Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaande vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.
Er is ook een speciaal topic over het configureren van een desktop. Het "Geschikte Onderdelen Kiezen" topic vind je hier: [Guide][advies] Geschikte Onderdelen Kiezen
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Gaming, streaming, en Photoshop (Later misschien Maya)
Grootste deel van de games:
Nieuwe Doom
Skyrim
Fallout 4
World of Warcraft
Wildstar
Final Fantasy XIV
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik wil hem het liefst rond de prijs houden die hij nu is. Nu mogen een paar tientjes wel, maar dit systeem is met een budget van 1000 begonnen en een beetje uit de hand gelopen
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Op dit moment geen componenten, qua randapparatuur: Corsair K95, Razer Naga (Moba versie)
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Goede GPU, goede voeding.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Eigenlijk niet echt.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Denk aan grootte, het te verwachten geluidsniveau, energieverbruik. Hoe meer informatie je geeft, hoe beter we je kunnen helpen.
Ga je overklokken?
Totaal niet.
Wat verwacht je van ons?
Ik heb al eerder een topic over de PC gehad, deze werd wat chaotisch, dus omdat dit echt de laatste check is, en het eea aangepast is toch een nieuw topic.
Mijn vragen:
Sommigen gaven wat twijfels aan over de voeding. Gaat deze het redden?
de SSD, ik heb gelezen dat dit een goede kwaliteit is. Ik heb zelf alleen ervaring met de Kingston SSDNow (budget serie dus), maar gaat deze zijn werk goed doen?
Ga ik extra fans nodig hebben?
Is de CPU koeler goed? Ik zie er genoeg van rond de 30 euro, maar daar twijel ik aan. Scythe heeft toch al een naam.
Er is ook een speciaal topic over het configureren van een desktop. Het "Geschikte Onderdelen Kiezen" topic vind je hier: [Guide][advies] Geschikte Onderdelen Kiezen
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Gaming, streaming, en Photoshop (Later misschien Maya)
Grootste deel van de games:
Nieuwe Doom
Skyrim
Fallout 4
World of Warcraft
Wildstar
Final Fantasy XIV
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik wil hem het liefst rond de prijs houden die hij nu is. Nu mogen een paar tientjes wel, maar dit systeem is met een budget van 1000 begonnen en een beetje uit de hand gelopen
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Op dit moment geen componenten, qua randapparatuur: Corsair K95, Razer Naga (Moba versie)
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Goede GPU, goede voeding.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Eigenlijk niet echt.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Denk aan grootte, het te verwachten geluidsniveau, energieverbruik. Hoe meer informatie je geeft, hoe beter we je kunnen helpen.
Ga je overklokken?
Totaal niet.
Wat verwacht je van ons?
Ik heb al eerder een topic over de PC gehad, deze werd wat chaotisch, dus omdat dit echt de laatste check is, en het eea aangepast is toch een nieuw topic.
Mijn vragen:
Sommigen gaven wat twijfels aan over de voeding. Gaat deze het redden?
de SSD, ik heb gelezen dat dit een goede kwaliteit is. Ik heb zelf alleen ervaring met de Kingston SSDNow (budget serie dus), maar gaat deze zijn werk goed doen?
Ga ik extra fans nodig hebben?
Is de CPU koeler goed? Ik zie er genoeg van rond de 30 euro, maar daar twijel ik aan. Scythe heeft toch al een naam.
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5-6600 Boxed | € 222,95 | € 222,95 |
| 1 | MSI B150 GAMING M3 | € 107,- | € 107,- |
| 1 | Gigabyte GeForce GTX 1070 G1 Gaming | € 527,37 | € 527,37 |
| 1 | Seagate Desktop HDD, 2TB | € 68,95 | € 68,95 |
| 1 | Sharkoon DG7000 Groen | € 63,95 | € 63,95 |
| 1 | Scythe Mugen 4 PCGH Edition | € 44,80 | € 44,80 |
| 1 | Corsair Vengeance LPX CMK16GX4M2A2133C13 | € 65,95 | € 65,95 |
| 1 | Corsair CS550M | € 83,95 | € 83,95 |
| 1 | Samsung 750 EVO (retail) 250GB | € 69,- | € 69,- |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.253,92 | |
[ Voor 42% gewijzigd door corset op 01-07-2016 12:50 ]
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."