Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Mijn vraag

Op mijn Galay S5 is de optie Beveiliging => Aanmeldgegevens wissen, ontoegankelijk (grijs)
Hoe krijg ik, onveilig of niet, de volledige controle terug?

Dit is een simlock vrij apparaat.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 23:01

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
Verwijderd schreef op vrijdag 01 juli 2016 @ 11:20:
Op mijn Galay S5 is de optie Beveiliging => Aanmeldgegevens wissen, ontoegankelijk (grijs)
Hoe krijg ik, onveilig of niet, de volledige controle terug?
Hallo RuudUphoff,

Zou je je OP (openingspost) willen aanpassen, want zoals die nu is voldoet die niet aan onze eisen. Aangezien je al eerder een post hebt geopend met onvoldoende informatie erin, wil ik je met klem vragen om nog eens Het algemeen beleid #quickstart door te nemen.

Eigen inzet is verplicht en voldoende informatie geven ook. Vermeld dus bij het aanpassen wat je al geprobeerd hebt en waarom dit niet geluk is. En maak even een screenshot of een foto van je probleem.

Als je niet kan voldoen aan onze eisen ben ik genoodzaakt het topic te sluiten.

[ Voor 5% gewijzigd door rens-br op 04-07-2016 09:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijder mijn account maar. Dit is een van de forumpjes waar mijn artikel "De fora-arrogantie" over zal gaan. Wie hulp zoekt moet eerst door een waslijst van regeltjes die soms moeilijker zijn dan het probleem waarvoor hulp wordt gezocht. Troost: jullie zijn n iet de enigen die dit wonderlijk gedrag vertonen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten
  • Registratie: Januari 2010
  • Nu online

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Verwijderd schreef op zaterdag 02 juli 2016 @ 10:03:
Verwijder mijn account maar. Dit is een van de forumpjes waar mijn artikel "De fora-arrogantie" over zal gaan. Wie hulp zoekt moet eerst door een waslijst van regeltjes die soms moeilijker zijn dan het probleem waarvoor hulp wordt gezocht. Troost: jullie zijn n iet de enigen die dit wonderlijk gedrag vertonen.
Hulp zoeken is prima, daar is een forum voor. Wil je echter goede, bruikbare en gerichte antwoorden dan is het wel handig om aan te geven wat je zelf al hebt gedaan, uitgezocht, etc.

Wat je anders krijgt is een oplossing dat je zelf al hebt geprobeerd, irritatie bij andere users, irritatie bij jezelf. Dus wees zo volledig mogelijk, dan krijg je de beste en dus meest nuttige antwoorden.

Nu lijkt het net alsof je een vraag "dumpt" zonder inzet en dat is denk ik niet het geval.

Kritiek op moderatie trouwens niet in vragen topic maar in Ideeën- & Feedbacktopic voor Mobile

[ Voor 6% gewijzigd door janvanduschoten op 04-07-2016 10:20 ]

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw