Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Gaming vooral op 1440P. De nieuwste titels vlot draaien (Mass effect andromeda, battlefield 1, ..)
Ook een beetje photoshop, illustrator, indesign, etc.
Wat mag het systeem gaan kosten?
1200ish, mag iets meer of minder zijn.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Monitor, muis en toetsenbord heb ik al.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik zou vooral willen gaan voor een 1070gtx, lijkt me prijs/kwaliteit wel goed te zitten.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik wil er graag enkele jaren verder mee kunnen. Ook graag nog upgradebaar zonder moederbord te moeten vervangen.
Ga je overklokken?
Ik denk het niet ne.
Wat verwacht je van ons?[i]
Even nakijken of alle onderdelen compatibel zijn, en of ik hier enkel jaren verder mee kan. Het moederbord bv weet ik niet of dit voldoende is. SLI zal ik waarschijnlijk niet gebruiken. Ook graag even nazien of ik niets vergeten ben. Advies is ook altijd welkom.
Gaming vooral op 1440P. De nieuwste titels vlot draaien (Mass effect andromeda, battlefield 1, ..)
Ook een beetje photoshop, illustrator, indesign, etc.
Wat mag het systeem gaan kosten?
1200ish, mag iets meer of minder zijn.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Monitor, muis en toetsenbord heb ik al.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik zou vooral willen gaan voor een 1070gtx, lijkt me prijs/kwaliteit wel goed te zitten.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik wil er graag enkele jaren verder mee kunnen. Ook graag nog upgradebaar zonder moederbord te moeten vervangen.
Ga je overklokken?
Ik denk het niet ne.
Wat verwacht je van ons?[i]
Even nakijken of alle onderdelen compatibel zijn, en of ik hier enkel jaren verder mee kan. Het moederbord bv weet ik niet of dit voldoende is. SLI zal ik waarschijnlijk niet gebruiken. Ook graag even nazien of ik niets vergeten ben. Advies is ook altijd welkom.
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5-6500 Boxed | € 199,80 | € 199,80 |
| 1 | Gigabyte GA-B150-HD3P | € 84,95 | € 84,95 |
| 1 | MSI GeForce GTX 1070 AERO 8G OC | € 478,- | € 478,- |
| 1 | Seagate Desktop HDD, 2TB | € 68,95 | € 68,95 |
| 1 | Fractal Design CORE 2300 | € 43,95 | € 43,95 |
| 1 | Scythe Mugen 4 PCGH Edition | € 42,95 | € 42,95 |
| 1 | Kingston HyperX Fury HX421C14FBK2/16 | € 68,95 | € 68,95 |
| 1 | be quiet! Pure Power 9 500W CM | € 67,95 | € 67,95 |
| 1 | Samsung 850 EVO 250GB | € 87,95 | € 87,95 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.143,45 | |