Toon posts:

wijziging user review mike--19 BoereY

Pagina: 1
Acties:
  • 321 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
BoereY deze tweaker geeft mij een negatieve review zonder dat er een transactie is geweest. hij deed een bod van 15 euro op een nieuw 16gb set. na dat ik hier niet van gediend was en hem er een gepaste naar zijn niveau een bericht heb gestuurd word je meteen voor kanker lijer uitgemaakt en krijg ik een negatieve review
ik zou graag deze review verwijdert zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Zie BELANGRIJK: Nieuwe procedure voor V&A Feedback aanpassen

Maar als je met "reageren op niveau" de schreeuw- en wraakreview bedoeld die je zelf hebt achtergelaten, dan zit het probleem bij jou.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
hoe bedoel je mijn probleem, hij schrijft zelf eerst een review bij mij en ik mag er dan geen terug geven? wat is dit dan voor iets. hij geeft mij eerst een beoordeling waarop ik hem een terug geeft. dus wie begint er nu?

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 02-07-2016 16:18 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Zenety
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 27-09 20:30
Verwijderd schreef op zaterdag 02 juli 2016 @ 15:05:
hoe bedoel je mijn probleem, hij schrijft zelf eerst een review bij mij en ik mag er dan geen terug geven? wat is dit dan voor iets.
Waarom zou jij, ook zonder transactie of afspraak, wel een negatieve review mogen geven? Geef het gewoon direct aan en laat andere mensen die dit kunnen wijzigen afhandelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Graag even de regels door nemen, dit is alleen voor betrokkenen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RagingPenguin
  • Registratie: December 2012
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 02 juli 2016 @ 15:57:
Graag even de regels door nemen, dit is alleen voor betrokkenen.
Mischien moet je dat zelf even doen, het is al best wel lang de bedoeling dat je hier geen topic voor opent ;) Zie ook de link die @gambieter als plaatste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
de feedback is weg, wat mij betreft kan het topic dicht.

Bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlipFluitketel
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 22:18

FlipFluitketel

Frontpage Admin
Het is inderdaad al opgelost.

Maar voor een volgende keer, reageer jij dan in eerste instantie ook even op een fatsoenlijke manier, je begint al direct "idioot" te roepen, laat dat dan ook achterwege en ga al helemaal geen wraak-feedback plaatsen maar open gewoon hier een topic of stuur een mail naar va@tweakers.net.

There are only 10 types of people in the world...those who understand binary and those who don't.
Jeremy Clarkson: It’s, um, a mobile phone holder, or as Richard Hammond calls it, a seat!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.