Helaas zie je dat vaak wel terug in al die meningen. Ik begrijp het wel, maar ook weer helemaal niet.

]I[-VoetbalShirtjes Topic-]I[-AMD Ryzen-]I[

• Ankona
quote:
Aquila schreef op donderdag 07 juli 2016 @ 08:25:
Ik wou Ankona nog even quoten, maar doe dat gewoon hier voordat er weer onnodige discussies onstaan in het andere topic.
Natuurlijk begrijp ik dat Ronaldo een bepaalde hoogte van arrogantie/winnaars mentaliteit heeft, alleen er zijn toch ook een hoop Nederlands waarvan ik moet kotsen. Nog meer dan van Ronaldo. Dan praat ik vooral over figuren zoals Memphis, Jetro Willems en meer van die ''ik denk te kunnen voetballen jeugd'' en dat terwijl ze nog maar weinig hebben laten zien. Arjen Robben is ook flink arrogant, maar hij gaat wel 300x harder voor zijn werk dan die eerst genoemde.

We hoeven deze mening natuurlijk niet te delen, maar ik vind Ronaldo op bepaalde zaken na meer dan een topsporter. Er wordt volgens mij meer negatief dan positief over hem gepraat.
Als ik vaak de redenen hoor waarom hij niet geliefd is, dan kan ik er alleen uit opmaken dat mensen hem gewoon niet mogen.. Helaas zie je dat vaak wel terug in al die meningen. Ik begrijp het wel, maar ook weer helemaal niet.
Helemaal mee eens dat hij een topsporter is die zijn werk serieus neemt. Door al zijn trekjes zien veel mensen niet dat hij gewoon kei en kei hard traint.

Maar als je gaat kijken hoe goed hij is als voetballer. Een spits die ballen in het doel legt krijgt vaak veel lof en aandacht. Maar ik denk dat een Guardado, Martins Indi, Pirlo, Busquets etc voor een team veel nuttiger zijn en dus in mijn ogen al snel veel betere voetballers dan die opvallende en overgewaardeerde spitsen. (maar dat geldt ook voor Messi, Vincent Janssen etc)

• Aquila
  • Laatst online: 22-11 22:54

Aquila

Feel

quote:
Ankona schreef op donderdag 07 juli 2016 @ 08:46:
[...]

Helemaal mee eens dat hij een topsporter is die zijn werk serieus neemt. Door al zijn trekjes zien veel mensen niet dat hij gewoon kei en kei hard traint.

Maar als je gaat kijken hoe goed hij is als voetballer. Een spits die ballen in het doel legt krijgt vaak veel lof en aandacht. Maar ik denk dat een Guardado, Martins Indi, Pirlo, Busquets etc voor een team veel nuttiger zijn en dus in mijn ogen al snel veel betere voetballers dan die opvallende en overgewaardeerde spitsen. (maar dat geldt ook voor Messi, Vincent Janssen etc)
Die mening deel ik ook met je! Ik vind bij Bayern bijvoorbeeld Philip Lahm een hele goede schakel in het spel van hun. Vaak hoor je inderdaad alleen maar grotere namen en voorhoede spelers en dat is best zonde inderdaad. Ik had Philip Lahm best een Ballon D'or gegund en Neuer heeft hem sowieso al dik verdient _/-\o_ :D

]I[-VoetbalShirtjes Topic-]I[-AMD Ryzen-]I[

Acties:
  • 0Henk 'm!

• apis29
  • Niet online
Kijk nu Voetbal Inside met 'begin gemist' en het gaat over de handsbal van Schweinsteiger. Nemen ze als plaatje een kopduel met Giroud en maken ze Schweinsteiger af dat zelfs bij een slak als Giroud hij nog te laat is :+ . De handsbal was bij een kopduel met Evra |:(

• DaniŽlWW2
  • Registratie: november 2009
  • Nu online

DaniŽlWW2

Moderator General Chat

Drs. history nerd/ dyslect

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Pagina: 1

Apple iPhone X Google Pixel 2 XL LG W7 Samsung Galaxy S8 Google Pixel 2 Sony Bravia A1 OLED Microsoft Xbox One X Apple iPhone 8

© 1998 - 2017 de Persgroep Online Services B.V. Tweakers vormt samen met o.a. Autotrack en Hardware.Info de Persgroep Online Services B.V. Hosting door True

*