Ik ben me al een tijdje aan het orienteren voor een nieuwe PC, en ik kom nu op het moment dat ik wil gaan bestellen. Graag wil ik nog even jullie mening over de te bestellen PC hebben.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil het systeem vooral gaan gebruiken voor gamen. Ik speel grafisch zware games zoals GTA 5, Black Desert Online en The Witcher 3. Daarnaast speel ik ook een CPU zware game: Football Manager 2016.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Het systeem mag rond de €1000 kosten.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb op dit moment geen componenten.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik denk een sterke GPU nodig te hebben omdat ik vooral games speel die veel vragen van de GPU.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik leun op dit moment naar de 1070 GTX omdat deze kaart alle games op 1080P moeiteloos op 60+ fps kan spelen. Ik heb gewacht op de RX 480, maar ik heb gezien dat deze in de benchmarks niet altijd een stabiele 60+ fps kan presteren.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Alle games moeten op 60+ FPS kunnen draaien.
Ga je overklokken?
Ik denk niet dat dit nodig is, wel twijfel ik nog over de CPU. Is de Intel i5 6400 wel future proof? Of kan ik wellicht beter kiezen voor de hoger geklokte 6600?
Wat verwacht je van ons?[i]
Zoals gezegd is er nog enige twijfel over de CPU en GPU. Ik neig momenteel naar de 1070GTX in combinatie met de Intel i5 6400. Ik wil graag weten of ik hier voorlopig jaren mee vooruit kan. Het zorgenkindje is ongetwijfeld de CPU. Denken jullie dat deze zal volstaan? En is het onmogelijk de 6400 over te clocken? Aangezien de K versies hier eigenlijk voor zijn...
Daarnaast wil ik ook graag weten of het onderstaande systeem goed in balans is. Bijvoorbeeld of de voeding wel krachtig genoeg is voor dit systeem.
Hier is het systeem:
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil het systeem vooral gaan gebruiken voor gamen. Ik speel grafisch zware games zoals GTA 5, Black Desert Online en The Witcher 3. Daarnaast speel ik ook een CPU zware game: Football Manager 2016.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Het systeem mag rond de €1000 kosten.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb op dit moment geen componenten.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik denk een sterke GPU nodig te hebben omdat ik vooral games speel die veel vragen van de GPU.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik leun op dit moment naar de 1070 GTX omdat deze kaart alle games op 1080P moeiteloos op 60+ fps kan spelen. Ik heb gewacht op de RX 480, maar ik heb gezien dat deze in de benchmarks niet altijd een stabiele 60+ fps kan presteren.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Alle games moeten op 60+ FPS kunnen draaien.
Ga je overklokken?
Ik denk niet dat dit nodig is, wel twijfel ik nog over de CPU. Is de Intel i5 6400 wel future proof? Of kan ik wellicht beter kiezen voor de hoger geklokte 6600?
Wat verwacht je van ons?[i]
Zoals gezegd is er nog enige twijfel over de CPU en GPU. Ik neig momenteel naar de 1070GTX in combinatie met de Intel i5 6400. Ik wil graag weten of ik hier voorlopig jaren mee vooruit kan. Het zorgenkindje is ongetwijfeld de CPU. Denken jullie dat deze zal volstaan? En is het onmogelijk de 6400 over te clocken? Aangezien de K versies hier eigenlijk voor zijn...
Daarnaast wil ik ook graag weten of het onderstaande systeem goed in balans is. Bijvoorbeeld of de voeding wel krachtig genoeg is voor dit systeem.
Hier is het systeem:
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5-6400 Boxed | € 178,- | € 178,- |
| 1 | Gigabyte GA-B150-HD3P | € 84,95 | € 84,95 |
| 1 | Palit GeForce GTX 1070 Super JetStream 8GB | € 473,50 | € 473,50 |
| 1 | NZXT S340 Colour Edition Zwart/Rood | € 60,95 | € 60,95 |
| 1 | Kingston HyperX Fury HX421C14FBK2/16 | € 68,95 | € 68,95 |
| 1 | Cooler Master GM G450M | € 51,95 | € 51,95 |
| 1 | Crucial BX200 480GB | € 115,71 | € 115,71 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.034,01 | |